"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بازم عروسی

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ب.ظ

پس فردا حنابندون پسر عمه است و شنبه عروسیش . و ما میمونیم و درد همیشگی چی بپوشم ؟؟ من هزاربار گفتم آخه مگه اجباری در کار هست ک واسه هر عروسی n تومن پول لباس بدیم . ولی کو گوش شنوا .. در این راستا فردا میرم واسه خرید مرید جزئی .. چون اسم مامان بزرگ پدری رو من هست , ابهتم تو فامیل بیشتره و احتمالا طی عروسی پسر عمه , خانمای زیادی با بوس کردناشون ک اصنم خوشم نمیاد گریه امو درآرن . عمه جان عزیزم برعکس اینکه من خیلی دوسش دارم . هیچ وقت ازم خوشش نمیاد :) ولی با این حال هر عروسی راه ب راه کاری ک متنفرم رو انجام میده و واسم صدقه کنار میزاره . مثلا چش نخورم . از الان منتظر لبخندای زورکی . بغل کردنای از سر سیاست رفتاری عزیزان ام . زنگ زدم دختر عمه ک واسه گرفتن گل عروس بیانه نده ب عروس و پیش خرید نکنه :) ....... "خوشبخت شن ایشالا"

+ پدر جان و خواهر جان علاقه مند ب وبلاگ نویسی شدن و دست ب دامن من :)) ولی چشم آب نمیخوره ...

* گویا قراره طلسم دفاع داداش بزرگه بشکنه و تموم شه ب امید خدا ...

------------------------------




موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۰۹

نظرات  (۱۰)

۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۲۶ مَهسا هَسدَم ツ.
:)
پاسخ:
لبخند بزن جوان :)
مبارک باشه
از صدقه کنار گذاشتن بدتون میاد؟
خوبه که
خدا رو شکر قسمت مردونه تو عروسی ها با هر چی اومدی زیاد مهم نیست(لباس رو عرض میکنم).
امیدوارم اخوی هم موفق باشه
پاسخ:
مرسی ..
وسط عروسی آره چیه آخه .. 
در حالت عادی خوبه . من اکثر روزا سر صبح صدقه کنار میزارم .
والا خوش بحال مردا :)
ممنون ..
یعنی وسط عروسی جلو همه میگه واستون صدقه کنار گذاشته؟
به نظرم اگه جلو همه نگه خوبه این کار هم
پاسخ:
جلو همه همه هم نه مثلا میرسم اونجا ی تعدادی هستن خب . بوسم میکنه بعد از تو کیفش پول درمیاره دور سرم میچرخونه و میگه : چقد باوقار شدی مادرم :)
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
وبتون دنبال شد ،، :)
پاسخ:
خیلیم خوب :)
منم میدنبالم شمارو :)
خب خداییش اینجوری یه جوریه:)
پاسخ:
والا :) حق بدید لطفا :)
منتظر خواستگارا هم باش!:))
خانواده میدونن وب داری؟
وب زدن آدرسشونو به منم بده:دی
پاسخ:
چشم حتما :)) چراغ اول امروز روشن شده بود :)
دقیق نه ولی گفتم ی صفحه مانندی باز کردم .. چهار پنج ساله تو نت گم شدم زیاد حساسیت نشون نمیدن ...
چشم حتما . ولی فک نکنم من میشناسمشون :)
والا به شخصه با عروسی و عزا و جاهای شلوغ پلوغ خوشم نمیاد :/
پاسخ:
والا چیه آخه :)
فقط بپایید منزوی نشیدا :|
قسمت مردونه لباس که چه عرض کنم. اگه نری هم چیزی عوض نمی شه. فقط منتظر می شی تا یه غذا بهت بدن و پاشی و بری!
پاسخ:
خوش بحال مردا :) حالا ک میرن جز غذا یکمم خوش بگذرونن خب ..
۱۰ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۴۲ ❤منتـــظر المهدی 313❤
باآرزوی خوشبختی
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :)
از روبوسی های تفی بدم میاد :/
خوش بگذره ... 
:))
پاسخ:
پدرپدربزرگ آدمو درمیارن :|
ممنون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">