"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"عکس"

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ
عکاس خوبی نیستم . ایده ها و سوژه های خوبی میتونم پیدا کنم . ولی فضا سازی برا همون سوژه و در نهایت به دست آوردن ی عکس خوب کار سختیه . شاید ی زمانی براش وقت بزارم و برم کلاس عکاسی . دیروز و پریروز رفتیم همین شعاع حدودا صد کیلومتری خودمون یکم گشت و گذار . چون فک نکرده بودم عکسارو بزارم وب , برا همون اکثرا زیاد مناسب نبودن . یهو دلم خواست چندتا از عکسا اینجا بمونن . دوست داشتین برین ادامه مطلب ببینین :)
پ.ن: بنظرم عکس گرفتن از طبیعت و درخت و حیوونا نسبت ب فضاهای دیگه راحتتره .
ته این راه خیلی مخوف بود :)
نمیدونم چی بود .
آهو و دست داداشم ک براش برگ میده بخوره :)

صرفا بخاطر آهوی نر شاخ دار :)
همینطوری :)
موقع برگشت 
غروب کنار سد :)

.
.

بز کوهی .. "عکس واسه دو سال پیشه فک کنم"
موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۰۸

نظرات  (۱۵)

اتفاقا عکاس خوبی هم هستی :)
اون عکسه پشت درختی ^__________^
دلمم برا دریا تنگ شد یهو
^_^
پاسخ:
ممنون :) امیدوار شدم .
:)) پشت درخت چندتا بهترشو داشتم ولی اونا مناسب نبودن :)
الهی ..
:)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۶ آقای خوش فکر
این آهو بود ؟!
من که همش آهو رو توی کارتون ها دیده بودم ، الان هرچی اطلاعات درمورد قیافه ی ایشون میدونستم زیر سوال رفت  !
پاسخ:
آره آهو بود ...
شاید با بز کوهی اشتباه میگیرینش . چی بگم والا !
اون آهوئه که شاخ نداره
پاسخ:
پرسیدم گفتن ماده اش شاخ نداره ولی آهو نر شاخ داره . رو عکس کلیک کنید معلوم میشه :)
منم حرف آقای خوش فکر رو تایید میکنم تصورات منم همه اش نابود شد:)
پاسخ:
چی بگم والا .. اونجا کمپ آینالو بود . مسئولاشم گفتن آهوه . صب کنید ی عکس ک قبلا خودم از بز کوهی گرفتم بزارم شاید اشتباهی شده .
عکاسی خیلی خوبه منم دوست دارم
عکس هاتم خیلی خوبن :))
پاسخ:
عکاسی هم هنره . هم تفریحه و هم انرژی زا . فک کنم یکمم گرون باشه البته ب صورت حرفه ایش :)
خیلی ممنون :))
به بز راضی شدم !! با این آهوهاشون !! والااا 
D':
به سلامتی خوشی اش نوش جونت :))

پاسخ:
من الان خودمم شک کردم :) والا
اتفاقا منم اونجا گفتم آهوشون شاید آهو چینیه همه خندیدن فقط ..
ممنون :)) جات خالی .
عکاسی آره موافقم کار پر هزینه ای است اگه حرفه ای باشه
پاسخ:
دقیقا :) 
ولی ارزش داره .
ارزش رو که صد در صد داره
پاسخ:
:) هییم .
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۲۷ پسرِ خاکستری
صوبتی ندارم:))
پاسخ:
:))
اوکی :)
منم اصلا عکاس خوبی نیستم هوف
پاسخ:
اشکالی نداره :)
عوضش هزارتا هنر دیگه داریم والا :)
من اصلا موافق نیستم عکاسی کار گرونی باشه.
پاسخ:
شاید ... من اینطوری برداشت کردم ولی تجربه ندارم :)
بالاخره آهو بود یا بز کوهی؟
پاسخ:
ب من ک گفتن آهو بود ..
اتفاقا عکس از نظر من قشنگیش به بی هوا گرفته شدنشه
عکس برای دل خودمه که پر از حس میشه نه فضا سازی
من یه آهو از نزدیک ندیده بودم فکر میکردم آهو قشنگ تر از این حرف ها باشه سرش بیشتر شبیه الاغه که:/
چشمات زاغه؟:)
پاسخ:
مث خواهر منی شمام .. ی بار میافتادم تو آب اونم بجای کمک بی هوا عکس میگرفت :)
آره خب اونطوری خاطره ساز میشه ...
آره اتفاقا بنظر منم شبیه الاغ بود :|
نمیدونم سبزلجنیه :) ولی با لباس و محیط تغییر میکنه :)
این آهوئه چرا پشت فنسه. کجاس اونجا مگه؟

خوش به حالتون وسط این همه حجم سبز :)
پاسخ:
اونجا ی محیط حفاظت شده است . کمپ "آینالو". وسعت قفس هم خیلی زیاده قفس نمیشه گفت .

ممنون :) مث شماله ولی ی مزیت داره ک شرجیش زیاد نیس .
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
منم عکاسی دوست دارم

عکسا زیبا بود
پاسخ:
چقد خوب ... عکاسی دوست داشنیه .

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">