"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تنهایی را فقط کمی دوست دارم ..

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

وقتهای تنهایی من هیجان انگیز یا خاص نیست , شب ها که مسلما تنها نیستم حتی یک شب مگر اینکه خوابگاه باشم در اینصورت هم ترجیح میدهم موقع خواب یکی رو بیارم اتاقم ....

تنهایی هام بیشتر به فکر کردن و آهنگ گوش دادن میگذرد , شاید تلویزیونی هم روشن کنم و کانالی جا به جا , لباس پوشیدنم مناسبتر از همیشه میشود در حدی که ست ورزشی با ساق بلند است بعضا , قلم و دفتر و خط خطی کردنش هم در دل تنهایی آرامش دهنده است , تنها زمانی که به آشپزی علاقه مند میشوم همان موقع تنهایی است , برای خودم قهوه درست میکنم , قرآن میخوانم آن هم با معنی فارسی , اوصولا آرامترین من صبورترین من زمان تنهایی خودش را نشان میدهد ...

و اما تنها نبودن هایم :

نتیجه را اول میگویم و بعد برمیگردم به آغاز : فقط دیوار راست را بالا نمیرم , آن هم شاید بخاطر ترس از ارتفاع باشد :)

تقریبا بی پروا و صریح میشم , به قول خانواده وقتی صدام تو خونه نپیچه انگار که همه چیزی کم دارند ولی امان از بودنم , در هر صورت اذیت میکنم چه بودنم چه نبودم , قابل پیش بینی نیستم بعضی وقتا حتی برای خودم ...

حوصله توضیح بیشتر ندارم :)

فقط ختم کلام : زندگی بدون "من" بی معنی است :) -----> میتونید جدی بگیرید :)


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۱۸

نظرات  (۹)

:))
خدا حفظت کنه :دی
پاسخ:
:))
مرسی مرسی .. تو رو هم ..
:))
چقدر جالب...

جدی میگیرم :)
پاسخ:
:))
جالبی از خودته ...

آورین کار خوبی میکنی :)
۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۷:۲۹ سِناتور تِد
:/ 
نریزه سقف :/
من جدی گیرم نمیاد :)) 

پاسخ:
:| نبینم پوکر فیس باشین ؟؟ :))
سقف من آسمونه بعععله :)
باید به جناب ابواسفنج بگم یه حالی ازتون بپرسن :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
:| 
**** *** **** ** ******** من کاملا تایید میکنم حرف هاتون رو :)
پاسخ:
پوکر فیس نه ...
خیلی ممنون :))
۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۰ بای پولار
من در واقع توی زندگیم خیلی تنهام، اما خب نه به اون صورت مطلقش. و دلم می خواد کاملا تنها بشم چه به ظاهر چه به باطن که این جور مواقع واقعا بلد می شم چطور زندگی کنم.
نه مثل الان که در ظاهر تنها نیستم ولی در باطن چرا.
پاسخ:
بنظرم اینبار باید بر علیه دلتون برنامه ریزی کنید ... شاید اینجور مواقع مسئولیتتون کمه و اینطوری اخساس میکنید ... 
زندگی با جمع و اجتماع جذابتره :)
ایول بابا . دانشجوی نمونه :)
مبارکه :)
پاسخ:
اوه مرسی :) کارم درسته کلا :) ----> عینک دودی طبق معمول ..
:)
۱۹ آذر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ مجتبی مطوری
با یک لبخند کفایت میکنیم(:
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
۲۲ آذر ۹۵ ، ۰۲:۱۲ پنیر سوئیسی
خواهرم من هم یک همچین موجودیه . روزایی که مثلا میره خونه ی دوستاش خونمون یک یکوت قبرستان وار عجیبی میگیره !
اینکه گفتین زندگی بدون من بی معناست منظورتون از چه لحاظ بود دقیقا ؟!
پاسخ:
خیلی هم خوب .. سلام برسونید خدمت آبجی محترم ... شاید این روال زندگی برا دخترا ملموس تره و نزدیک به روحیاتشون ...
میشه گفت از خودم راضی ام ، احساس میکنم وجودم برا دنیا مفیده :)) خودشیفته هم نیستم :)
حله . موفق باشین :)
پاسخ:
:) 
خیلی ممنون . همچنین شما .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">