"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

میشه بیایید و فقط رو 95 متمرکز شیم؟؟

جمعه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ب.ظ
اینکه نباید خوب بودن ها رو فراموش کرد و باید تداومشون داد درست ولی حرف من سرِ انتقاد, بدی, گِله, دروغ, ناراحتی, رنجش و هر اونچه که کمی رو به تلخی داره هست. برگردیم به یک فروردین 95 و سیصد و شصت و خورده ای روز رو ورق بزنیم, شده این بد بودنا رو نسبت به کسی, قشری داشته باشین یا بالعکس کسی نسبت به شما داشته باشه؟؟
حتی میتونید علامت ناشناس رو بزنید و راحت حرف بزنید و حتی میتونید نگید و فقط روش فکر کنید ....

و یه سوال؟؟ (اگه دوست داشتین جواب بدین)
بهترین روز وبلاگی یا بهترین اتفاق وبلاگیتون یا هراونچه که بهترین باشه و به وب ربط داشته باشه چی بوده؟؟ (صرفا سال95)

این پست اصلا مزیدِ بر فضول بودن نیست, گفتم میشه ناشناس حرف بزنید و حتی هیچی نگید, هدف فقط مرور یک سال و شاید دیدن تفاوت هاست همین :)
"و این بود پست ماقبل آخر 1395"
موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۲۷

نظرات  (۲۳)

اینک دوستای قدیمی نویسنده مو پیدا کردم
پاسخ:
خیلی خوبه خیلی ......
((-:اتفاقای خیلی خوب وبلاگی داشتم مثلا هر روز که میگذره دوستای بهتری پیدا میکنم((-:اوووم بزار فکر کنم میام میگم
پاسخ:
خیلی هم خوب ... خوشحالم که اینطور بوده :)
مررسی ..
عجب پست باحالی بود :) بزار فکر کنم ...
پاسخ:
باحالی از خودتونه :)
اوکی فک کنید ...
خوب راستش من دوباره سوژه رادیو بلاگی ها شدم که نمیشه گفت بهترین اتفاق بود ولی خب خیلی خوشحال شدم بهترین اتفاق رو راستش نمیدونم مغزم هنگ کرده ولی خب پیدا کردن دوستای وبلاگی تو سال ۹۵ قطعا میتونه بهترین اتفاقش باشه  ...
پاسخ:
چه جالب، سوژه رادیوبلاگی شدن اصلا تو ذهنم نبود :)
خیلی هم خوب، خوشحالم که دوستیای وبلاگ خوب بوده :)
اشتباه تایپی شد اون "دوباره" اشتباهه منظورم "دو بار" بود :|
پاسخ:
اتفاقا دو بار خوندمش :)) الان خودتون گفتین متوجه شدم :)
راستی چرا خودتون جواب نمیدید؟!؟ (آیکون پررو بودن)
پاسخ:
خودمم جواب میدم.. (هیچ هم پررو بودن نیست، حرف درستیه)
کمی حوصله کنید :)
من که کلا پشیمون شدم از وبلاگ زدن.چون اولا امسال کنکور رد شدم.
بخاطر اینکه فقط دانشگاه روزانه میتونم برم مشکل مالی دارم و بیکار یه.

و بگذریم از حوادثی که در طول یک چالش نه چندان مطلوب پیش اومدش
و در آخر کامنتها نوشتم:-همتون بخشیدم که به نظر مخالف من خندیدید-
بعدش هم سنگامونو در پیام هایی غیر عمومی با آقای خرس وا کندیم.:)
یعنی همه این اتفاقات در وبلاگی اتفاق افتاد که کدورت ها تموم شدرفت
و برای همین اسم نمیارم.چون هم من بخشیدمشون هم ایشون منو... :)

ولی یه استخاره گرفتم مجبور شدم نرم آخه کلا تا اینجاش برام خوب نبود.
و بعد یاد وبلاگ قبی خودم ashara(اشعار بلاگ) که حذفش کردم و افتاده
دست یکی به اسم یوسف قاسمی که نمیشناسمش و هر چیزی رو توش
آورده به جز شعر!!! بگذریم که فایده نداره بهش گفتم چندبار ولی از آدرس
رُند و سابقه ی وبلاگ قبلی من و محبوبیتش بعد از این که حذف کردم جز
تبلیغ و فروش شارژ چیزی نذاشته بود.

