"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

از مهدیه تا ولنتاین

يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ب.ظ
لج کرده, تمام تصاویر پروفایلش هم برداشته. تنها کسی که باهاش (به قول خودش مثل آدم) حرف میزنه منم. چون مثل همیشه حرف میزنم, انگار شرایط هیچ فرقی نکرده. نه نصیحتی, نه دلگرمی هیچی. یه عکس خوب و شاد فرستادم براش که بزاره پروفایلش ولی گویا فک میکنه برا شاد بودن باید معجزه ای رخ بده. تلاشی برای قانع کردنش نکردم. 
میگن فردا ولنتاینِ, روز عشق روز دوست داشتن. من که زیاد به این روزا اهمیت نمیدم ولی میخام فردام رو عاشقانه تر از هر روزِ خوب دیگرم شروع کنم. هفت صبح بیدار شم, گونه های مامان بابامو غرق در بوسه کنم. یه نهار خوشمزه میپزم وقتی همه از سرکار اومدن ذوق کنن. فقط لبخند میزنم یه روز خودمو محکوم میکنم به عصبانی نشدن تحت هر شرایطی ... همیشه که نباید با شعر و نثرهای عاشقانه یا با بیرون رفتن و کافی شاپ و خرس خوش گذروند و عاشقانه زیست :)
+ میخام یه تصمیمات شاید مهمی بگیرم ولی موکولش کردم به چهار و شاید پنج روز دیگر .
* بعضیا باید یادبگیرن فرصتشون برای جبران , زمانی به اندازه "همیشه" نیست ...
موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۲۴

نظرات  (۸)

باس یکی پیدا شه واسه ولنتاین یه خرس واست بخره بعد فرداش ناپدید شه.عشق أجاره ای مثلا😁
پاسخ:
اجاره ای ؟؟ 😀😀
اینم حرفیه .. چند سال پیش داداشم یک عروسک "سگ" خرید برام ، عقده ای نشم :)
من تا الان هیچ حس خاصی نسبت به ولنتاین نداشتم
ولنتاینم باشه برای عشاق که حالشو ببرن

اون ستارهه خیلی خوب بود
پاسخ:
:))
ما که بخیل نیستم ، باشد که حالشم ببرن. .

ممنون .
آدم های که با همه خوب رفتار میکنند خیلی خوبن اینکه سعی میکنند همه ی روزاشون رو والنتاین کنند :)
پاسخ:
بح بح ، شما کجا اینجا کجا ؟؟ با پوکوندن وب چطورین؟  :)
بله بله همینطوره ..
منم همینجوریم حتما باید اتفاقی بیوفته تا شاد باشم
خودم خیلی نمیتونم خودم رو شاد کنم
متاسفانه روحیه زیر خط فقره:)
پاسخ:
ولی من یک انسان شادی سازم. ..
نمیدونم چی بگم .. زیر خط فقر :))
۲۴ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۵ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
نیمه گمشده :/ تعطیل 

خخخ
پاسخ:
:| تعطیلا به چیز میگی یه چیز میشنوی :)

:))
والا! یه جا خونده بودم می گفت: نیمه گم شده نیست که! نیمه ی گور به گور شده س! نیست اصن :)))

:: ولنتاین فرداست؟ :| والا تاریخشم نمی دونم من :))
ولی ماها به هم تبریک میگیم تا چشم دشمنان در آد :)))
پاسخ:
گور به گور شده :)))

الهی .. مثل خودم پیاده ایاا :)
ولنتاینت مبارک حریر جانم :)
من از اونجایی که نیمه گمشدمو پیدا نکردم به این نتیجه رسیدم که خدا منو کامل آفریده :))) 
پاسخ:
عه؟ ؟ مردم از تنهایی توهم هم میزنناااا :) 
یا خدااا :)
بهش بگو برو بگرد پیداش کن، اون نیمه ی گمشده رو خب!
پاسخ:
تو کوچه ؟؟ :))
اوکی من انتقال میدم بهش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">