"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کلاس نویس

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

ساعت: 12:45 .. من .. کلاس اندیشه 2 

کلاس عمومی که استادش به دل نشینه ،  تحمل کردنش سخت است . از نتایج چنین کلاسی عبارتند از : پست گذاشتن برا وبلاگ .. بازی نقطه نقطه .. بازی قطار گوشی .. سلفی گرفتن .. 

یاد ترمای پیش بخیر ، یاد دکتر "ن" بخیر ، وقتایی که کلاس نداشتم ،مهمان میبردن کلاسشان ، زمان تا حدی خوب و شیرین میگذشت که فقط یک آن متوجه میشدیم وقت کلاس تمام شده ...

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۱۴

نظرات  (۷)

;کلاس چیه؟ نقاشی هم تازه میشه کشید..بازی هم میشه کرد با گوشی
پاسخ:
اندیشه 2 ... ممنون بابت پیشنهادهای جدید :))
اوهوم آره.
۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۳:۱۹ بای پولار
"میهمان می‌بردن کلاسشان" یعنی اینکه ایشون شما رو دعوت می‌کردن؟

راستش رو بخوای خیلی خیلی خیلی کم استاد درست حسابی دیدم. ولی خب اون خوباشون واقعا خوبن ها :)
پاسخ:
بله دعوت میکردن و منم بعضا تو رودروایسی میرفتم و بعضا به دلخواه :)
متاسفانه همینطوره .. دقیقا :)
اینچنین کلاسم آرزوست! :)
خوش باشین! :)

پاسخ:
:)) عجب شعر بجایی 
ولی من اینچنین کلاسی دوست نداشت ..
مرسی ..
ما معمولا وقتی با چنین پدیده ای رو به رو میشیم میخوابیم 
البته قبلش باید تمام نقاط دید استاد رو کور کرد :)
پاسخ:
آورین آورین .. بچه های ما چنین پدیده ای ببینن سوار صحنه میکنن :))
استاد آشناست نمیتونم سوتی بدم :)
من که تا الان استاد معارف دلنشین ندیدم ، فقط یه خانومی بود متشخص بود ، اما فرق داره با دلنشین:)) 

پاسخ:
من یه استادی داشتم ، ی دانشگاه دیگه رئیس دانشگاه شدن فوق العاده ان :)
اوهوم فرق داره ...
:)
این ترم تاریخ دارم، میرم آخرین صندلی کلاس و کتاب میخونم، و میبنم یهو کلاس تموم میشه :)) خیلی هم خوب
پاسخ:
:))
شما یحتمل یکی از آینده سازان میهن این ... من از تاریخ متنفرم ...
خیلی هم عالی .. تحسینتون میکنم :)
اعتراف تلخ: سه سال دانشگاهم ... هیچی یاد نگرفتم :(
پاسخ:
واقعا ؟؟ 
این خیلی بده ... :(
من معتقدم کسی که پاش رو میزاره دانشگاه ، خودش باید دنبال یاد گرفتن باشه ...
من اعتراف میکنم وضعم بهتر از شماست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">