"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

توصیه دوستانه

يكشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۱۶ ب.ظ

قبول دارم تجربه کردن جدیدترین ها . ناآشناها جالبه . ولی , بهتره حداقل ی کوچولو اطلاعات از همان نو بودنی ک خواستار تجربه کردنش هستیم داشته باشیم ...

مثلا اگر رفتید کافی شاپ . تو لیست منو هزارتا اسم عجغ وجغ نوشته بود. اونی ک آشناتره رو سفارش بدین . مث من و دوستم ک فک کردیم "آیس کافی" نسبت ب بقیه شاید آشناتر باشه :) ولی زهی خیال باطل .

       من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد  

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۱۴

نظرات  (۱۶)

چی بود حالا؟:))
آیس کافی:/
پاسخ:
شما فک کن رو قهوه آب به همراه چن تیکه یخ ریختن .. اه یادم میافته حالم بد میشه :)
قبل از هرچیزی باید بگم سرچ کردم آیس کافی و دلم رفت کلا :|
و اینکه یه خاطراتی از این ناآشنا ها دارم اینجا گریه تون میگیره:دی
کادر مشکیه رو هم باز کردم لینکش رو هم سیو کردم که بخونم وبش رو :)
پاسخ:
اصن دلبره کلا :|
اییی میتونم درکت کنم :)
عه نمیدونستم آدرس هم سیو شده :)) بفرمایید .
اتفاقا وقتی همش نا آشناست باید اونی که نا آشنا تره رو سفارش بدی؛))
پاسخ:
فکر خوبیه :)) دفعه بعد رو چشم :)
خداییا امان از این اسم های اجغ و وجغ ایش وار :/

پاسخ:
هععی روزگار .. هعییی دنیا :|
هعیی ایش وار :)
میفهمم میفهمم :|||
ولی کیفش به همینشه دیگه DD':
پاسخ:
ممنون ممنون :|||
گارسون طفلی گفتا تلخه .. دوست دیوونه ام الکی گفت: اوکی میدونم :|
:) 
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۲۷ آقای خوش فکر
اول فک کردم مثل چای سرد ، فقط یخ میندازن توش ولی بعد که فهمیدم با آب هم مخلوط میشه :///////
ضمنا یه چیزی بگم تا حالا چای هندونه با طعم نعنا خوردین ؟! 
پاسخ:
همون آبش منو کشته :|||
هدونه !! نعنا !! نه همچین چیزی ب گوشمم نخورده :)
۱۴ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۳۳ مَهسا هَسدَم ツ.
مورد داشتیم به قول شما از این اسمای عجق وجق سفارش دادن
یه لیوان اب براشون اوردن که تهش یه زیتون بوده :/
پاسخ:
خخخخ :))))
باز خوبه اونو میتونستن بخورن .. گارسونه زل زده بود مام چشامونو میبستیم ی قطره قورت میدادیم :|
درسته موافقم!

ولی آیس کافی یعنی چی؟ یعنی یخ و قهوه ؟ :|
پاسخ:
مرسی :)

والا قهوه بود و آب و یخ :|
اصلا هم به آدم نوش نمیشه
پاسخ:
نوش پیش کش زهرمارمون شد . باز آتیش ب مالمون زدیم کنارش کیک سفارش دادیم ..
راستش از ترسمون منو نگا نکردیم گفتیم دوتا کیک بیارین . پرسیدن چجوری گفتیم زیاد مهم نیس :)) اونام ی وانیلی آوردن ی شکلاتی :)
اه
ایششش حتی :+)))
پاسخ:
اه
والا حتی یییشتر از ایش :))
خخخخخخخخخخخ

والا...

یه چند وقت دیگه یه غرب زده ی جوگیری میاد آبدوغ خیار آیس کریم درست میکنه 

میده به خورد ملت به عنوان یه دسر خارجی :))))
پاسخ:
خخخ :))

والا ..

آبدوغ خیار آیس کریم قوقولیایی :)))

تصمیم گرفتم هر وقت رفتم کافی شاپ همون "آب طالبی بستنی" خودمونو سفارش بدم . درداینه ک اسم همین ام تو منو ی چیز غریبه اس :)
چیزی نمی تونم بگم جز اووووووقققققق!!!! آب و یخ و قهوه؟ آخه این دیگه چه نوشیدنی ایه :////
پاسخ:
واقعا اوووققق !!! مدل جدیدشونه :|
چایی نداشت مگ؟ چایی میخوردین خب:)
پاسخ:
تو منو نبود . مام فکرمون نرسید بگیم چای بیارن :)
((: مورد داشتیم ازین اسمای عجق وجق سفارش دادن براشون چای  نباتاوردن حالا چند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ((: خدا تومن
پاسخ:
:)) باز خوبه چای نبات رو میشه نوش جان کرد :))
هر ی لیوانش ده تومن بود :)) حالا پولش زیادم نبود اینکه نتونستیم بخوریم . حرص درآر بود ..
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۳ ✿شمیم زندگی✿
من ازبیگانگان هرگزننالم...
پاسخ:
هیییییییییم .. آشنا کرد ..........
خب چای سفارش می دادی!!! والا. حتما خودتون خواستید تیریپ بیاید. من با وجود این همه کافه رفتن از این چرندیات تا حالا نخوردم و فقط همون چایی و گه گاه قهوه :)
پاسخ:
مثلا خیرسرمون خواستیم ی چیز جدید امتحان کنیم :)) خیلیم خوب کاری میکنید ... :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">