"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"سوال واقعا تامل برانگیز"

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

من: تو عمرم غذا نسوزندم. [آیکن ب خود بالیدن لطفا]

او: راستی , تو عمرت چند بار آشپزی کردی ؟؟

من: :|

او: :)))))

ایشان: :))))))

من: بی مزه ها ..

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۵

نظرات  (۱۲)

والا:|
پاسخ:
والا :|
درک نمیکنن اصن ..
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ دلارام 🌻
؛)))))
اصلا مهم نیست چند بار آشپزی کردی مهم اینه که تا حالا نسوزوندی؛)
آیکون اصلا خودشیفتگی چیه؛)))
پاسخ:
:)))
آی قربون آدم خوب فهم :)
والا :)) -----> خودشیفتگیه چیه ؟؟ هان ؟؟ من بلتتتتت نیستم :)
:/
کلا آشپزی نکردین فکر کنم :))
فوقش یه بار
اونم زیرِ گازُ روشن کردین فقط :)))
البته جای تقدیر داره همون :())
پاسخ:
:|
عه چرا همه اذیت میکنن ..
نه انصافا تا این حد هم نه . ماهی ی بار رو حتما ..
البته کم آشپزی میکنم ولی ناز آشپزی میکنم بعععله :))
ممنون .
Hame dokhtar ha mesele ham hastand maslan khahar man be zor tokhm morgh ham dorost mikone hala shoma aya haman tokhm morgh ra ham mitavanid dorost konid:D
پاسخ:
خدا خواهرتونو حفظ کنه , منم حفظ کنه :)
من بجز کوفته و آش کشک تقریبا همه چی بلدم ..
من تا دلت بخواد پلو سوزوندم تو سن 12-13 سالگیم...ولی حالا خوب خوب یاد گرفتمش =))))
پاسخ:
آفرین دختر خوب .. تو با تجربه , الان شدی سرآشپز بزرگ =)))
باریکلا  مرد باخِدا
پاسخ:
واقعا بااریکلا ...
۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۵:۵۰ بای پولار
یاد یه دوستی افتادم که می گفت گواهینامه ی من هیچ نمره ی منفی و جریمه شدنی نداره. و خب اونم قضیه ش مثل تو بود!
پاسخ:
بح بح .. خوشحالم تنها نیستم .. سلام منو بهشون ابلاغ بفرمایید :))
۰۶ مهر ۹۵ ، ۰۹:۰۴ امیر بهزادپور
:)))
پاسخ:
چ خوش خنده :))
Moafagh bashid:D
پاسخ:
خیلی ممنون :) 
ب همچنین شما :))
آره اونم سرآشپزی که فقط پلو ماکارونی و مرغ و کوکو بلده! :))) حالا همینم خوبه حداقل می دونم در حد از گشنگی نمردن بلدم یه چیزایی درست کنم =)))
پاسخ:
دیگه شکسته نفسی نکن حریر جان :))
وااای ماکارونی . هم دوسش دارم . هم عالی میپزمش :)
نه جدی میگم !! من آشپزی بلد نیستم زیاد :| :)))
ماکارونی خیلی خوب عَست ^_^ منم خوب بلدمش...یه سری مامان اینا رفته بودن مسافرت من و آبجی کوچیکا خونه بودیم...خاله م بعدازظهر یهویی اومد خونمون با کلی غذا و اینا...بهش گفتم :«خو خبر می دادی غذا درست می کردم...»گفت:«اتفاقا شوهرخاله ت هم گفت یهویی بریم بذار ببینم این حریر چیکار می کنه واسه شام منم بهش گفتم هیچی چه کاری؟ تهش یه ماکارونیه دیگه»  :)))
پاسخ:
وقت زیاده یاد میگیریم :))
بله خوب عست ^--^ 
منم دوست داشتم ی خاله خوب میداشتم :) اومده بودن مچ گیر :))
آورین حریربانو تهش ماکارونیه خب :))
آره خب :)))
^_^
آره خب خوبه...فقط یه وقتایی منو از حرص به جنون می رسونه با تیکه انداختناش :/ ولی در کل خوبه :))
اوهوم D:
پاسخ:
:))
^--^
الهیی .. باز شکر ..
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">