"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

لطفا بیایید اینجا .

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

"ناشناس بیایید".. هر اونچه که در ذهنتون هست را بیان کنید..

یک جمله، یک کلمه، مسائل روز، دغدغه، علایق، سلیقه و هر چه که دوست دارین بگین لطفا. یک پست با افکار مختلف میخواهم، یک پست با کامنت های بی ربط میخواهم، لا به لای کامنت ها یکی هم متعلق به خودم خواهد بود...

+ حداقل یک روز نظرها تایید نمیشوند.

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۱۲

نظرات  (۱۷)

ژووون :))
پاسخ:
:))))
عجب حرفایی ذهن مردم میاد :)
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۰۴ تنهایی زیباست
پخخخخخخخخخخ ^_^
پاسخ:
ترسیدم :))

^-^
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۰۶ تنهایی زیباست
کاش دنیا زودتر روی خوبشو نشون بده  .
پاسخ:
شمام که ناشناس نیومدین :)
ایشالا نشون میده , فقط یادمون نره که با دنیا برا دیدن روی خوبش همراهی کنیم .
دوست دارم همیشه به شدت خسته باشم تویه یه تخت خواب که در حال خوابیدن باشم...
پاسخ:
ناشناس نیستینااااا ....
"همیشه" ؟؟ توصیه میکنم رو کلمه همیشه تجدید نظر کنید :)
اولش فک کردم یه جمله ای که ناقص گفتین و فقط خواستین یه قسمتیش ثبت شه .
نمایشگاهمون خیلی ناقصه هنوز
...

ماگ قد بلندم هم قطعا یکی از عشقای زندگیمه:) مثل دفترچه رنگی رنگیم...:)

مدام تو ذهنم تکرار میشه: من از عشق بارون به دریا زدم، به بارون و به آسمون دعوتیم...

هنوز آدم های حال خوب کنی هستن که دلت میخواد فریزشون کنی که تا ابد بمونن دی:

تراز آزمون این هفته‌م بااااید بالای ۶۲۰۰ باشه

چرا برف نمیاد پس؟:(

پاسخ:
اول بگم طراوت نوجوانه و ورود به جوانی تو این کامنت موج میزنه :)

