"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

قرار نیست تغییر کنه

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

هنوزم بی هوا میپرم بغل بابا و گونه اشو بوس میکنم .. هنوزم , بابا بی هوا موهامو میکشه و سرمو میزاره رو پاش و اینقد نازم میکنه ک دلم غش میره براش .. هنوزم بی هوا ساعت یک بامداد ب بابا میگم : حوصله اشو داری ی بحث حسابی داشته باشیم ؟؟ .. هنوزم شبا بابا گردنمو ماساژ میده .. هنوزم برام آواز میخونه .. هنوزم بهم میگه : دیکتاتور .. و هنوزم خیلی چیزا ثابتن .. قرار نیست همه چیز تغییر کنه .


+ وقتی با خودم حرف میزنم . وقتی ب خودم مشاوره میدم . وقتی خودمو دعوا میکنم . وقتی خودمو قانع میکنم . وقتی در عین واحد با سه فکر متفاوت ک همه اش تو جسم خودم جمع شده , مذاکره میکنم . با خودم میگم دو حالت داره . یا دیوونه ام یا یکی از عجایب خلقت .... من تو ذهنم با خیلیا حرف میزنم . حتی شما دوست عزیز :)

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۰۶

نظرات  (۵)

چه رابطه خوبی:)
زنده باشن  و انشالله سایشون همیشه بالا سرتون:)

پاسخ:
آره خداروشکر خوب :)
ممنون ... خدا همه باباهای دنیا رو حفظ کنه :)
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۶ پسرِ خاکستری
با من درست صحبت کنید لطفأ :))
دستتونو هم بیارید پایین :))
پاسخ:
چشم چشم :)) شمام نزنید لطفا :)
اینو شرمنده حین حرف زدن دستامم کار میکنن :)
بمن چی میگی؟؛)))
پ.ن:رو دوست داشتم؛)
پاسخ:
اگه قرار بود بگم اینجا نمیگفتم خب :))
ممنون :)
((:چه خوبه اینطوری
پاسخ:
آره .. برا همین ثباتشو دوس دارم وگرنه من آدم تغییرم :)
چه رابطه ی جالبی. اونم تو بیست و دو سالگی. خیلی خوبه، من که خوشم اومد :)

اتفاقا منم بعضی وقتا اینجوریم. صحنه ها رو بازسازی می کنم و با آدما حرف می زنم. اون قدر که خیالات بخش اعظمی از زندگیم رو اشغال کردن. خصوصا اونایی که ریشه توی واقعیت دارن.

ولی باید بگم هنوز با تو حرف نزدم. تو چطور؟
پاسخ:
خیلی خوبتر از جالب ... خداروشکر :)

خیلی حال میده ... من آدم رویایی ام :)

با شما ؟؟ فک کنم ی بار ک گفتین بجام  تو حرم زیارت نامه خوندین . کلی ازتون تشکر کردم تو ذهنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">