"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

؟؟؟

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۴۱ ب.ظ

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۲۱

نظرات  (۱۲)

رباتن دیگه کاریشون نمیشه کرد
پاسخ:
چند روز نبودم فک کردم حمله شده :)
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۸:۱۹ פـریـر ...
اتفاقا وب آقا رامین رفتم هم همینطور بود :/
ولی برا من هرزنامه نیومده!
چرا همچین میشه؟ :| فکر کنم به خاطر برداشتن کد امنیتی بخش کامنتاس!
پاسخ:
میخان ما رو ترور کنن یحتمل :))
خوبه تو را امانی ..
چی بگم ، آقای گمنام میگن رباته. 
منم وضعیت مشابه دارم!همشون کامنتای انگلیسی بی ربطه نه؟!؟! :)
پاسخ:
برا من قبلا هم همچین شده بود ....
اهوم :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۱:۰۴ نگار عین
من ندارم چرا :)))
پاسخ:
چه بهتر :))
والا
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۳ یا فاطمة الزهراء
من به انواع زبون ها با کلی غلط و بی سروته دارم از اینا هی حذف میکنم هی باز هرزنامه میاد
پاسخ:
خسته نباشی :)
من حس حذف کردم هم ندارم ..
۲۲ دی ۹۵ ، ۱۹:۱۳ آذری قیز
اتفاقا وبلاگ منم اینجوری شده حدود 40 تا کامنت انگلیسی بی ربط که نه آدرس ایمیلش درسته نه وبلاگش. میگن اینا یه سری رباتن از طرف بانک های اطلاعاتی برای کپی برداری از وبلاگ های مختلف ساخته میشن. مثلا اون سری که بلاگفا نابود شد خیلی از پست های وبلاگ مون رو از طریق همین ربات ها بازیابی کردیم.
پاسخ:
شما اطلاعات جالبی دارین. ..
پس که اینطور ، فک کردم حمله شده :)
ممنون.
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۰۵ محمد حسین
به اینا میگن حملات تروریستی کامنتی :))
پاسخ:
از بس من آدم مهمی ام :))
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۲:۳۰ פـریـر ...
وای وای! بادیگارد لازم شدین :)))

اوهوم :)

آره دیگه! چون بخش کامنتا کد نداره رباتا راحت ارسال میشن. اگه کد داشته باشه چون نمیتونن کد وارد کنن پس نمی تونن ارسال هم بشن :)
پاسخ:
الان که فک میکنم بنظرم بادیگارد داشتم فکر خوبیه :))

:)

اونطوری مخاطب اذیت میشه حین کامنت گذاشتن ..  فدای سرت :)
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۴۵ مجتبی مطوری
همش کارهای کشورهای بیگانه است میخوان وبلاگت رو استعمار کنن😂
پاسخ:
میبینین. ... باید حالشونو بگیرم 😂
۲۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۰ פـریـر ...
:))

درسته...ولی خب اینم یه مشکلشه دیگه! حالا خوبه بیان اینطور کامنتایی رو میذاره تو بخش هرزنامه....اگه بلاگفا بود بیچاره می شدیم :|
پاسخ:
:))

آره واقعا ... :|
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۰ محمد حسین
 60 درصد ((: 
پاسخ:
درصد قابل قبولیه :))
Salam.bahbah cheghadr post nakhondeh hast bayad hame ro bekhon:)+boro haleshon begir:)
پاسخ:
سلااام بر آقای بیانی بی وب :)
خیلی ممنون :) زیاد وقت گیر باشه نخوندین هم مشکلی نیس ..
اینم یه راهشه .. والا )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">