"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جالبه!

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۸ ب.ظ

برا چندمین بار, زل میزنن وسط چشام و میگن:

خوش بحالت ک میتونی راحت با همه چیز کنار بیای . 

:)

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۳۱

نظرات  (۱۰)

خوبه شنیدنش یا بد؟!
پاسخ:
اینکه خیلی راحت میتونن آدمو توصیف کنن در حالی ک فقط ظاهرشو میبینن جالبه. 
بعضا خوب.بعضا بد ...
واقعا خوش بحالت
پاسخ:
هییییییییم ..
:)
اینجوری که تو گفتی پس بیشتر بده کمتر خوب....
پاسخ:
اگه درصد بندی کنم آره ...
شما بدتون میاد از شنیدنش؟
پاسخ:
بدم نمیاد ولی خوشمم نمیاد .. خنثی ام .
چقدر این خوش به حالت ها تلخن ...
پاسخ:
ی جورایی آره ..
(: به همین راحنی؟
پاسخ:
اعتراف میکنم ک برام به همین راحتی نیس . 
خوش به حالتون :دی
پاسخ:
ممنون :)
دقیقن مثل هدر وبلاگ :))))
پاسخ:
دقیقااااا :))
خوشم میاد ک دقیق و نکته سنجی ...
حس می کنم یه بار منفی داره این جمله موقع گفتنش که منم قطعا خوشم نمی آد کسی بهم بگه حالا چه اینجور باشم یا نه...
پاسخ:
هییییم ... 
اکثر مواقع اینجوریه ولی تو بعضی مواقع ک ب ندرت پیش میاد خوشم میاد بشنوم.
من این دوتا جمله رو زیاد بهم میگن:

-خدا خفت کنه تو چرا استرس نداری؟ 

- وای حریر اینقد ریلکس نباش تو رو خدا !



:))
پاسخ:
دو تا جمله تو هم جالب ان ...

:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">