بنابر این چون میدونم حذفش کنم میفته دست یه آدم ناباب خودم هستم.
فقط کسی پیشنهادی داشت یا انتقادی انجام میدم تا حد توانم تا این هم
مثل اشعار بلاگ نشه و آدرس به این خوبی رو نگیرن نا مربوط بنویسند... .

خلاصه ی مطلب اینکه یه اتفاق خوب افتاد اونم هم خدافظی از همه بود و
هم رفع کینه و کدورت بود و هم اینکه یکی دوست خطابم کرد یه گمنام. :)

این دو خط آخری که نوشتم منو خوشحال کرد توی این سال اما بقیش نه.
پاسخ:
امیدوارم بتونید ..

بله در جریان ام منم حضور داشتم, بگذریم ...

ای بابا, اینم از عواقب حذف ..

اوهوم ..

خیلی هم خوب, اینجا همه دوستیم دوستای خوب و دوستیای سالم :)

ایشالا 96 اتون عالی ..
میشه منم فکر کنم بعد بیام بگم تا 30 ام که وقت هست :)
پاسخ:
هر وقت دوست داشتین بگین :)
اگه بخوام یکی از بهترین اتفاقات وبلاگیم رو بگم باید دست بذارم روی پست زبان مادری خیلی اتفاقی همچین موضوعی به ذهنم رسید و با این حال فکر نمیکردم دوستان اینقدر استقبال کنن. و فکر میکنم با اقتدار شد بهترین پستم تو یک سال گذشته.
 بدترین روز هم روزی بود که اومدم دیدم مترسک نیست! رفته! بی خبر! و 6--7روز هم از رفتنش میگذره. :|
البته همین اتفاق باعث خیر شد و ارتباطم با رفیق جان عمیق تر از قبل هم شد. :))

پاسخ:
پست مادریتون علاوه بر خودتون تو ذهن هممون موندگار شد, عالی بود ..
واقعا یهویی و شوکه کننده بود, خوبه که الان برگشتن :)
خیلی هم خوب :))
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۵۸ سِناتور تِد
بهترین اتفاقِ وبلاگیِ 95 بازخوردهای مثبتی بود که هر چند وقت یه بار ازشون مطلع میشدم و لذت میبردم.
پاسخ:
خوبه مثل روزنه امید میمونه فک کنم :)
سلام
مثلا من یه ناشناسم!
نمیدونم درست منظورتونو متوجه شدم یا نه؟
ولی سال 95 سال واقعا متفاوت عجیب و سختی بود..موفقیت بزرگی امسال نصیبم شد که همه لطف خدا بود و منم یه کوچولو براش برنامه ریزی کرده بودم ...اتفاقای بزرگی هم تو این سال افتاد...از خیلی ها هم خوشم اومد از خیلی ها هم بدم بود..با بعضیا دعوا کردم...با بعضی ها مهربونی
تلخ و شیرین با هم بود
مهمترین اتفاقای وبلاگی من هم پست های پر بحث تر و پر بیننده خودم بود.
ممنون بابت اینکه باعث شدید تورق کنیم...
پاسخ:
سلام ...
مام که اصلا نمیشناسیمتون استاد :)
فک کنم درست متوجه شدید, اصلا مهم تداعی کردن روزا برا خودتون بود همین :)
جالبه ... ایشالا که موفقیتاتون تداوم پیدا کنه و شیرینیا و مهربونیا پررنگ تر باشه براتون ..
خیلی هم خوب, پست های پربحثتون جذابه من پریشب مرورشون میکردم ...
خواهش میکنم ..
مرسی .
شما خیلی لطف دارید..برقرار باشید
پاسخ:
ممنون :)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۹ مرتضی خیری
اتفاق خوب وبلاگی، بعضی کامنتاییه که بقیه میزارن. خیلی خوشحال کننده است بعضیاشون.
پاسخ:
خیلی خوبه :)
۲۷ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۰۸ سُر. واو. شین
خودم که اصولاً وقتی حالم خوبه تو وبلاگم چیزی نمینویسم واسه همین دنبال خاطره‌ی خوب نباید بگردم خیلی. 
ولی همون که با چند تا از بچه‌های وبلاگنویس میتینگ کردیم و همو دیدیم شاید بشه گفت بهترین اتفاق وبلاگی امسالم بود D: 
پاسخ:
تقریبا میشه گفت برعکس من ...
خیلی عالی :)

