"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

این چند وقت

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

به این نتیجه رسیدم ، وبلاگ برای من عادت نبوده بلکه واقعا یک مکان آرامش بخشه .

و باز هم یک فاجعه نو ... "روحتان شاد"

برنامه هام که دست خودم بشه ، حتما فعالیتم میشه مثل قبل ... به زودی .

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۰۱

نظرات  (۱۲)

((-:واسه همه ارامشبخشه
پاسخ:
:)) خیلی هم عالی من دریایی جان :)
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۴۵ سِناتور تِد
به زودی..
پاسخ:
ایشالا ....
وبلاگ یه جای امنه . یه جای آشنا . مث خونه :)
پاسخ:
دقیقا :) 
هیچ کدوم از فضای مجازی مثل وبلاگ نمیشه .

پروحشون شاد ...

به امید دوباره نوشتنت و آرامش بیشترت :)
پاسخ:
اهوم. ..
وای مرسی ، این کامنتا شدیدا به دل میشینن :)
وبلاگ خیلی خوبه ... آدم هی میره ولی بعدش طتقت نمیاره و برمیگرده :)
پاسخ:
من تصمیم به ترک کردن دائمش نمیگیرم ولی همین دوری موقت هم آسون نیست :)
بله ..
سلام.
خوش برگشتین!
اوضاع روبراهه؟ خوب خوب شدین؟
پاسخ:
سلااام ..
سلامت باشین ، مرسی .
خداروشکر بهتره ، آرام آرام دارم خوب خوب میشم :)
شما خوبین؟؟
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۵۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
عشق است وب ..
پاسخ:
بله بله :)
ایشالا
بیصبرانه منتظر حضور گرمتوون هستیم
پاسخ:
ایشالا ...
واااای مررررسی :)
اینجا همه شرمنده میکنن :)
coming soon:)))

+روحشون شاد
پاسخ:
ایشالا coming soon :))

+ اوهوم .
به مرحمت شما، خداروشکر خوبم!
ممنون :)
پاسخ:
خیلی عالی ، شکر ...
:)
سلام هلماجونم :)

روحشون شاد :(
پاسخ:
سلاام عزیزم . دلم برا تو زیادی تنگ شده :)
اهوم :(
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۳۷ 💖 miss fatemeh 💖
من که هی از بخش مدیریت میام بیرون پنج دیقه ای دلم تنگ میشه برمیگردم :)))
روزی 6 بار هم وبمو از بالا تا پایین نیگا میکنم قربون صدقش میرم :)))
وبلاگنویسی خیلی دوست ^^
پاسخ:
الهی . مثل چند سال پیش من دقیقا . تو وب میخابیدم :)))
الانم وقت آزادم زود همین جام :)
وبلاگ هم تو رو دوست داره :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">