"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"کام سیگارم بیحاله"

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۰ ب.ظ

به زیر سیگاری رو میز نگاه میکنم.

+ سیگار با ته رژی شده هم باکلاسه , مگه نه ؟؟

- نه , سیگار با تیپ خسته , موی پریشان , ته ریش و سویشرت کلاه دار , باکلاس تره .

(پوک عمیقی ب سیگار میزنه . رژ نارنجی اش رو سیگار برجسته میشه . دود غلیظی از دهانش بیرون میده) و میگه : لعنت ب سیگار و سیگاری و تیپ و کلاسش .


* برای ما ک پیدا کردن زیر سیگار تو خونه , یک ساعت وقت میگیره , چون سالی بیشتر از دو سه بار , اونم جلو مهمون کاربردی نداره .. "توجه ب جزئیات اینچنین طبیعی است" ..

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۲

نظرات  (۱۰)

۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۰ شاد موزیک
در طراحی کتاب زندگی،از برنامه ((فتوشاد))و ((فری خند))و ((کُرِل مزاح))نیز استفاده کنیم.
پاسخ:
oh god .... اینقدا وضعم بد نیستاااااااااااااااااا :))
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۲ رقَـیـه ..
سیگار بده، نکش .. .
متحول شدی دوست من؟ 
پاسخ:
من ک نمیکشم . شمام نکش ..
نمیدونم . فعلا تحولی احساس نمیکنم :)
نوچ نوچ و نوچ
به جز تالار،کمپ هم آشنا دارم :))
کی میاید ساکن شید؟
:)))
پاسخ:
آقا بزارید ی هفته از وقت تالار بگذره بعد ....
همون کمپیه ک قبلا تو قسمت برادران خودتون خوابیدین ؟؟ :)
من معتاد نیستتتتتم :))) ------> توهم نزدم راس میگم .
یعنی مهموناتون جرعت میکنن تو خونتون سیگار بکشن؟ اونم با ته سیگار رژلبی شده؟
پاسخ:
اتفاقا از ترس من کم پیش میاد مهمون خونه سیگار بکشه . ولی این یکی فرق داشت خب :)
شما فک کنید با 50 سال سن رژ نارنجی !!!!
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۲ بای پولار
تفاله قهوه می ریختی تو جاسیگاری عینهو کافه ها می شد...
پاسخ:
این دیگه تخصصی شد :)
بمونه برا دفعه بعد .
نه اون دیگه مشکلی نیس..حق داره
پاسخ:
بععله ... پس حق داره  .. "باید ب حرف بزرگتر گوش داد"
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۷ ❥ آراگل ❥
سیگار با ته رژی شده :/
اونم قرمزززز :))))
پاسخ:
:|
این نارنجی بود :)))
این تصویر سیاه سفید، با رژ قرمز جذاب تر میشد. در حال حاضر خانم لب نارنجی میهمان داریم.
:))
پاسخ:
آره راس میگیا .. تصویر از اینترنته .  
رفت .. لب نارنجی رفت .. سیگارش هم برد .. 
:))
جاسیگاری های خونه ی ماهم همچین حالتی دارن :))
پاسخ:
خوشبختم از آشناییتون حریر بانو :))
زن سیگاری


برام قابل پذیرش نیست راستش
پاسخ:
هییییم ...

راستش برا منم قابل پذیرش نیس ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">