"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

^--^ و *--*

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ب.ظ

آقای ^-^ گفت: بمون لطفا . کارت دارم ..... "موندم"

+ بابای خانم *-* واقعا کارخونه داره یا شایع است ؟؟

من: نمیدونم . اگه خودش بگه خب داره لابد .

+ اگه دقیق میدونی بگو . مهمه واقعا .

من: بنظرم دختر خوبیه . خودشو دوس دارم . چی بگم . مطمئن نیستم .

.......................

فردای همون روز . همون دختر *-* .

+ پری ی چیز بپرسم ؟؟

- جانم بپرس.

+ آقای ^-^ چطور پسریه ؟؟ امروز ازم خواستگاری کرد ..

- عه :||| .. نمیدونم بنظر ک پسر بدی نمیاد .

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۰۸

نظرات  (۱۰)

از اینجور خاستگارا خدا برا هیشکی نیاره!
پاسخ:
هییم ...
با یکی پولدارتر از این دختر ازدواج کرد :)
عجب پسره خوبیه :))
پاسخ:
آره واقعا :)) اتفاقا اصن پسر بدی نیس ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
((: عاقا من اینو داخل وب شما خوندم ؟ یا یه جای دیگه؟ اسم پسره **** نبود ؟ من توهم زدم؟
پاسخ:
:)) توهم نزدی عزیز :))
اون پست بنا ب دلایلی مجوز تاییدش باطل شد :) ی اسم نزدیک همون ک گفتی داره :)
۰۸ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۵۴ ماهیِ نفس کِش! :)
:||
پاسخ:
منم اولش پوکر فیس بودم . بعدش قهقه فیس شدم :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۴ پسرِ خاکستری
چ آینده نگر :))
پاسخ:
بعععله پس چی :))
پسرایی که می رن دخترایی از خونواده های ثروتمند می گیرن باید خیلی تو سری خوریشون ملس باشه وگرنه دق می کنن توی زندگی!!!
پاسخ:
صرف پول برن آره !!! .. ولی هستن کسایی ک خیلیم خوب زندگی میکنن و تو سری خور نیستن دیدم ک میگم :)

ممنون ک چن وقت ی بار وقت میزارید و همه پستا رو میخونید .. مررسی .. (کارتون جالبه)
به هر حال شاید اینجوری که به نظر میرسه نباشه. ما از فکر کسی خبر نداریک که :)
فقط این وسط من هلاک نقش تو ام :))
پاسخ:
شاید :)
پس قضاوت کردن ممنوع .. ب قسمت نقل قولش میپردازیم :)
آخه پسره از قبل منو میشناخت ی آشنایی دور :))
کاش به دختر ستاره خط فاصله ستاره:))))میگفتید که آقای آکولاد خط فاصله آکولاد ازتون پرسیده بوده که باباش کارخونه داره یا نه.
البته این گفتن احتمالا دردسر هم داره
پاسخ:
ستاره خط ستاره :))) .. آکولاد :)))))
احتمالا عواقب خوبی انتظار آقای آکولاد رو نمیکشید اونوقت :)
و صدالبته دردسر . منم ک حوصله دردسر ندارم ..
عجب ادمایی پیدا میشن :/
پاسخ:
بعععله پیدا میشن :|
من بودم به دختره میگفتم یارو پول پرسته :/
پاسخ:
انصافا دختره علاوه بر پول خیلی محسنات دیگه ای هم داره ...
اگه ازدواج میکردن شاید عذاب وجدان میگرفتم .. من نمیتونستم بگم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">