"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زندگی امروز ما یعنی ..

شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ق.ظ

1. من یعنی کسی ک , سر تعداد پیرهن هایی ک قراره برا داداشش اتو بکشه , چونه میزنه ..

2. مهر یعنی خوابیدن , قبل 2 بامداد ..

3. پاییز یعنی غروباش میون همه قهقه ها , دلت بگیره ..

4. بابا یعنی کسی ک , بین سه تا مدرسه ای ک دعوتش کردن برا ب صدا درآوردن زنگ مدرسه , اد همون مدرسه دخترانه ای ک دبیرستان اونجا بودم رو بره . با اون مدیری ک زمان ما معاون بود و همش باهام مشکل داشت ..

5. صبح 7 بیدار شدن یعنی , دست و صورت ششستن , مسواک زدن تو حیاط . همراهش آب بازی . مهم تر از همه اشتها داشتن برا اینکه مث آدم صبحونه بخوری ..

6. برادر یعنی کسی ک , سر صبح یک لیتر ادکلن رو خودش خالی میکنه . افراد گیج خواب خانواده رو گیج تر میکنه . بوی تندش پدر معده خالی بندگان خدا رو درمیاره ..

7. خواهر یعنی کسی ک , تو خوابم فکر تیپ همه اس . با موهای ژولیده , چشای پف کرده. مراقبه کت بابا خوشگل ب تنش نشسته باشه . حالا وسواسش برا تیپ خودش بماند .. 

8. مامان یعنی کسی ک , لقمه ب دست دنبال همه میدوه ..

9. تلویزیون یعنی , از اول صبح نوستالژی بازی با مدرسه ..

و همچنان من , مث همیشه بیکارتر از همه .....


موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۳

نظرات  (۱۰)

۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۱:۱۱ دلارام 🌻
قسمت مامانش کاملا درست بود
امروز منم از همه بیکار تر بودم؛)
مامان بابا خواهر کوچکتر رفتن مدرسه ،خواهر بزرگتر رفت دانشگاه ...
و من الان خوابم؛))
لذت ببر از بیکاری کم پیش میاد؛)
پاسخ:
دقیقا ...
خوشبختم :)
ایشالا همه اشون موفق باشن ...
منم میخوابم بیدارم میشم :))
بیکاری دوس ندالم :)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۱۵ علی اسفندیاری
بجز قسمت برادرش بقیه درست
پاسخ:
ممنون ..
برادره کاریش نمیشه کرد ..
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۲۷ دلارام 🌻
منم خیلی بدم میاد از بیکاری...
ولی به کارایی که برام پیش میاد از چند وقت دیگه فکر میکنم...ترجیح میدم تا حد مرگ ازش استفاده کنم که اون موقع حسرت نخورم؛)
پاسخ:
میفهممت ...
ووووییییییییی راس میگا . فک کردم کمرم درد گرفت :)
به احترام مورد آخر دو دقیقه سکوت :)
کار دار هم میشین انشالاه :)
البته بعد از کمپ و تالار :))
پاسخ:
سکوووووووت :)
ایشالا :) -------> البته استارت کلاسا و کارآموزی بیمارستان رو بزنم . سرم شلوغ میشه ..
بله بله درست میفرمایید :)) اول باید تکلیف اوکی شه بعد :))
اوه روسیه تشریف دارین وا :)
اصن رشتته تون چیه :•|

+با روسیه دوشواری دارین؟
میخواین برم آمریکا؟
:))
پاسخ:
مهندسی پزشکی .. گرایش بیوالکتریک .

+ ایتالیا بهتره :))
حس و حال این پستو دوست داشتم...یه جور مرور زندگیه :)
پاسخ:
آره مرور زندگی ... "اسم خوبیه"
مدرسه ام ک حسابی خوش گذشته خانووم :)
ولی پستت بوی زندگی داشت.،،
پاسخ:
خب خود زندگیه .....
بیکار نبودین ک . کارای بقیه رو زیر نظر داشتین . این خودش کار . بعضی لازمه یکی به بقیه توجه کنه :)
پاسخ:
بععله :)
ممنون از یادآوری کارم .. با این اوصاف ادامه بدم بهتره :)
۰۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ بای پولار
بابات چیکارس مگه؟!
پاسخ:
بازنشسته آموزش و پرورش ..
:)

آره والا...پشت هم داریم امتحان میدیم خوشیش کجا بود T_T
پاسخ:
:)

ایشالا موفق میشی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">