"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

انگار گزارش کار آزمایشگاهه :)

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

خدایاشکرت ....... روز خیلی خوبیه خیلی .....

صبح 6 بیداری .. بیمارستان .. دانشگاه (فقط 30 دقیقه) .. نهار مهمون , خونه دوست بابا .. 17:30 خونه ..

(وسطای این پنج مورد , اندازه حیوان نجیبی ب اسم اسب , انرژی صرف کردم و کلی جا سر زدم. چند نفر دیدم)

اول صبح نم نم بارون رو زمین نشسته بود . هوا مه آلود بود . از ماشین پیاده شدنی دندونام رو هم میافتادن , صدای قرچ قروچ میدادن . سر ظهر گرما خفه میکرد . عصر خنک :))

تلافی دیروز دراومد . خسته ام شدیدااااااااااا .. ولی خستگی ای بود ک چسبید , روز رو برنامه ایه ..

خیلی بی ربط طور یاد ی آهنگ قدیمی افتادم . راستش دقیق یادم نبودا . ولی میدونستم چیه :))))

"خسته ام من خسته ام من
مثل مرغ بال و پر شکسته ام من
خسته از دست غریبه
خسته از هر آشنایم
خسته از جور زمانه
خسته از خلق خدایم
خسته ام من خسته ام من
مثل مرغ بال و پر شکسته ام من
سالها کنج قفس نشسته ام من"

......................................................................................................

اینجا تحت هر شرایطی پا برجا میمونه . حتی اگه ی روزی برسه ک سالی دوبار بهش سر بزنم . کامنت دونی همیشه فعاله .

+ لطفا امشب از ته ته دل دعا کنید همه رو , منم اون وسط مسطا یاد کنید ... مرسی مرسی

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۴

نظرات  (۱۵)

۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۴۶ ɐɹɐɓol •_•
ناااازه نفستتتتت مشتی :)))

محتاجیم به دعا :)
پاسخ:
مخلصیم :)))

من عاشق دعا کردنم :) چشم .
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۶ دلارام 🌻
چرا بری؟!چرا سالی دوبار سر بزنی؟!
خدا قوت بخاطر روز رو برنامت؛)
پاسخ:
مثلااا اگه رفتم .. خب شاید ی روزی برنامه های زندگی فشرده بشه و وقت کم .. آینده نگریه :)
خیلللی ممنون عزیزجان :)
خسته نباشین :)
پاسخ:
مرسی . سلامت باشین :)
محتاجیم حاج خانم :))
پاسخ:
چشم دعا میکنم مادر :))
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۹ امیر بهزادپور
خیلی هم عالی..چشم.
ملتمس دعا هستیم...

:)
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)
چشم حتما حتما ..
عنوان عالی بود D':
پاسخ:
مرسی :* نظر لطفته :)
۰۵ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۵ بای پولار
ایشالا همیشه به شادی و خوشی باشه روز و روزگارت.
از ته دل دعا کردم برات.
لطفا برای منم دعا کن که گرفتارم...
پاسخ:
برای شما هم ب همچنین ..
خیییللی ممنون .
چشم چشم حتما :)
یه عالمه دعای قشنگ برای وجودت دوست عزیز من :*
پاسخ:
خیییلیی ممنون دوست جان :*
سلام
ایام بکام
اون آهنگ رو کی خونده؟
پاسخ:
سلاام ..
ممنون ..
سرچ کردم "جواد یساری" نوشته بود .
:)
(((:چشم شعرم عالی بود
پاسخ:
سلااامت ...
ممنون .
:))
آهنگ به حس خوب پست نمیخورد:|
فردا چه روزیه مگه!؟
پاسخ:
آره خیلی بی ربطه :| یهویی اومد ب ذهنم ..
روز خاصی نبود فقط حس کردم ی عالمه دعا میخام ..
دعا کردن حس خوبی داره ی حس نزدیکی ..
In kar khobi ke comment ha hamishe baaz bashe;)+afarin*_*
پاسخ:
بعععله .. ممنون :)
ولی شما وب ندارین ؟؟ فقط وبلاگا رو میخونین ؟؟
Dashtam hazfe kardam sal ghaabl:))
پاسخ:
اوهوم :))
Dashtam ama sal gozashte hazfe kardamesh[-_-]
پاسخ:
بععله فرمودین :)
Javab soal ton ra dadam mage nayamad ya nakhondid:!
پاسخ:
الان آنلاین شدم !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">