"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

--------------------------------------------------------------------------------------

از جمله نتایج جایگاه مقدس داشتن در نگاه بچه ها :

1. جنگ بین محمد و امیر (فسقلی های من ) .

2. کلافه شدن .

3. ثبت شدن جایِ دندان های تیز و کوچولو رو دست و بازو بعنوان یادگاری. 

4. دور شدن از دنیای آدم بزرگا .

5. تشدید لوس بودن .

و

.

.

.

عنوان: ترانه "دنیای من" . با دست کاری البته :)

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۰۷

نظرات  (۱۵)

:l
پاسخ:
نبینم پوکر باشین :)
خوبه که می تونی با خودت صحبت کنی. خیلی خوبه...
پاسخ:
با خودم فارسی حرف میزنم نه ترکی :)
خودم که راضی ام از این حرف زدنا ...
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۳۶ 💖 miss fatemeh 💖
چه سوالایی می پرسین!!
پاسخ:
:)
من اینقد تو ذهنم با خودم حرف میزنم, بعضی جاهاش میخندم اونم بلند, بعضی جاهاش لب و لوچه امو آویزون میکنم و وقتی کم میارم میگم: برو بابا :)
اون فسقلی ها هم توهم بودن؟

خیلی خوبه آدم واسه خودش بنویسه،میشه گفت با خودش بیشتر آشنا میشه ولی به هر جهت
أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ

پاسخ:
نه برادرزاده هام هستن :)

آره خوبه ..
من از بچگی این دعا رو میخونم و دوست دارم :)
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۵۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام 

حالت چطوره عزیزم ؟؟

عجب هاااا:-)
پاسخ:
سلااااااام بانو ...

فدات خوبم شکر. .. چطوری ؟؟

والا :)
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۳۵ مرتضی خیری
من هر وقت با خودم حرف میزنم، نا خودآگاه پا میشم، راه میرم.
امروز فک کنم حدود نیم ساعت بدون اینکه خودم بفهمم داشتم خونه رو دور دور میکردم:)
پاسخ:
چند متر شد ؟؟ :))
نتیجه حرفاتون مطلوب بود ؟؟
ما خونوادگی وقتی با تلفن حرف میزنیم راه میریم :)
گروه یه نفرتون چند تا زیر مجموعه داره اگه گفتین:دی 
پاسخ:
چالش جدیده ؟؟ :))

۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۷ یا فاطمة الزهراء
منم از این کارا میکنم ولی جلو آینه 
پاسخ:
خوبه ... پس تنها نیستم ، حالا یواش یواش رو میشن :)
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۰۰ 💖 miss fatemeh 💖
عههههه منم که اینجوریم :)))!
پاسخ:
خیلیم کار خوبی میکنی :)))
۰۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۶ مرتضی خیری
شکر خدا به نتیجه خوبی رسیدم:)
سه روز دیگه میگم.(جداً مدیریتو حال میکنی؟) 
:)
پاسخ:
خداروشکر ..
آفرین .. یه کف مرتب به افتخار آقا مرتضی :))
نه
 سواله ! 
پاسخ:
:)

خب خودمم و خودم .
واقعا هم همینه آدم همیشه یه جور رفتار نمیکنه که
مجموعه از واکنش ها رو داره در جاهای مختلف عمر

اگر روانشناسی خونده باشید در مورد خصوصیت این
رو که از مقدمات مطالعه درباره انسان است نوشته.

شادی غم خنده گریه واکنش عقلی یا رفتار عاطفی
و احساساتی این ها همه در شرایط مختلف هست.

منتها اینکه مثلا در شرایط یکسان شما کدوم واکنش
و رفتار رو از خود بروز میدید این خصوصیت شماست.

و اینکه بطور کل در زندگی بیشتر از کدام خصوصیتتون
تبعیت می کنید این نمای شخصیت شما رو میسازه.

پس چی شد؟ رفتار و واکنشها خصوصیات شماست
و خصوصیات بیشتر مورد استفاده، نشانگر شخصیت.
پاسخ:
راستش حتی یک صفحه هم روانشناسی نخوندم :))

ولی ماشالا این کامنت شما اندازه یه پست کامل درمورد روانشناسی .. جذاب بود :) مرسی
خوبه... خیلی خوبه... :)
من فکر می کنم یه وقتایی لازمه آدم با خودش بحث کنه...
پاسخ:
:)
آره واقعا...
راستش این کار من از روی نیاز فک کنم . کمبود یکی رو که بتونم باهاش راحت ، بدون رودروایسی حرف بزنم ، کسی که  قهر کنیم باهام ، شاد باشیم باهم ، میون یه بحث جدی گریز زدنای لی ربطم رو تحمل کنه و در نهایت بیخ ریش هم باشیم . چندتا دوست خوب دارم ولی با هیچکدومشون نمیتونم اندازه خودم راحت باشم :)
نه دیگه خودتون و تهی :دی 

جبر و احتمال دبیرستان رو یادتون رفته :))
پاسخ:
والا آبان آزمون دادم آمار و احتمال رو 75 درصد زدم :)

دانشگاه هم همراهم بود .. نه آمار یادم نرفته بلاتکلیفی اعصاب تمرکز رو ازم گرفته :)
:|
پاسخ:
چرا پوکر فیس ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">