"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دل است دیگر ...

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

تا حالا شده دلتون بخواد یکی حالتونو بپرسه ؟؟

من الان دلم میخاست یه نفر باشه حالمو بپرسه ، یهو،  بی هوا ، به دور از تعارف های مرسوم :)

فردا: پدیده های بیوالکتریک

پس فردا: روخوانی قرآن+شبکه های کامپیوتری+سیستم کنترل خطی 

پس اون فردا: الکترونیک3

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۲۴

نظرات  (۱۴)

احوال شما ؟ :)
پاسخ:
:))
خیلی ممنون شکر ... شما خوبین؟ ؟
یعنی منتظر این کامنت بودما :))
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۲ آقای دال
سلام :) حالتون خوبه پری خانم؟
پاسخ:
سلام :)
مرسی خوبم ..
نیستین؟ ؟ ترک بیان کردین ..
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۲۶ سِناتور تِد
هاو عار یو؟
:))
حالی یاخچیدی؟ حتی :)))
پاسخ:
واااووو به دو حتی سه زبان زنده دنیا !! آورین :))
بله یاخجیام :)
ایشالا که شمام یاخجی باشید ..
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۸:۱۷ آقای دال
 دنگ وباس تان؟ این رو کُردی گفتم یعنی حالتون چطوره؟
نه ترک بیان نکردم فقط دیگه کم پست میزارم

پاسخ:
من یه کلمه هم کردی بلد نیستم . مرسی به لغت نامه ذهنم اضافه شد ... ممنون :)
آها خوبه پس ..
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۱ محمد حسین
حالیز یاخچیدی ؟ (به زبون مادرتون پرسیدم که بچسبه :دی
نخبر؟ 

پاسخ:
بله بله شکر یاخجیام :) و انصافا چسبید ...
خبر مهم الان امتحانلاردی :)
سیز نجه سوز؟؟
سلام حالتون خوبه؟خانواده خوبن؟چه خبرا؟رو به راهید؟رو به رشدید؟
اون جایزهه چی شد؟مشکل سنتون برطرف شد؟
چه خبر از اون هرزنامه ها؟
پاکشون کردید یا هستن هنوز؟
راستی خانم دکتر بهتون آمپول و سرم زد حالتون بهتر شد؟
چه خبر از استاد برغندان؟
میبیننش هنوزم؟
راستی قرار بود به دوستاتون شیرینی بدید،شیرینی دادید یا پیچوندینشون؟
کلا دیگه چه خبر خواهر:))))

+حالا خودتون رو اذیت نکنید بشینید جدی جدی به همه اینا جواب بدین:)
پاسخ:
سلااام .. شکر خوبم .اونام خوب ان . سلام دارن خدمتتون ، خبر داغ فعلا امتحاناست ، ای بدک نیس :)
فعلا که بلاتکلیفه،  بعد امتحانا پیگیرش میشم ...هرزنامه همچنان هست وقت نکردم حذف کنم ...
بهتر شدم ولی کامل خوب نشدن هنوز ...
آره پس فردا باهاشون امتحان دارم ..
بله آبمیوه هم دادم کنار شیرینی ، نامردا مثل قحطی زده ها از همه شیرینیا سفارش دادن ..
دیگه سلامتی ...
شما چه خبر؟؟؟
خوشم اومد ... همش هم جواب دادم :))
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۸ نرگس سبز
باز من چند وقته دلم نمیخواد کسی حالمو بپرسه

حالت خوبه؟
پاسخ:
تو نرگس متفاوتی ...

مرسی سعی میکنم خوب باشم :)
۲۵ دی ۹۵ ، ۰۷:۰۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام آبجی جونم چطوره؟ دماغش چاقه ؟ ، ان شاء الله موفق بشی عزیز
پاسخ:
سلام عزیزم ...
قربان شما خوبم شکر ... مرسی فدای آبجی
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۹ مرتضی خیری
سلام.
خوبین؟
گرچه اگه من الک 3 داشتم، حالم زیاد تعریفی نداشت :)
ایشالا که خوب پاسش کنید بره.
ضمنا امتحان روخوانی قرآن هم دارید؟ :)
پاسخ:
سلااام ...
مرسی ، زیاد بدک نیستم. .
دقیقا . من الان حالم زیاد تعریفی نداره :)
خیلی ممنون . ایشالا ...
بله ، سه امتحانه ام :)
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۰:۵۴ دختریم ...
ای بابا دیر اومدم که همه حالتون رو پرسیدن :(((
حالت چطـــــــــوره ؟! دییی:

+ همین الان دلم خواست یه دوست بیاد و حالم رو بپرسه ... هعی وای ...
پاسخ:
اتفاقا خوب موقعی اومدی خوب ...
استرس دارم . ولی با اینحال خوبم شکر :)

+ الهی .. حالا چطوره دختریم جان بیانی ؟؟
:))
نه نشده:دی
حال من بخودم مربوطه
پاسخ:
:))
اینم حرفیه .
آدما با هم متفاوتن :)
^ــــــ^

+ حالا دختریم خوبه حالا خوب خوب نه اما خب سالمه :)))
راستی چاکریم رفیق دی:
پاسخ:
^_^
ایشالا عالیتر هم میشه :)
قربونت ..
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۱ 💖 miss fatemeh 💖
سلام
خوبین؟ :)
چه خبر؟ :)
پاسخ:
سلااام ...
قربان تو فاطمه بانو ...
سلامتی . انتظار .
خوبی شما ؟؟
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۲ 💖 miss fatemeh 💖
من راستش خوب نیستم!
فردا قراره کارنامه بدن جیغ :'|
پاسخ:
ای جانم ...
نگرانی داره ایشالا که موفق میشی :)
منم منتظر یه نمره ام هستم، درآد فرداش فارغ التحصیلم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">