"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"دنیای شیرین"

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

اطرافیان (اعم از دوست , آشنا , عزیز کرده و همه) = 100

تصمیم میگیری اونی باشی که باید = 10 - 100

پایه غیبت کنسل = 10 - 90

قضاوت تعطیل = 10 - 80

زبان دروغ لال = 10 - 70

کینه حذف = 10 - 60

و

.

.

.

.

نتیجه : وقتی که به آرامش رسیدی , اونچه که برات مونده گلجینه :)

آرامش آرامش آرامش .... خدا همراهته , دلت قرصه , خوشبختی , زندگی تکرار نیست ....




موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۱۱

نظرات  (۱۴)

۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۰:۵۹ دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
:)
پاسخ:
:)
زندگی تکرارهست
پاسخ:
برا من نه ...
خیلی عالی این ها ولی کاااش من میتونستم رعایتش کنم ...
زندگی یک تکراره ولی نه برای ما ، برای دنیا ...
پاسخ:
شاید کامل نتونیم رعایت کنیم , ولی میشه سعی کرد .. نه ؟؟
این میتونه باشه :)
دقیقا منم دارم سعی میکنم ولی نمیتونم کامل باشم ... ولی بازم خوبه :))
پاسخ:
دقیقا ولی بازم خوووبه :)
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۹ شادوَرد __
جمله آخرو که خوندم بغضم ترکید هلما:(
...
پاسخ:
هییییییم ....
بغض رو بیخیال ... امید رو بچسب . 
این بغضا میتونن خوب باشن ...
۱۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۰۱ بای پولار
خیلی خوبه که زندگیت تکرار نیست.
و اگه رضایت داری از شرایطت یعنی که خوشبختی.
پاسخ:
خیلی خیلی ...
امیدوارم همینطور باشه .
خدا هست:) همیییشه:) با با یه لبخند صورتی شاید:)
پاسخ:
هست .. همیشه ... شاید هم یاسی :)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۴:۲۳ ❤منتـــظر المهدی 313❤
باآرزوی آرامش برای شما
پاسخ:
خیلی ممنون :) 
همچنین برا شما ..
۱۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۱۸ مجتبی مطوری
(:
پاسخ:
:)
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۴ مرتضی معادی
اون کلمه آخر نتیجه گیریو نمیتونم بخونم .
اونی که برات میمونه چیه؟
پاسخ:
گلچین :)
حالا نظرتون؟؟
۱۳ آذر ۹۵ ، ۰۰:۴۹ مرتضی معادی
👌
موافقم دیگه ...
یکم گیج شدم،ولی دنبال آرامش= 100 بودنم !
پاسخ:
خیلی هم خوب 😊
امیدوارم بهش برسین ایشالا :)
:)
پاسخ:
:)
امیدوارم همیشه در آرامش کامل باشید...
پاسخ:
مرسی ... همچنین شما ..
ایشالا :)
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ آقای خوش فکر
چندبار خوندم تا متوجه شدم !!!
پاسخ:
الهی ... 
الان و خودمم میخونم،  بهتون حق میدم روان نیس !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">