فکر کردم :)

 هنوز اون اتفاق اصلی برام نیافتاده و تو 95 کمی نزدیک تر شدم 

تو مجازی هم وبلاگ ها و سایت های خوب پیدا کردم... 

مثالش هم اینجا 

اِله بو :)

پاسخ:
خوبه :)
ایشالا اتفاق خوب هم تو موقعیتش میافته ...
خیلی هم خوب .
:)) خوشحال کننده است :)
چوخ دا عالی :)
بهترین اتفاق برام زدن یه بلاگ بود! :)
این که میتونم روز مره های دیگرون رو بخونم برام جالبه:)
پاسخ:
اینکه خود وبلاگ بهترین اتفاق بوده عالیه :)
خیلی هم خووب ..
اینکه یه چند تا پستی که گذاشتم چند تا شاعر اسم و رسم دارم برام کامنت دادن برام کلی خاطره بود
اینکه تونستم دوستای وبلاگی خوب یپیدا کنم عزیز بود برام
سالت قشنگ  عزیزم
پاسخ:
چقد خوووب ..
اینم که عالی ...
قربانت, سال تو هم عالی جانیم :)
از سال 91 که شناختم وبلاگ چیه 95 رو میتونم سال ثبات وبلاگیم بگم و خیلی خوبه :)
سارا بعد چند وقت پیدام کرد .. همراه شدن با اولین دوستای وبلاگیم .. آشنایی با کانون آینه .. دوستای جدید و خوب وبلاگی و پست های خوبی که خوندم .. تولد مهرداد آقا میرزا وبلاگ

بدترین روز سال ام 19 فروردین 95
پاسخ:
:)
عیدتون پیشاپیش مبارک
پاسخ:
خیلی ممنون :)
عید شما هم خیلی مباارک ..
بهترین اتفاق وبلاگی... نمیدونم راستش :)
این که هر وقت حالم خوب نبود یکی بود که با حرفاش حالم رو خوب کنه... یه دوست نسبتا مجازی :)
این لحظه ها برام خیلی خاص بود :)

بهترین ها براتون رقم بخوره هلما بانو جانم ^_^
پاسخ:
با این حساب حس میکنم وبلاگ برا هممون خوب بوده :)

قربانت عزیزم ... ایشالا خوشبختی و موفقیت هم نصیب تو بشه ^_^
روزایی بود که شعرام رو با صدای خودم آپ می کردم و کلی بازخورد خوب می دیدم:)
پاسخ:
آره خیلی خوب بود :)
درباره سوال اولتون که اصلا حسش نیست که بشینم یه سال رو مرور کنم
پس بیخیال میشیم:دی.
اما درمورد قسمت دومش
سخته بخوام بهترین رو انتخاب کنم ولی یه اتفاق خوب وبلاگی یکی از پستام بود که باعث شد دو تا از دوستان نماز صبح برن مسجد و کلا بازخورد خوبی داشت اون پست
یه چند باری خوندمش ببینم چی داشته اون پست
یه پست بود با ساده ترین کلمات
یه پست خیلی ساده
خودمم نمیدونم چی داشت اون پست ولی خب برام شیرین شد
پاسخ:
اوکی هرطور راحتین :)
حتما ساده بوده در عین زیبایی ...
حالا کدوم پست؟؟
این پست بود
http://yekgomnam.blog.ir/1395/03/18/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%A8%D8%AD-%D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86-1395
بازم سال نو رو تبریک میگم:)
پاسخ:
دیدم .. واقعا یه حس نابی داره :)
بازم ممنون.. عیدتون و سالتون و زندگیتون قشنگ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">