"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کامنت دلتنگی

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ

دلم برا کامنت گذاشتن تنگ شده :)

چن روزی بود پست های دوستان رو اسکرین شات میکردم ، وقتی حالم خوب بود میخواندم،  به این نتیجه رسیدم فقط خواندن لذت کمتری داره ، وقتی نظر میزارم و در تعامل هستم خیلی بهتره .... تصمیم دارم فردا روز کامنت گذاری طوفانی داشته باشم ..

+ مد شده کانال ناامیدی و حتی تا مرز خودکشی راه میاندازن،  شکر که دمده ام و تو کانال های امیدواری و نشاط و انرژی مثبت عضو هستم ...

* پیشنهاد اجرای برنامه ای برای سالروز عقد حضرت محمد (ص ) و حضرت خدیجه (س ) از طرف فرمانداری برام داده شده ... 

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۱۷

نظرات  (۹)

کارت حسابی گرفته خانوم مُجری :)
دیگه باید تو فکر ترانسفر به تلویزیون باشی هااا
پاسخ:
:)) دوستام میگن : چرا خودت رو نمیگیری ؟؟
امضا میخایین؟ ؟
۱۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۴۸ بای پولار
خیالت راحت. من که پست نذاشتم این چند مدت :)))

یادم نمی آد آخرین باری که کانالی توی تلگرام رو خوندم کی بوده؟!!!

چقدر خوب. آفرین! گفتم که کارت رو بلدی و پله های ترقی رو همین‌طور بالا می ری. بهت ایمان دارم :)
پاسخ:
آره میبینم مث من کم پیدا شدین :) البته من ب پای شما نمیرسم ...
عجباااا ... منم کم میخونم ..
مرسی مرسی .. شما همیشه انرژی مثبت این :)
چه خوبه که خودتون رو نمیگیرید هاا :))
دفترم رو نیاوردم :)
پاسخ:
من خود گرفتن رو نمیفهمم .. دلیل اینکه کسی خودشو بگیره رو تحت هیچ شرایطی توجیه نمیشم :)
:)) برا شما پست میکنم ..
خوبه  آفرین :)

کلا برای سه تا موضوع این پست گفتم 
پاسخ:
مرسی :)

کلا تشکر میکنم :)
شکر که چی هستید؟:|

فکر کنم سلبریتی شدید رفت:)
پاسخ:
demodeh :) همون که مد نیست ...

:)) من ؟؟ سلبریتی ؟؟ شاید ... :)) من فقط "پری" ام .. 
۱۸ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۳ مجتبی مطوری
امضا لطفا😃
پاسخ:
چشم چشم 😆
:)))
به به چه عجب
پاسخ:
:))
ای جانم ..
:))
همیشه شاد و پرانرزی باشید ^_^
پاسخ:
:))
مرسی مرسی , همچنین شما ^-^
موفق باشی  عزیزم
پاسخ:
خیلی ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">