"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به یاد بلاگفا :)

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۳۵ ب.ظ

آدم خاطره هام .. آدم رویا .. آدم منطق .. آدم استرس .. آدم امروز .. آدم فردا .. آدم زندگی ام .

هیچ وقت نمیتونم ی توصیف کلی از خودم بگم . چون موقعیت , شرایط , محیط , آدما و خیلی موضوع و کاراکترهای دیگری در واکنش ام تاثیر داره . 

امشب یاد بلاگفای دفن کننده خاطرات افتادم . یاد روزایی ک لبخند میاره ب روم . یاد پستایی ک اگه الان بود 90 درصدشون تایید نمیشدن . یاد پستی افتادم ک صرفا برای تامل بود و شاید نظر خودم مغایر با اکثر نوشته های تو پست بود . هیچ وقت از نقد شدن واهمه ندارم . به خودمم اجازه منتقد بودن میدم . برا همین کم پیش میاد , پذیرنده بی چون و چرا باشم ...

 ** مبهم بودن زیاد برام دلچسب نیست . بدیهی بودن هم جذابیتی نداره . یک حد وسط میتونه "شیرین" باشه .

"پست 28 مرداد 92 بلاگفا در ادامه مطلب"  -------> خوشحال میشم برا جملات کوتاه نوشته شده , نظر بشنوم . جملات مال ی کتابچه کوچکی است ک اسمش یادم نیس :)

آنکه آسمانی را می گریاند تا گلی را

بخنداند رویاهایت را براورده میکند .........

.........

به کوتاهی آن لحظه ی شادی که

گذشت غصه هم میگذرد ...........

..........

چه حقیر و کوچک است آن کسی که به خود مغرور است چرا که

نمی داند بعد از بازی شطرنج شاه و سرباز همه در یک جعبه قرار میگیرند ...

..........

مهمترین حرف میان دو نفر همانی

است که هرگز به هم نمی گویند ........

............

سکوت خطرناکتر از حرف های نیشدار است بدون شک کسی که

سکوت می کند روزی حرف هایش را سرنوشت به شما خواهد گفت ...

.............

تنهایی آدم ها به عمق یک دریاست ولی برای

پر کردنش یک لیوان محبت کافیست ...........

............

انسان امروز مدعی است که کوره راه های مریخ را شناخته است

در حالی که هنوز با کوچه پس کوچه های دلش بیگانه است .....

.............

دل های پاک خطا نمیکنند سادگی می کنند

سادگی پاک ترین خطای دنیاست ........

.............

در شتاب زندگی باید گوشه ای باز ایستی و بگویی:

"خدایا میدانم که هستی"

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۲۰

نظرات  (۸)

«به کوتاهی آن لحظه ی شادی که

گذشت غصه هم میگذرد»

این رو دوست دارم :)

+ آخ که دوران بلاگفایی چقدر پر ابهت بود گرچه اون دوران ما فقط کپی کار بودیم (مثلا الان خوب شدیم)

پاسخ:
:)
ای کاش لحظه های شادی کوتاه نباشن .

+ابهت ........ اتفاقا ماها کم کپی کار بودیم . :)
ای کپی کارها :))
الان ما هم بایستی نظر بدیم درباره جمله ها؟

آنکه آسمانی را می گریاند تا گلی را

بخنداند رویاهایت را براورده میکند ...هی تقریبا...


ه کوتاهی آن لحظه ی شادی که

گذشت غصه هم میگذرد ...موافقم به شدت


چه حقیر و کوچک است آن کسی که به خود مغرور است چرا که

نمی داند بعد از بازی شطرنج شاه و سرباز همه در یک جعبه قرار میگیرند ...نه با این شدت و حدت ولی آره...

مهمترین حرف میان دو نفر همانی

است که هرگز به هم نمی گویند ...دقیقا

سکوت خطرناکتر از حرف های نیشدار است بدون شک کسی که

سکوت می کند روزی حرف هایش را سرنوشت به شما خواهد گفت ...دقیقا بخاطر همین امروز بهم خندیدی جوابت رو دادم..چون ترسیدم سرنوشت..:))(الان من چقدر خوبم)

تنهایی آدم ها به عمق یک دریاست ولی برای

پر کردنش یک لیوان محبت کافیست ...آره ولی نه یه لیوان..

انسان امروز مدعی است که کوره راه های مریخ را شناخته است

در حالی که هنوز با کوچه پس کوچه های دلش بیگانه است ....خیلی از این جمله بدم میاد...احساس میکنم مال شبه روشن فکراست:)

دل های پاک خطا نمیکنند سادگی می کنند

سادگی پاک ترین خطای دنیاست ...نظری ندارم

در شتاب زندگی باید گوشه ای باز ایستی و بگویی:

"خدایا میدانم که هستی"...به شدت موافقم:)

خواهشم میکنم:)



پاسخ:
وااااااااای مرسی دل آرام :)

نظرات برام قابل تامل ان :)

ممنون ک امروز جواب خندم رو دادی :))
محبت رو برا تو با بطری سفارش میدم :)

شبه روشن فکرا ..........

ممنون :)

انسان امروز مدعی است که کوره راه های مریخ را شناخته است

در حالی که هنوز با کوچه پس کوچه های دلش بیگانه است ...

&

دل های پاک خطا نمیکنند سادگی می کنند

سادگی پاک ترین خطای دنیاست ...


این دوتا رو دوست داشتم :)


:: یاد وب بلاگفام میفتم خندم می گیره...همش بچه بازی بود! :))))


پاسخ:
من خودم با دومیش مشکل دارم  شدید :))
ممنون :)

:: منم خندم میگره .. ب پستی مگیم : اییییش .. ب اون یکی : اوه مای گاد .. اون یکی : وا .. و.........
بچه بازی هم عالمی داره :))
نمیدونم چرا خاطرات بلاگفا موندگارترند شاید برای اینکه اولین تجربه های وبلاگ نویسی با اون بوده :))
پاسخ:
دقیقا ... فک میکنم همیشه اولین ها موندگارن :))
حالا چرا شدید؟؟؟ :))

:: آره دقیقا!!! :)))))
پاسخ:
احساس میکنم توجیحیه برا خطا کردن . من قانع کردن رو به توجیح کردن ترجیح میدم :)

:: :)))
همشون عین واقعیته ... :(
پاسخ:
اینم عقیده ایه .. تاییدی برا همشون ......
۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۴۷ آقای خوش فکر
جمله های زیبایی بودن :)
من با «سکوت خطرناک تر از حرف های نیش دار» موافق نیستم ...


من فکر کردم فقط خودم کپی کار بودم :)
فکر کنم به خاطر همین خستگی از کپی کاریه که الان تو گروه های تلگرام و واتس اپ و امثالهم هیچ فعالیتی ندارم ، بازم خدا رو شکر این تجربه رو کسب کردم
پاسخ:
ممنون :)
مرسی بابت نظرتون :)

البته ما با ذکر منبع کپی میکردیما :))
عه آفرین .. فک کنم اینروزا ترک تلگرام و بقول شما امثالهم سخته .. خوبه .
سادگی پاک ترین خطای دنیاست...
چی بگم حتی نمی دونم درسته یا نه. قبولش دارم یا نه. ولی خیلی با ذهنم داره بازی می کنه...
پاسخ:
هیییییم ....
میتونین روش فک کنین ........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">