ایشالا کامل میشه ...
خیلی هم خوب عشق و غاشقانه هاتان مستدام .
" چه مهمونی باشکوهی شده // تو این لحظه هایی که هم صحبتیم" -------> واقعا باشکوه !
عالیه.
ایشالااااااا 
طرفای ما اومد , من راه دوساعته رو 6 ساعته رفتم و فقط خدا کمک کرد سالم برسیم .
اینکه بی بهونه اینقدر مهربونی رو خیلی دوست دارم.
پاسخ:
چقد ذوق زده کننده است این کامنت , امیدوارم که این چنین باشه :)
میخواستم یه پستی بنویسم بفرستم رو وبلاگ دیدم نوشتید بیاید اینجا گذاشتم زمین اومدم ببینیم جریان چیه :) 
خب، به نظر من کار هایی رو که برای قدم برداشتن لازمه ملکه ذهن بشه تا رسیدن به هدف... اینان 
( البته فاکتور ها همونایی ان که خیلیا اون قدر شنیدن میگن کلیشه ست تکراری یه مثل شرف مثل عزت مثل انسانیت و..) 
1. دقت، 2. کم حرف زدن3. یک حرفه یا شغلی رو کامل بلد بودن و به اون احاطه داشتن کامل! چون تو این دنیا باید به یه دردی خورد  4. مردمی بودن یعنی اینو برجسته کنیم برای خودمون که من هم از اون چیزی به وجود اومدم که بقیه اومدن اما بنا به دلایل و شرایطی من تونستم تلاش کنم و به جایی برسم  ( استراتژی اینه که مردمو دوست داشته باش بهشون کمک کن ولی زیاد اجازه نده  بهت نزدیک بشن!! باور کنید رو این فکر کنید ) البته بحثش مفصله به همین اکتفا کنید و از همه مهمتر صراط مستقیمه اونو  گم نکنیم یعنی هر کاره یا هرچی شدیم یا میخوایم انجام بدیم انسان دوستانه و به خاطر دلیلی باشه که به خاطر اون به دنیا اومدیم. یعنی به وجود آوردن شرایطی که هدف اصلی آفرینشه منظورم  عدالت کامل آزادی کامل... که تنها هدفه 
و ایمان کامل داشته باشیم که یه چیزی یه کسی هست به اسم خدا، الله، God که دقیق نمیدونیم کیه ولی واقعا همه ی کار ها حتی حرکت اتم ها هم دست اونه یعنی منظورم بیراهه نریم چه میدونم این فرقه اون فرقه این جناح این گروه این سبک زندگی این مکتب این جدیده یا فرق میکنه همش دروغه..... اون چیچی ایسم لیبرالیسم ایسم، ایسم.. همش حاصل فکر بشره 
به امید روزی که تکامل به نقطه ای برسه که هر کی به دنیا میاد واقعا کیف کنه و خوشحال باشه و ممنون که خدا اونو به این دنیا فرستاده همین 
ساعت یک و نیم اینا به ذهنم اومد 
پاسخ:
خیلی ممنون . ببخشیدا واقعا :)
تکرار حرفای مهم و خوب جذابه , شاید تو این تکرارها تاثیری گذاشت روی حتی یک نفر .
ساعت یک و نیم مطالبی که حداقل من دوست دارم به ذهنتون رسیده . خیلی ممنون که وقت گذاشتین و با آرامش توضیح دادین .
+ این کامنت و لحنش شبیه استاد اندیشه امه که خیلی دوستشون دارم و با اینکه الان من درسمو تموم کردم و ایشونم یه ترمه یه دانشگاه دیگه با سمت رییس رفتن در ارتباطیم و همیشه با مصاحبت با هم لذت میبریم :) 
همین الان داشتم یه مقاله ای میخوندم در مورد ترامپ و وزیر جنگش که بررسی میکنن ببینن میصرفه ایران رو بکوبن به اسم عملیات قاطع تیر سه شعبه متحد
 که قراره یه چیزی مثل ناکازاکی و هیروشیما بندان رو سرمون 
الان این اومد :)
پاسخ:
ترامپ , کسی که منتظر بودم درموردش کامنت ببینم :)
آفرین مطالعه خوبه :) همینطور سرانه مطالعه کشور رو ببرید بالا .
ایشالا که همچین اتفاقی نمیافته .
دختر لوسی نیستید
و همینطور آدم پاکی هستید
پاسخ:
خوشحالم که برداشتتون اینچنیه :) خیلی ممنون .
ریا نباشه خودمم تایید میکنم :))
بعدا یه پست ناشناس هم می ذارم. ولی اینجا می خوام با اسم خودم بگم: کاش کم بشه این فردگرایی هامون. کاش یک روز هم که شده دنیا رو از دریچه ی منافع شخصیمون نبینیم و خودمون رو فراموش کنیم. کاش...
پاسخ:
خیلی هم خوب ... آرزوی جالبیه , ولی من باشم ترجیح میدم بدون فراموش کردن خودمون دنیا رو از دریچه منافع شخصی نبینیم ...
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۳۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
چیز خاصی به ذهنم نمیرسه :-D
پاسخ:
البته ناشناس هم نیومدی خانوم :)
بزرگترین دغدغه من قوی شدنمه! 
پاسخ:
ایشالا که بتونید :)
"قوی شدن" یعنی ؟؟
۱۲ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۵۶ امیر بهزادپور
با تو شاخه های شکسته ام هوس جوانه می کند، که بهار تویی...
پاسخ:
شعر احساسی و همراه با آرامش :)
ولی ناشناس نبوداا :)
چند مورد از گلستان کننده های زندگی که در "بودن و نبودن" خلاصه میشوند:
حسود ، بی تفاوت ، فضول ،تلخ ، پرتوقع ، خنثی ، بیشعور ، بی ادب ، قانع و ... نباشیم .
شکرگذار ، متفکر ، یکرنگ ، هدفمند ، خوش قول ، قانع و ... باشیم .
پاسخ:
خوبه ..
امیدوارم بتونیم،  سخت نیست :)
هومممم...دلم می خواد زودتر این استرسا تموم شه...استرس درس

اینو هیچ جا نگفته بودم :))
پاسخ:
ایشالا زودی استرساتون تموم شه و آرامش جاشو بگیره :)

خیلی هم خوب که اینجا گفتین :))
به نظرم بهترین دعا برای آدما اول سلامتیه بعد جیب پرپول. بی پولی خیلی بده.همه جور امکاناتی رو از آدم میگیره......
پاسخ:
آره منم موافقم ، خداجونم نگاهت مثل همیشه رو دعای دوستمونم باشه ...
مرسی.
نمیدونم این حسی که من دارم اسمش عشقه یا نه؟!
پاسخ:
هییییم...
هر چی که باشه خودتون بهتر و زودتر میفهمید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">