"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

گزارش بیمارستان ...

يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۵ ب.ظ

امروز رفته بودم بیمارستان برای کارآموزی ....

طبق معمول آقای سرپرست کارآموز سوال پیچم کردن و توضیح دانسته های قبلی ازم خواستن ، با دیدن تسلطم مشعوف شدند .. ایشون از جمله کسایی ان که ناخودآگاه با دیدنشون خندم میگیره و همچنین ناخودآگاه زیاد خوشم نمیاد ازشون، بااینکه برخورد بدی ندیدم .

چهار عدد "ساکشن" (از ابزارهای پزشکی که برای جلوگیری از تجمع خون ، خلط و دیگر مایعات کاربرد دارد.) خراب تحویلم دادن و خواستن از ترکیب اینها یک ساکشن سالم تحویل بدم . دستکش دستم کردم ، در گام اول همشون رو بررسی کردم ، متوجه شدم دوتاشون رو با تعمیم دادن ابزار های دوتا دیگه میشه درست کرد. دست به آچار شدم :)

اونی که موتورش کلا خراب بود و برق رسانیش مشکل داشت ، با اونی که نشتی داشت و هم فیلتر و هم مسیر فیلترش مشکل داشت بیخیال شدم و دوتای دیگر را با استفاده از برخی موارد ساکشن های خراب و روغن کاری و تعمیر گیج درست کردم. ... خسته نباشی دلاور :))

پیچ هاشون سفت بودن ،آخرا کمرم درد گرفت آقای مهندس را برای کمک صدا زدم و میگم: تو اسلام خواهر یک دوم برادر سهم میبره ، من دوبرابر نخواستم این دوتا پیچ خیلی سفت ان برام بازش کنید. میخنده و میگه: قدیما اونطوری بود . -------》 تو کل کار دوتا پبچ برام باز کردن و یک بسته پنبه آوردن و دستکش دادن دستم کنم :))

روشون کلیک کنید تصویر رو درست نشون میده ...

و الان این چای میچسبه ...

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۰۵

نظرات  (۹)

خسته نباشی :))

چای ^_^
8 سالی میشه لب به چای نزدم :|
پاسخ:
قربانت :))

^_^
جان؟؟؟؟؟ :| واقعا ؟؟ :|
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۴ آذری قیز
آفرین دلاور:)
پاسخ:
قربونت :)
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۴ آقای دال
یه لحظه ایهام ایجاد شد :|
فنی هم هستید :) 
چای هم نوش جان
پاسخ:
کلا گروه فنی مهندسی ایم :)
مهندسیه . بیشتر نزدیک به برق الکترونیک .
مرسی :)
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۰ شادوَرد __
چقدر هیجان انگیز! چه کار باحالی! بابا ایول خانوم مهندس:)

پاسخ:
اوهوم ، دیگه خودمم علاقه مند شدم :)
مرسی ...
ایشالا خدا کارش رو برسونه. ..
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۲۹ مرتضی خیری
خداقوت پهلوان :)
خیلی حال میده یه چیزی رو تعمیر کنی. من که همیشه در حال خراب کردنم اما بعضی وقتها بدون عمد و اتفاقی یه چیزایی تعمیر کردم.
پاسخ:
خیلی ممنون :)
آره واقعا ... لذتش به اتفاقی بودنشه :)
۰۵ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۴ بای پولار
مهندسی پزشکی می خوندی؟ یادم رفت رشته ت چی بود خاله پری؟

من چای رو نه برای رفع خستگی فقط به عنوان یه دورهمی ساز می دونم و می بینم. که خیلی هم خوب و لذت بخشه توی جمع خوردنش. وگرنه تنها باشم شاید تا چند هفته چای نخورم!
پاسخ:
آره مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک ... البته سه شنبه کلاسام تمومه و بعد امتحانا مدرک میگیرم :)
واسه دورهمی هم خوبه . ولی من بدون چای نمیتونم زندگی کنم ..
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۹ پنیر سوئیسی
اونوقت دقیقا چرا از دیدن آقای سرپرست خندتون میگیره ؟:))
یعنی قرار بود یدونه ساکشن رو تعمیر کنین اونوقت شما دو تا رو تعمیر کردین ؟ 
چه اقتداری !:))

چایی هم نوش جانتان ولی دلمان خواست این انصاف نیست :/
پاسخ:
من کلا اینجوری ام یه تعداد افرادی رو که میبینم بی دلیل خندم میگیره یکیش هم استاد ریزپردازنده امه. ... :)
بله دقیقا ... یه همچین دختری هستم من :))
مرسی مرسی .. الهی خب یه پای دم کنید .
راستی نمیتونم براتون کامنت بزارم ، میگه : نظر تبلیغاتی قبول نمیکنه :( بلاگفا قاطیه
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۶ بای پولار
ای وای ترم آخر و ...
یهو یاد روزای آخر کارشناسی خودم افتادم و دلم گرفت :(

امید که مراحل بعدی رو هم با موفقیت طی کنی. که مطمئنم همین طور هم می شه چون جربزه ش رو هم داری.
پاسخ:
اهوم. ...
الهی ... منم حس میکنم دلم تنگ میشه .
شما رشته اتون چی بود؟؟

خیلی ممنون ایشالا .... واقعا شما انرژی مثبت این ...
خسته نباشین مهندس :)
پاسخ:
خیلی ممنون آقای مهندس :)
سلامت باشین ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">