"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

قطار "علی" به مشهد نرسید ...

شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

عکاس گروه همایشمون ، همون پسر آروم ولی شیطون ، همون که این سه ساله ندیده بودمش،  همون که میگفت محاله منو نشناسید ، مثلا هم ورودی ایماا ، همون که ای کاش طی این سه چهار هفته هم نمیدیدمش ... تنها نشونش برا مامانش "پلاک" گردنش شد . 

تابستان 94 ویدا رفت .. اردیبهشت امسال ادیب .. یعنی باور کنم علی هم رفت ؟؟ 

متنفرم از هر چی زود رفتنه  .... 

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۰۶

نظرات  (۹)

اه
خدا لعنت کنه باعث بانیشونو
پاسخ:
اه .. 44 نفرر
من ک همکلاسیش بودم اندازه دنیا ناراحتم، نه فقط برا اون برا همشون ... خدا به فریاد خونواده های علی ها برسه ..
فقط خدا صبر بده ...
پاسخ:
ممنون ...
خدا به خانواده هاشون صبر بده.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۴ ابو اسفنج بلاگفانی
تسلیت.
پاسخ:
ممنون ..
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۷ سهیلا ملکی
چقدر ناراحت کننده بود :((
خدا به خانواده ش صبر بده
به شما هم تسلیت عرض می کنم
پاسخ:
خیلی خیلی :(((
واقعا ...
خیلی ممنون.
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۷:۴۳ امیر بهزادپور
خدا به همه بازماندگان صبر بده انشاالله
پاسخ:
آره واقعاااا ... انشالله
خدا ب خونواده هاشون صبر بده 
پاسخ:
هیییییم ... خدا بهشون صبر بده.
عرض تسلیت... باید سر خم کرد در مقابل تقدیر
پاسخ:
ممنون ... واقعاا
۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۹ بای پولار
چی بگم، حرفی ندارم...
خدا رحمتش کنه...
:(
پاسخ:
هی روزگار ... ممنون .
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۰ آرزو ﴿ッ﴾
خیلی ناراحت شدم.
تسلیت میگم.
خدا رحمتشون کنه و ان‌شاءالله به خانواده‌شون صبر بده.
پاسخ:
ممنون ...
واقعا خدا به خونواده اش شب  بده. ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">