"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کاش نباشه ..

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ق.ظ

اگر قرار بر یک انتخاب از نوع بایددار باشه٬ کدام ؟؟

اونکه دوستت داره

یا 

اونکه دوستش داری

؟؟

گزینه هیچ کدام موجود نیست٬ ترکیب هر دو هم موجود نیست :)

+ یک پست بی دلیل, شاید بخاطر کنجکاوی *


** پاییز زمستانی بالاخره زهرش رو ریخت .. سرماخوردنم گواهی است بر این عناد ..

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۲۹

نظرات  (۱۷)

۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۳ ɐɹɐɓol •_•
میخوام جوابشو سفید بزارم...

فوقش چند نمره کم تر...
پاسخ:
پس پاس نمیشی آراگل جان :)
۱۲ نمره داره ...
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۴ آقای ژاندارم
عجب سوال های سختی میارید شما !!
خُب 
ای بابا هر جور فکر میکنم نمیشه :/
ولی بزار ما هم خود خواه باشیم اونی که دوسش داریم :)
پاسخ:
ی همچین آدم سختی ام من :))
حالا ی وری رو انتخاب کنید ..
ممنون ک جواب دادین ..
(-:اونی که دوسم داره
پاسخ:
ایول صراحت :)
ترجیح میدم اونی که دوستم داره رو دوست داشته باشم : )
پاسخ:
:) خیلیم خوب ..
ممنون ک جواب دادین ..
Onike dostesh daram,hala shoma chetor?
پاسخ:
مرسی ک جواب دادین ..
نمیدونم برا همین پرسیدم :) 
برگه رو سفید میدم.
پاسخ:
تو رد شدی b lue جان :) بپا مشروط نشی :)
۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۷:۵۷ پنیر سوئیسی
اون که دوستش دارم . راستش عشق از وجدان قویتره ظاهرا :)

لعنت به پاییز زمستانی :/
پاسخ:
ممنون ک با دلیل نظرتونو گفتین :)

تا این حد ؟ :| 
خب یه سوال
تو گزینه ی دو! اونی که دوستش دارم هم دوستم داره یا نه؟
که اگه داشته باشه به قول پنیرجان عشق از وجدان قوی تره :) و میگم گزینه2
پاسخ:
اوصولا آنچنان دوست نداره :)
مبهم شد ...
۲۹ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ دلارام 🌻
اونی که دوسش دارم....
پاسخ:
خیلیم خوب :)
ممنون ...
ایشالا ترم بعد ور میدارمش باز :))
پاسخ:
ایشالا :))
وضع ترم بعدتونم این باشه ٬ فارغ التحصیلی نمیدیماا ٬ ارفاق نداریم حتی برا شما :) 
منو از فارغ التحصیلی می ترسونین ؟؟ من زندگیمو باختم :)))
پاسخ:
بترسید جناب رامین بترسید :)) نترسید کار دستمون میدید .. اصن مگه میشه من بگم و نترسید ؟؟ تا این حد قاطع :)))
شما همیشه برنده اید :)
تا الان سال ها ترسیدم ... بسه دیگه ... نمیخام بترسم ... این همه ترسیدم چی شد مگه ... 

مرسی :))
پاسخ:
کار خوبی میکنید .. باید ک جرئت داشت ..

:))
اونی که دوسش دارم :)))
پاسخ:
خیلی هم خووب :))
۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۷ امیر بهزادپور
این فرض رو در نظر میگیرم:
در گزینه ا‌ول من اونو دوست ندارم.
در گزینه دوم اون منو دوست نداره.

با این فرضیات:
من گزینه اول رو انتخاب میکنم، چون مطمئنم که به کسی که منو دوست داشته باشه حتما علاقه مند خواهم شد،
ولی برعکسش رو هیچ تضمین نمیکنم در مورد خودم. شاید در گزینه دوم تا اخر عمر اون به من علاقه مند نشه...


پاسخ:
بح بح خوشم میاد ک با دلیل توضیح میدین :)
مرسی ک وقت گذاشتین ..
۱۵ فروردين ۹۶ ، ۲۳:۰۹ 💖 miss fatemeh 💖
اونی که دوسش دارم :)
چون نمیخوام با سختی کنار بیام.شاید از اونی که دوسم داره متنفر باشم!
پاسخ:
اوهوم :)
ولی حس میکنم اونوقت همیشه استرس از دست دادن هم همراه آدمه. ..
قطعا اونکه دوستش دارم
پاسخ:
حس کردم خیلی از ته دل گفتین :)
توجه دارین که هر دو مورد یک طرفه هستااا ...
بعله توجه کردم!
پاسخ:
آفرین :) 20

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">