"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

فاز ب فاز

چهارشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۴۰ ب.ظ
دبالوگ همیشگی: 
_ آرومم ببندی , بسته میشه . در گاری نیس .
من: لذتش ب همون ضربه اشه
_ لذتات هم شبیه خودته (در حال تکان دادن سر ب نشانه تاسف)
من: راستی , گاری "در" هم داره ؟؟

"یکی نیس بگه تو رو چه ب کوه نوردی و ارتفاع گردی . ننه ات ب کوه علاقه داشت . بابات طبیعت گردی میگرد . ولی دخلش ب تو چیه هان ؟؟ سرم داره میترکه . چشام دو دو میزنه . ماساژ سر اونم از نوع نیم ساعته توسط بابا و قرص هم افاقه نمیکنه" .....

انتخاب واحد هم ک شروع شده .........
موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۱۷

نظرات  (۶)

مال ما شروع نشده :)
پاسخ:
خوبه :)
کار من سخته بخاطر "واحد بیمارستان" باید ی سر برم دانشگاه ...............
خواهر من پس فردا باید بره دانشگاه....:))
بستگی به گاریش داره ...اگه مال ارباب باشه داره مال رعیت نه نداره؛)
پاسخ:
بعععله :)) دیگه آخراشه ..
20 واحدم مونده . تو سایت زده سقف انتخاب: 24 :))
عه :) ممنون بابت اطلاعات جامعی ک دادی :)
پرستارید یا دکتر ؟؟
پاسخ:
هیچکدام ... "مهندسی پزشکی میخونم"
مهندسی پزشکی عالیه :))

پاسخ:
امیدوارم :))
اون دیالوگه واسه من جدا همیشه گیه :))
اوه انتخاب :|
پاسخ:
اینقد خوشحالم ک تنها نیستم :))
:|
عجب بابایی داری ها. خوش به حالت :)))
پاسخ:
بععله .. بابام خیلی خوبه . ممنون :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">