"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چی دارن به خورد مردم میدن ؟؟

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ب.ظ

وارد اتاق شدم ... هندزفری گوشش بود ... بعد نیم ساعت نشستم رو تختم ... حس گرفته بود ... دستش رو مشت کرده بود و بالا پایین میکرد ... دیگه سرشم تکون میداد ... نگاش میکردم و لبخند میزدم ... داد زد: هندزفری رو درآرم گوش بدی ؟؟ ... اوهوم ...

.

.

.

خواننده میگفت: خونه اتون مورچه داره ؟؟ خونه اتون مورچه داره ؟؟

پرسیدم: مامور بهداشته ؟؟

- نه (خندید)

+ محیط زیست ؟؟

- نهه (خنده محکم تر)

+ سم پاش ؟؟

- عه نههه (قهقه)

+پس چی ؟؟


* هوای ما جالبه :) بعضی وقتا تو یه مسیر 60 کیلومتری میشه 4 فصل و حتی پنجمین فصل رو هم دید :)

** تازه رسیدم خونه , شاید فردا یه چیز مناسب برا "گوگولی بلاگر" پیدا کنم ..

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۰۸/۱۲

نظرات  (۱۸)

۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۳ ابو اسفنج بلاگفانی
ما منتظریم همچنان دوستان بپیوندن به ما.
پاسخ:
ایشالا که میپیوندن :)
گوگولی کیه ؟:)))
پاسخ:
http://blog-fun.blog.ir/1395/08/07/gogoli-bloger#send_comment
اینجا رو بخونید بی زحمت :)
جزوه های من مورچه داره .... گفتم که خدایی نکرده نگفته نمونه! D:
وقتی داشتن این آهنگ رو ضبط میکردند کسی بهشون نگفت نکنید این کار رو؟؟:D
پاسخ:
ممنون ک خبر دادی :) فک کنم میخان لای جزوه های منم لونه کنن :)
خدا شفا بده ....
واقعنم:/
* چه هوای هیجان انگیزی دارین:))))) دلم خواست:))) 

پاسخ:
شدیدا واقعا :|
* دوست داشتنیه :)) قابلی نداره ..
فصل پنجم ؟! چه شکلیه این فصل.


پاسخ:
بله فصل پنجم ... فقط باید دید نمیشه تعریفش کرد :)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۵ سِناتور تِد
به گوشمون باس احترام بذاریم!
پاسخ:
آورین به این طرز فکر .. باید :)
از نوع آهنگ های فرا پست مدرن بوده! 
پاسخ:
زیادی فرا پست مدرن !
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۳۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
خخخخخخ
پاسخ:
همیشه به خنده :)
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۰۷ امیر بهزادپور
سم پاش!!!! :)))

* قدرت خداست دیگر.
پاسخ:
والا ... البته میشه مشاغل دیگه ای هم پیشنهاد داد :))

* دقیقا ..
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۰ کفشدوزک بلاگ
(-: این هواهاتون پایدار
پاسخ:
مرسی مرسی :)
یه کامنت نوشتم و نت قطع شد و فکر کنم پرید :|

:: الان دچار تخریب روحی شدم میخوام کامنت جدید بنویسم هی نمیشه :|
پاسخ:
الهی ... فدای سرت .. آره پریده :|

:: ای جانم :| 
۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۹ مکاترونیک خودرو
ههخهههخخخ
پاسخ:
عجب خنده جدیدی :))
سلام بیا تا حرف نو بشنوی و برای همیشه دنبالم کنی!
پاسخ:
oh god :)
ووای این عاهنگ ته خندس 😂
گلنار هم یه چیزی تو مایه های اونه ... 
پاسخ:
والا منم فقط خندیدم .تنها سودش خنده اس :)
گلنار ----> ندیدم .
Linkesh ra darid?
پاسخ:
نه .. میخایین چیکار ؟؟
:))))
پاسخ:
:))
۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۲ یحیی پروین
خخخخخخ



یه سری بزن :)  ==> fantezia.ir
پاسخ:
:))
Khoob mikham bebinam chetoreh ke enghadr tarif mikonid azash"
پاسخ:
نه ک خیلی هم تعریف کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">