"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اینستاگرام

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

یکی از موارد تکنولوژی و فضای مجازی که هیچ وقت امتحانش نکرده بودم ، اینستاگرام بود . در اثر یک جوگیری، چند روزی است اونم نصب کردم ، اصلا قصدم از نصب اینستا فالو کردن دوستای دانشگاه و دوستایی که با تلگرام و تماس هر لحظه در ارتباطیم نبود ، امروز تصمیم گرفتم بیخیال شم و حذف ....  ولی دست نگه داشتم .

اینروزا بی دلیل وقت ندارم ، میترسم از وقتی که سرم بیش از حد خلوت باشه ، من از بیکاری و خلوت متنفرم ، مگر خلوت بعد از یک زمان شلوغ ...

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۲۳

نظرات  (۷)

راستش منم قبلا داشتم اونم فقط واسه فالو کردن چند صفحه خاص :/
ولی از بس معتادش شدم ترجیح دادم حذف کنم :/ و به همین وبلاگ قانع باشم :)
+ عجب چیزی گفتی منم بی دلیل وقت ندارم :|
پاسخ:
من فک نکنم معتاد اینستا شم ولی دوست دارم فضاش متفاوت باشه ..
+ خیلی وضع اعجوبه ایه :|
۲۳ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۵ بای پولار
اگه فقط قناعت کنی به دوستانت و پیج آدمای مشهور و سلبریتی رو فالو نکنی زیاد درگیرت نمی کنه. اتفاقا خیلی خوب هم هست :)
پاسخ:
سلبریتی که نه ... ولی هدفم یه چیز دیگه بود  ...
اوکی :)
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۶:۵۴ ❤منتـــظر المهدی 313❤
آدم اگه بیکار باشه دیوونه میشه
پاسخ:
دقیقا آبجی جون ..
اون خیلی خوبه 
خلوت بعد از یک زمان شلوغ :)
مثل تموم کردن یه ترم 

پاسخ:
شاید ... برا کسی که احتمالا از جنب و جوش و کار بعد خلوتش اطمینان داره ، آره میتونه خوب باشه ...
من حس زیاد خوبی ندارم .
من نه تلگرام دارم نه اینستاگرام!
:)
پاسخ:
خیلی هم خوب ... منم یه مدتی هیچی نداشتم .
:)
من گوشیم ترکید و از یه آدم معتاد به اینستا تبدیل شده به یه آدم مبارز با اینستا! واقعن دشمن وقت آدمه البته خود آدمم خیلی مهمه نقشش ولی ۹۹٪ مواردی که دیدم معتاد شدن :))‌ 
من در آرزروی بیکاریم... تموم بشن این روزای شلوغ...

پاسخ:
:)) فک کنم میتونم بفهمم چی میگین .
بیکاری که نه یکم دوری از حجم شلوغی ..
((-: اینستا دوست ندارم اصلاا
پاسخ:
منم .. بیخیالش شدم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">