"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زمان هم ب وقت من ..

پنجشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۵ ب.ظ
دیشب ضرب المثل میخوندم تا رسیدم به :

" Even a clock that does not work is right twice a day "
همون لحظه سرمو چرخوندم . ساعت اتاق همچنان : ی ربع مونده ب پنج . ساعتی ک چند ماهه باتریش تموم شده. منم قصد تعویض باتری ندارم. و رو ی زمان مشخص تنظیمش کردم...
موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۰۸

نظرات  (۱۴)

۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۹ امیر بهزادپور
:)
خیلی هم خوب...

پاسخ:
:)
خیلی هم ممنون ...
چرا یه ربع مونده به پنج؟!
پاسخ:
شاید چون خاطره انگیزه .. شاید چون ساعتی با لحظات شیرین بوده :)
و شایدم زمانی برا تفکر ..
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ بای پولار
بعد اون وقت ساعت من که عقب می افته همین جور و همین جور چه جوریاست اوضاعش!
پاسخ:
خب چی بگم !!
اگه دوست ندارید اینجوری بمونه . هی شما درستش کنید . هی اون عقب بمونه :)
آها (:
پاسخ:
بععله :)
:)
پاسخ:
همیشه ب خنده :)
وا عجبا!
پاسخ:
عه واا !
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۴ ɐɹɐɓol •_•
یک ربع به پنج عصر یا یک ربع به پنج صبح D:
پاسخ:
چقد زرنگی تو :)
صبح ک خوابم ... 
یا به قول اصفهانی ها پنج ربع کم 
اصفهانی ها این طوری ساعت رو میخونن مثلا میگن ده ده کم! 
:)
پاسخ:
عجباا ... چقد خوب ی مدل جدیدم یادگرفتم ..
ی دلیلم ک عاشق ایرانم تنوع قومیتش هستش با فرهنگای خاص ..
:)
ضرب المثل جالبیه . قبلن شنیده بودمش :)
پاسخ:
اوهوم جالبه .. پس تجدید شنیدن شد :)
هوممممم...
:)
پاسخ:
اوهووم ..
:)
۰۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۴۳ محمد حسین
ساعتی که خوابیده در روز دوبار زمان رو درست نشون میده :دی 
پاسخ:
بعععله :) آورین معلومه زرنگیدا :))
۱۱ مهر ۹۵ ، ۱۶:۲۵ آقای خوش فکر
دقیقا ساعت اتاق من هم چندماهه به این وضع گرفتار شده بود ولی دیروز دیگه کلا برش داشتم !
کلا ساعت هام رو عمدا تنظیم نمی کنم ، امروز ساعت نه و نیم بود که دیدم داره صدای اذان میاد ! ، که یادم اومد ساعتم با ساعت بقیه تنظیم نیست :)
پاسخ:
پس عادیه :) بودنش بهتر از نبودنشه ها ....
نه دیگه من تا این اندازه حرفه ای نیستم ! چقد عجیب غزیبن شما :)
:(
پاسخ:
چرا ناراحت ؟؟
کاش تمام دنیا این دکمه پوز رو داشت  که نگهش می داشتیم
پاسخ:
هییییم ... نمیدونم شاید بهتر بود شاید ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">