"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"لبخندم از ته دل بود"

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۰ ب.ظ

هنوز هم بعد از 40 سال زندگی مشترک ، روز تولد عشقش کادو به دست وارد خونه میشود ...

تکرارهایشان باعث شده همه بدانیم ، 8 فرودین روز خاص اینهاست ، روز ازدواجشان ...

7و9 آذر ------> تولد جفتتون مبارک بابا و مامان گلم .


موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۰۹

نظرات  (۱۱)

خدا حفظشون کنه! سایه شون بالا سرتون!
پاسخ:
خیلی ممنون .. خدا همه مامان باباها رو حفظ کنه ...

۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۹ بای پولار
تبریک، تبریک :)
پس هفت و نه آذر تولدشونه؟! چه جالب.
درست مثل داداش و زن داداشم کهیم سی آبان و یک آذر روزای تولدشونه. خوش‌ به حال بچه‌هاشون پس :)))
پاسخ:
مرسی مرسی...
7 بابام... 9 مامانم...
خونواده ما کلا تولدا اینجوری جالب ان :) بجز مال من ک تنها تو بهمن مونده :))
تولد داداش و زنداداش شمام مبارک...
:)
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۱ سِناتور تِد
مبارکه : )
پاسخ:
مرسی :)
چقدر عالی که آدما بعد چهل سال هنوز هم عشقشون زنده باشه ... 
تولدشون مبارک باشه :))
پاسخ:
آره خیلی عالیه ... هر سال ذوق میکنم :)
خیلی خیلی ممنون ..
این عالیه :)
مبارک :)
پاسخ:
اوهوم ...
مرسی :)
۰۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۰ مکاترونیک خودرو
مباااااارکه:)))))
پاسخ:
مررررسی :))
مبارکه خیلی زیاد :))
پاسخ:
متشکرم خیلی زیاااد :))
۱۰ آذر ۹۵ ، ۱۲:۳۵ زوج مهندس
به به عااااولی
اول فک کردم ازین داستان کوتاهاس و واقعیت نیست

پاسخ:
مرسی مرسی ...
:) مامان بابای من خود عشق ان. ..
مبارکه(-:
پاسخ:
مرسی :)
آخی ♥ مبارکه :)
پاسخ:
مرسی ک.. قربونت..
:)
مبارک باشه:)
ایشالله سایشون همیشه بالاسرتون باشه
پاسخ:
خیلی ممنون :)
خدا همه مامان باباها رو حفظ کنه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">