"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

سازت را با بهار کوک کن

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۱۰ ب.ظ
بهار است و حس های رنگ به رنگ از نو شدن تا بزرگ تر شدن, از شعف تا دلتنگی. روز شماری برای قدمهایش لذتِ طبیعی و ذاتی ماست, آغازی برای تصمیم های پیش رو, پایانی بر تیرگی های گذشته. 
بهارمان شروعی باشد برای سالی سرشار از بهروزی و بهبودی, همراه خوب و هوش خلاق, انصاف و احساسِ پاک, رحمت و رفعت.
برای بهاری مینویسم که دو ماه از زمستانِ قبلش را طلب دارم, دو ماهی که از من دزدیدن, شصت روزی که آه و ناله و بی عدالتی های دنیای واقعی و خارج از توهمات ام را نمایان ساخت, اولین بهار است که دوست داشتم کندتر از راه برسد, دوماه من را برگردانند و بعد بهار بیایید. این دوماه مدرسهِ چند ساله بود برایم, آموختم که دنیا پستی هایش بیشتر از بلندهایش هست و خود سازی فقط در روح و احساس کافی نییست, آموختم باید قوی باشم و مقابله کنم. شاید هم دنیا خبر ندارد ارادهِ من میتواند معجزه کند, شاید کمی دیر ولی حتما.

دعوت میکنم از ....................
خوندید شرکت کنید لطفا, میگن یکی خوند و شرکت نکرد انگشت کوچیکه پای چپش خورد به در اطاق و آخ محکی سر داد و مرواریدهایی از چشمانش جاری شد :)
موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۲۲

نظرات  (۱۰)

++++
پاسخ:
:) ++
دور گردون گر دو ماهی بر مراد تو نرفت
دائماً یکسان نباشد حال دوران غم مخور!

حافظ+آقاگل!
:)
پاسخ:
واقعا واقعا لازم بود این بیت رو یکی برام یادآوری کنه :)
خیلی خیلی ممنون ...

حضرت حافظ+حضرت آقاگل !
:)
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۴:۰۸ 💖 miss fatemeh 💖
هاممممم ^^
خیلی هم زیبا ^^
پاسخ:
ای جانم ^_^
خیلی مرسی :)

خیلیم عالی پری بانوی مهربون ^_^
جمله ی آخرت خیلی جان چسبه...اراده من می تواند معجزه کند، شاید کمی دیر ولی حتما :)
پاسخ:
عزیزمی حریر جانم ^_^
اوهوم :) آخه از ته جانم برمیاد ..
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۳۱ مرتضی خیری
دوماه اضافه اگه خواستی، من دارم. امسال زیادی بهم خوش گذشته :)
الان دست تقدیر یدونه با پشت دست محکم میزنه تو صورتم که بفهمم پستی هایش بیشتر از بلندیهایش است :)
قشنگ بود. دمت گرم :)

پاسخ:
امیدوارم واقعا خوش گذشته باشه :) واقعا دو ماه طلب دارم ...
میخایین دست تقدیر رو دعواش کنم؟؟ :))
قشنگ خوندین . مررسی :)
دنیا جای جنگیدنه کلا
من به قوی بودن شما اعتقاد دارم
شما میتونید
به قول خودتون ارادتون معجزه میکنه

اون آخر پست ما رو یاد این پیامکا میندازه که میگه این پیام رو باید به هشت نفر بفرستی،یکی نفرستاد بچش رو گاز موند و این صوبتا


پاسخ:
بله دقیقا ... 
ممنون، واقعا با این توصیف ها انگیزه ام بیشتر و بیشتر میشه ..
و علاوه بر انگیزه یک مسئولیت تونستن رو میزاره بر دوش آدم و این خیلی خوبه :)

آفرین، دقیقا باید یادآور همونایی که گفتین میشد. حالا تا انگشت پاتون چیزیش نشده دست به کار شین :))
این بهار رو دیگه کیف کن پری خانم :)
+ عجب نفرینی کردید هااا
پاسخ:
حتما چشم، من اوصولا کاشف کیف کردن ام :)
+ پس زود تند سریع دست بکار شینااااااا، وگرنه به اسم نفرین میکنم :))
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۳۴ یا فاطمة الزهراء
امیدوارم این دو ماهت به نحوی جبران شه :) 
بهارت شادِ شاد :) 
سرنوشت کسی که ننوشته بود عالی بود :)) 
پاسخ:
ایشالا، خودمم امیدوارم جبران شه :) مرسی مرسی 
بهارمان شاد شاد شاد به امید خدا :)
اوهوم :)
یه توضیح درباره این چالش بدی ممنون میشم.جدا حال ندارم برم بخونم ببینم چ خبره:))
پاسخ:
چشم ...
چند وقت پیش رادیوبلاگیا فرخوان بهار داد و الان همون بصورت چالش مانند انجام میشه، میتونید در مورد بهار برای بهار متن کوتاه، بلند، مینیمال هر چی دوست داشتین بنویسید و حتی فایل صوتی هم ضبط کنید. و همچنین یک برنامه دیگه به نام تفلید صدا داره، میتونید صدا شخصیت کارتونی یا هرکی رو خواستین تقلید کنید و ضبطش کنید ..
خوبه شرکت کن :)
مرسی...شرکت کردم:)))
پاسخ:
خیلی هم عالی :) پس حتما میخونم .. مرسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">