"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

قانون یکطرفه ...

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ب.ظ

انگار ی قانون ثابته ک .......

وقتی حالت خوب نیس ............

"عالم و آدم دست ب دست هم میدن عصبیت کنن

هیچ کس سعی در درک کردنت نمیکنه

هیچ کس ازت توضیح نمیخاد 

همه نظر میدن . تحریف میکنن 

همه توقع های بیجایی ازت پیدا میکنن

همه سعی میکنن بدیات رو ب روت بیارن

حتی ی نفر به نقاط مثبتت توجه نمیکه"

و وقتی ساعت یک شب میخوای سرتو بزاری بخوابی , پیم میده . جواب نمیدی . صرفا برا اینکه تو ناراحتیت شریکش نکنی . باز پیم میده : چته ؟ باز ب کی پریدی ؟؟  .......... یکم ک باهاش حرف میزنی . فقط منفیات رو ب روت میاره و با شوخی میکوبونه تو سرت . ی لحظه باخودت میگی : واقعا بداخلاقم ؟؟ .. ازش میپرسی و میگی بی شوخی جواب بده . میگه : بد اخلاق ک نه ولی زود عصبی میشی . واسه دختر خوب نیس ....

سکوت  --------->  "بهترین آرامش"

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۱۱

نظرات  (۸)

آره خیلی تجربه کردم آدمایی رو که حال آدمو بدتر میکنن البته شاید اونا مقصر نیستن چون نمیدونن آدم توو اون لحظه دلش نقدو عیب و ایراد نمیخواد بشنوه
پاسخ:
هیییییم ...
من مشکلی با نقد ندارم . وقتی عذاب میکشم حرفاشونو میزنن ولی توضیح آدمو گوش نمیدن ...

یه پیشنهاد : 
هر وقت عصبانی باشم . خیلی صریح ب دوستام میگم :
من عصبانیم حوصله حرف زدن ندارم 

معمولا دوستان هم چون حالات عصبانی شدنم رو دیدن ، با شنیدن این جمله خیلی شیک و مجلسی از کادر خارج میشن . شاید شما هم بتونین با این روش به نتایج بهتر برسین . البته من خودمم گزینه سکوت رو رد نمیکنم ولی ب بقیه توضیح بدین ک چرا سکوت میکنین . وقتی میدونن معمولا بهتر رفتار میکنن 
پاسخ:
پیشنهاد خوبیه ...  ولی باید اطرافیان هم همراهی کنن .

از کادر خارج میشن :))

راستش سکوتمم به درد بخور نیس . چون اونا اینقد حرف میزنن و منم مجبور میشم ی حرف سنگین تر بزنم بعدش سکوت کنم . اونوقته ک هم خودم ناراحتتر میشم و هم اطرافیانمو ناراحت میکنم .
البته نمیخام ی طرفه ب قاضی برما . شاید تو 90 درصد قصدشون آروم کردنه . ولی برا کسی مث من ک میگم : اینجور مواقع باهام کاری نداشته باشین , حکم نفت ریختن رو آتیش رو داره .
اوهوم...دقیقا همیشه..همینه...؛)
از بهر دفع غم به کسی گر بری پناه
هم غم بجا ماند و هم آبرو رود
پاسخ:
هیییم ...
عجب شعری ...
شعری خوبیه ولی برا من صدق نمیکنه :)
۱۲ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۸ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
اینطور مواقع فقط باید تنها بود
پاسخ:
آره قبول دارم .. هم تو تنهایی میشه خودمونو تحلیل کنیم . هم اینکه میتونیم با خودمون کنار بیاییم .
به نظرم بهترین قاضی واسه قضاوت کردن اخلاقمون خودمونیم!
باید با معیارهای یک آدم خوب خودمونو بسنجیم تا ببینیم چند چندیم.
پاسخ:
من صریح میتونم بگم خودمو خوب میشناسم . هم معایب و هم محسنات . اتفاقا با مقایسه ب این شناخت نرسیدم ..
مشکلی ک اذیت میکنه , اینه ک "مته ب خشخاش نزارن" . ب آدم فرصت بدن آروم شه ..
دقیقا همینه ...
انگار منتظرن تا اتفاقی افتاد زودی بهت بپرن و کلی حرف بگن ...
پاسخ:
هیییییم ...
نمیدونم چ حکمتیه ک بجای اینکه بزارن طرف آروم شه . همه برچسب آنرمال بودن میچسبونن بهش .
سکوت یه نعمته اصن :دی 

والا... 
پاسخ:
بعععله :)

والا ..
خب شاید یه کم توقعت از بقیه بالائه یا بهتر بگم کلا هممون توقعمون از دیگران بالاست. وگرنه همون رفیقی که یک شب به شوخی و حتی بدون درک کردنت باهات هم صحبت می شه هم یه روز آرزو می شه...
پاسخ:
بحث اینه ک من اون لحظه اصن توقعی ندارم .. حتی توقع همراهی یا تسکین هم ندارم ... آره واقعا راس میگین ی روز آرزو میشه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">