"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چون خونه تبریز هیچ کس نبود ، اجازه صبح رفتن و شب برگشتن از جانب بابا صادر شد :)

اول صبحم را با کادویی که بابای مهدیه از کربلا برام خریده بود شروع کردم ، کادو من یک "مونوپد" بود.

الوعده وفا ، ساعت 13 رسیدیم دانشگاه ، شکلات خریده بودم برا افتتاحیه نمایشگاه ، از بس هول بودم همراه چادرم مونده بود روی صندلی عقب ماشین که موقع برگشت متوجه اش شدیم :) لطفا به عقل من و دوستم شک نکنید :)

رفتیم داخل نمایشگاه واقعا طراحی جالبی داشت ، با چشم دنبال یک عدد انسان دوربین به دست میگشتم،  که همزمان موفق به شناخت هم شدیم ، که منجر به تجربه هیجان دیدن یک دوست وبلاگی شد.

نمایشگاه خیریه "اتاق آسمان" خیلی خیلی حس و فضای خوبی داشت ، طوری که هنوز هم لذت و آرامشش همراه من هست. ..

رنگی کردن دستا و ثبت شون روی دیواری به نگاه من دیوار مهربانی ، دلنوشته ، عروسکا ، پاستیلا، اسمارتیز ، عکسای خوب خوب و از همه مهمتر نقاشی کودکان مبتلا به سرطان ، همه و همه برام یک تجربه جدید و جذاب و صدالبته به یادماندنی رو رقم زد که همش رو مدیون دوست محترم وبلاگی هستم .......

ارزش کار دوستان واقعا وصف شدنی نیست ، اینجور کارها برای اهلش خستگی ندارد ، پس بجای خسته نباشید میگویم : پاینده باشید ..

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۱۵

نظرات  (۶)

۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۱:۰۵ ɐɹɐɓol •_•
^^

پاینده باشید :)

اسمارتیز $_$
پاسخ:
^_^
و پاینده باشند :)
$_$ 
خیلی عالی بود خیلی :)
۱۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۹ بای پولار
تنها جایی که به راحتی تمام پول می‌دم برای خریدن یک چیز همین فروشگاه‌های خیریه‌ست :)

راستی این دوستت از این مونوپد پنج هزارتومنیا که تو مسیر پیاده‌روی بساط کرده بودن که برات نخریده؟! :)))
پاسخ:
اوهوم.  آفرین به شما.. خیلی عالی بود . من اصلا حواسم نبود کلا ، قرار بود آخرش کلی چیز بخرم یادم رفت .. اون عروسکا و نقاشی رو هم دوست وبلاگی عزیز خریدن برام :)

نمیدونم ... هر چی هست دستشون درد نکنه ، همون که یادم بودن خیلی خوبه :))
^_^
فروشگاه های خیریه خیلی خوبن... حس خوبی داره وقتی از اونجا خرید میکنی...
پاسخ:
^_^
آره خیلی خووبه ان ... حس که نگو حال آدم به کل رو به خوبی پیشرفت میکنه ...
((-: روزت مبارک : دی
پاسخ:
وووویییییی مرررسی قربانت :)
خیلی خوشحال شدمک اومدین :)
پاسخ:
منم خیلی خوشحال شدم که اومدم :)
بازم تشکر میکنم ..
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۶:۵۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام آبجی 

حالتون چطوره؟ کم پیدا شدید 
پاسخ:
سلااااام عزیزم ...
قربانت خووبم. .. آره یکم سرم شلوغه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">