"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

شما هدفمند گام بردارید :)

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

گامهای بدون هدف زیادی در زندگی ام برداشتم, بی هدف دوست میدارم, بی هدف مهربانی میکنم, بی هدف واقعیت ها را بیان میکنم. تا به الان با یک نگاه عاشق نشدم و همچنین با یک نگاه متنفر نشدم. هر آنچه دوست دارم به مرور برایم دوست داشتنی شده اند. در یک نگاه زیبا بودن و زشت بودن را تشخیص نمیدهم البته استثنایی هم وجود دارد و آن هم صرفا برای بچه هاست با یک نگاه دلم برای بچه های کوچک ضعف میرود. نمیدانم چرا اصرار در ربط بی ربطها دارم جانِ حرفم سر "گام برداشتن" است, موقع سرخوشی, موقع دلتنگی شاید فراتر از بی هدف و با چشمان بسته قدم بردارم, گام های من در روابطم مطمئنا هدفی دنبال نمیکنند. گامهای هدفمند فقط و فقط برای خودم معنا دارند و این بین هدف من درست بودن است که آن هم برمیگردد به رفتار خودم. بنظرم درست گام برداشتن بر همه هدفها مسلط است ...

"حق میدهم براتون مبهم و نامفهوم باشه"

هدف گیری "دارت" من زیاد خوب نیست :)

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۲۰

نظرات  (۵)

۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۱ محمد ابراهیمے
مگر می‌شود بدون هدف گام بر داشت؟ حتما باید هدفی هر چند نا معقول باشد.
پاسخ:
باید برا نوشته ام چهارچوب قائل میشدم، منظورم هدفهای علمی یا هدفهایی که مستلزم تلاش خاصیه نیست.
بله حرف شما صحیح :)
سلام. چقدر این نگاه های متعادل رو دوست دارم واقعا باعث آرامش خود و دیگران میشن 
به قول ادبی ها مانا باشید :)

پاسخ:
سلام ..
دقیقا معلومه شما درک کردین چی گفتم :) ممنون ..
دقیقا همراه این نگاه آرامش هست ...
مرسی مرسی . همچنین :)
اگه روزی برسه که من زندگیم هدفمند بشه و یاد بگیرم این طور قدم برداشتن رو که کن فیکون میشه حال و اوضام...
پاسخ:
احسال میکنم تو یه جمله دو تا موضوع متفاوت مطرح شده :)
میتونید ، سعی کنید بخواهید و براش تلاش کنید . البته میدونم چون تو شرایط شما نیستم و از بیرون این حرفا رو میگم راحته ..
چند خریدید دارت تون رو؟
پاسخ:
برا "پسر عمومه" ، رفته بودم خونشون ، خودش هم مسافرت بود از فرصت سو استفاده کردم :))
خیلی ممنونم که بهمون حق دادید:)

برای من خیلی سخته هدفمند و برنامه ریزی شده قدم بردارم.
اگه دوست داشته باشم یه کاری رو انجام بدم باید رو ناخودآگاهم کار کنم تا میل به اون کار تو ناخودآگاهم پدیدار بشود:)
پاسخ:
خواهش میکنم :)

این مدل رو هم میفهمم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">