"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

- خیلی خوشگلی

+ اوهوم آره. مرسی ..


"خب اگه حرفی ک زدی رو قبول داری چرا بعد شنیدن حرف طرف مقابل , الفاظی چون: خودشیفته.. بچه پررو.. بروبابا .. ایییش.. واقعا که . رو ب کار میبری عزیزجان" ؟؟ :)

..متن پست رو جدی نگیرید , حاشیه است . ولی اصل موضوع مهمه..


*تصویر آشنا*

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۱۷

نظرات  (۱۳)

۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۶ امیر بهزادپور
بله دیگه
پاسخ:
فقط بله ؟؟
:)
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۸ دلارام 🌻
ههه؛)راس میگیا چرا واقعا؟!؛)
پاسخ:
:)
والا .. خب یکم بدون تعارف زندگی کردن هم خوبه ..
ایرانی هستیم دیگر
تعارف میکنیم فراوان : ))
پاسخ:
جمله آشنایی است ...
بعله فرااااوان :)
سلام
با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده قربونت
با تشکر پردیس
پاسخ:
سلام ..
موافق نیستم :)
اون عکس خیلی بده! بد!
پاسخ:
حس بدی داره !!
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۲۸ محمد حسین
تعارف یه نوع دروغ و خیلی ها دروغگو هستند..!
پاسخ:
دروغ ... چی بگم والا .. !
۱۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۱ ɐɹɐɓol •_•
چقد تو خوشکلی :)))
پاسخ:
بعععله :))
تو هم خوشگلی :))
۱۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۲ آقای ژاندارم
راستش من اصلا نمیتونم غم هام رو پنهان کنم اگه شاد باشم واقعا هستم اگر هم نباشم تابلو ام؛ حالا نمیدونم خوبه یا نه؟؟
پاسخ:
فک نکنم بد باشه ...

۱۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۱۲ شادوَرد __
-خیلی زشتی!
-اوهوم آره...
پاسخ:
نه دیگه تو این مواقع نمیگن: اوهوم آره .. 
میگن: چشات زشتن میمون :)) 
(البته دور از جوون)
والا! همینو بگو!!!مردم خودشونم نمی دونن چشونه :/
پاسخ:
والا !! تکلیف مشخص نیس :|
Hamine ke hast:)
پاسخ:
:)
اوکی .. فقط شما نزنید لطفا :)
:D
پاسخ:
:)
دی: خودشیفته نباشیم!
پاسخ:
کلی گفتم :)
!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">