"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جوان ایرانی

دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۱۷ ب.ظ

"دکتر نیما ارکانی حامد" کرسی استادی دانشگاه پرینستون را تصدی کرده، جایگاهی که ۵۵ سال پس از انیشتین در اختیار فرد دیگری قرار داده نشده بود.

هیچ اطلاعات خاصی از این شخص ندارم . فقط وقتی میبینم . میشنوم ک ی ایرانی تونسته موفق بشه . ذوق میکنم .

مطالعاتی ک روی مغز انشتین انجام شد گویای این بوده که: قسمت‌هایی از مغز که مربوط به صحبت کردن و زبان هستند، کوچکتر و قسمت‌های مربوط به پردازش‌های عددی و فضایی (تجسم) بزرگ‌تر هستند. مطالعات دیگری، نشان‌دهندهٔ بیشتر بودن تعداد یاخته های گلیال در مغز اینشتین هستند. هرچند مغز او از نظر اندازه فرقی با مغز دیگران ندارد و ۱۲۳۰گرم است.

مغز انشتین

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۱۵

نظرات  (۷)

منم خیلی ذوق کردم این خبرو خوندم ^_^

:: وا مغز بیچاره رو در آوردن :|
من جایی شنیدم مغز یه شاعرو در آوردن و نمی دونم چیکارش کردن ولی توش پره شعر بود :|
پاسخ:
^--^ خب حق داریم ذوق کنیم گل من :)

من موافق درآوردن مغزم :)
:| شعرای توشو ندزدن ی وقت :)
طبیعتا ذوق کردم با خوندنش،ولی دوست دارم شرایط جوری بشه ک داخل کشور خودمون بتونیم از نخبه هامون استفاده کنیم‌.
پاسخ:
انوقت عالی تر از عالی میشه :) ممنون .
البته اون جایگاه متعلق به من بود اما خب حقمو خوردن:/
یه مستند هم درباره زندگی انیشتین و مغزش منو تو گمانم ساخته بود جالب بودخیلی
پاسخ:
عجب ظلمی شده در حقت :|
هیییم .. من انشتین رو دوس دارم . ی دلیلشم شباهت چهره اش با پدرمه :) 
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۵۵ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
دمش گرم ... 
پاسخ:
دمش گرم واقعا ...
اوا یادش بخیر نیما ...باهم تو کوچه بازی میکردیما؛)))))
پاسخ:
آها . آره یادته ؟ لی لی ‌و تاب بازیامون یادش بخیررر:)))
این که این استاد ایرانی اند علم هستش رو قبول دارم ولی هرچی گشتم چیزی در مورد کرسی انیشتین چیزی پیدا نکردم تو سایتای خارجی
پاسخ:
من تو سایتای ایرانی چرخ میزدم دیدم . زیاد پیگیر نشدم :)
هیییم :دی 

خیلی جالب بود :) 

شاید پدرتون با انیشتین نسبتی داشته باش پسرعموزاده ای چیزی باشن :))) 
پاسخ:
هییم :)

جالب :)

شاید :))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">