"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

.. احتمالا امشبو خواب مهمون چشام نمیشه ..

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ

یکی ک ساعت پنج عصر خوابیده و ده شب ب زور بابا بیدار شده تا شکم گشنه نخوابه . از ده شب تا الانم دهنش ی ریز کار کرده حق داره تا صبح خوابش نبره .... خوابی ک مث همیشه نبوده . هزاربار جا ب جا شده و هزارتا لگد نصیب آسمون و زمین کرده. خوابی ک سبک نبوده . خوابی ک نیم ساعت بوسه زدنای مخمدامین دو و نیم ساله بر سر و چشم و صورتشم وادار ب بیدارشدن نکرد و میدونه ک باید دو روز نازشو بکشه و از دلش درآره . خوابی ک نفهمیده تو این فاصله مهمون داشتن و نفهمیده کی همه در رو بستن و رفتن بیرون و برگشتن :)

+ دلم برا مامانم تنگ شده ... رفته نوه هاشو دیده منو ب کل یادش رفته.

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۰۲

نظرات  (۶)

حق داره خوابش نبره؛)))
خوشبحالت ولی چقدر سنگین بود خوابت؛)
پاسخ:
والا :))

باور کن خیلی سنگین تر از حالت های همیشگی بود :)
منم احتمالا امشب تا صبح بیدارم
پاسخ:
پس شب نخوابا بوده امشب ..
و البته چند شبه که این اتفاق میوفته
امان از المپیک که خواب ما رو به هم ریخت:دی
پاسخ:
امااااان :)
نخواب ولش کن به جاش گوسفندارو بشمار:دی
پاسخ:
فکر خوبی بوده ولی اون لحظه ب اصطبل دسترسی نداشتم و هم با حیوونا رابطه خوبی ندارم :)
این خواب مسری بود فکر کنم!
چون که من از 8 خوابیدم تا 1 شب!
و از اون موقع تا الآن خواب به چشمام نیومده
پاسخ:
احتمالش هست ... باید ب لاگرها هشدار بدیم آگاه باشن !
خسته نباشید !
مطمئن باشید ...
منم الان که این کامنت رو می ذارم شب قبلش اصلا نخوابیدم. نه از خواب روز قبل که دیروز کلا بیدار بودم. به خاطر دغدغه ها و فکر و خیال. امیدوارم این کشتی اسیر تلاطم ذهن من زودتر به ساحل آرامش برسه.
پاسخ:
هییییم ... چن ساله ک هممون فکر و خیالامون زیاد شده .... امیدوارم زودی آرامش نصیبتون شه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">