"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آخرین .......

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

فردا آخرین کلاس کارشناسیم رو میرم ... یعنی با استاد برغندان (به قول بچه ها داداشم )

اولین کلاسی که رفتم، دوشنبه تایم 13:30 تا 15 بود . "آناتومی"

آخرین کلاسی که قراره برم،  "سیستم کنترل خطی" تایم: 8:30 تا 12.

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۰۶

نظرات  (۱۶)

۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۷ دلآرام 🌼
فکر کردم آخرین پستته؛/
پاسخ:
:)
نه بابا همچنان هستم ، اگه خدا بخاد تا همیشه ...
انشالا در امر خطیر امتحانات موفق باشید :)
پاسخ:
خیلیی خیلیی ممنون ... ایشالا :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۳۳ بای پولار
من یکی یادم نمی آد آخرین کلاس کارشناسیم چی بود...

ایشالا به خیر و خوشی و سلامت :)
پاسخ:
اشکالی نداره .. خب خیلی وقته تموم کردین ، حق دارین. 

خیلی ممنون ایشالا :)
۰۶ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۶ سولانژ ...
خیییییلی حست رو درک می کنم ... منم فردا اخرین کلاس ترجمه ترم شش رو میرم با عشقم ... و بعد باید ازش دور باشم و دلتنگی تا دو هفته دیگه   
پاسخ:
اهوووم ، پس خوب درک شدم.  الهیییی .. تو این مورد شبیه نیستیم .
ایشالا که تو زندگی و درسا موووفق باشید :)
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۶:۲۶ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
ان شاءالله بسلامتی
پاسخ:
ممنون .. ایشالا 
موفق باشی هلمای عزیز :)
پاسخ:
مرسی ... ایشالا عزیزم :)
همچنین تو ..
۰۷ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۵ آقای دال
تموم کردید خانوم مهندس :)
فقط شیرینی یادت نره 
پاسخ:
در حال تموم شدنه :)
ایشالا . فقط من نمیدونم پست کنم میرسه دستتون؟؟ :)
((-:ایشالا خوب بدی
پاسخ:
ممنون :))
موفق باشید.....
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۲:۲۵ مجتبی مطوری
موفق باشی😃
پاسخ:
خیلی ممنون :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۸ محمد حسین
الان برام این سوال پیش اومد که رشتتون چی می تونه باشه ؟! 
پاسخ:
دانشجوی ترم آخر رشته "مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک" هستم :)
ترکیبی از پزشکی و مهندسی الکترونیک ..
منم داشتم فکر میکردم که چه رشته‌ایه که آناتومی داره و فارغ‌التحصیلاشو مهندس صدا میزنن خخخ:)
مهندسی پزشکی:) یه زمانی خیلی بهش فکر میکردم:) رشته‌ی هیجان انگیزی به نظر میاد:))))
موفقیات خانوم مهندس/دکتر:)))
پاسخ:
سرکاریم کلا،  نه دکتر نه مهندس:))
رشته خوبیه . ولی در کل تو هر رشته ای باید تلاش کرد و به ثمر نشوند ...
خیلی ممنون ، همچنین موفقیات شووما :)
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۸:۵۱ امیر بهزادپور
"آناتومی" و "کنترل خطی" ، اولش تعجب کردم..ولی بعد در کامنتها به رشته تون اشاره کردید، متوجه شدم.
زنده باد بچه های برق :)
موفق باشین
پاسخ:
خودم اولا اصن نمیدونستم چیه رشته ام ، کم کم علاقه مند شدم :)
زنده باد :)
مررسی ، همچنین شماا ..
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۹ نگار عین
به سلامتی
موفق باشی همیشه :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
قربانت
۰۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱ محمد حسین
حدس میزدم از درساتون :دی
پاسخ:
آفرین :)
۱۶ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۶ آذری قیز
نمیدونم بگم ان شاء الله ارشد و دکتری یا نه؟
چون بعد یه مدت دیگه این چیزا یه جورایی ارزشش رو از دست میده
ولی میتونم برات آرزوهای خوب بکنم
یه دل خوش و یه تن سلامت و یه قلب راضی و خوشحال
پاسخ:
خیلی هم ممنون :)
همین آرزوهای خوب یه عالمه انرژی مثبت ان ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">