"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بنده یک عمو بزرگی دارم رو بچه های فامیل قیمت میزارن, 23 ساله رکورد دست منه با 1500 تومن. هر سال عید بچه هایی که عید اول زندگیشون هست قیمتشون تعیین میشه و هرسال تاکید میشه من بالاترین قیمت رو دارم و این یکی از دلایل لوس بودن منِ. طبق روال چند سال اخیر عیددیدنی خونه هیچ کس نرفتم و همچنان به قول داییِ محمدامین "مرد خونه ام" :-)

و یک حرف واسه گل دخترای بیان و دوستای خوبم:

اگر آقایی به شما گفت: من بخاطر تو میتونم قید مادرم رو بزنم, لطفا قبل اینکه بهش بگید: زود برو نمیخام ریختت رو ببینم, با پشت دست یکی بزنید تو دهنش همین .......

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۱۴)

ایوول به عموتون پس باید خیلی دوسش داشته باشین :))
پاسخ:
ممنون ...
راستش زیاد نه,دوستش دارم ولی متوسط :)
چه جالب :))

آره خب راست میگی! پسری که قید مادرشو میتونه بزنه به راحتی قید اون دخترو هم میزنه!
پاسخ:
:))

والا ! همون دیگه ...
این قیمت گذاریه یعنی چی؟
یعنی 1500 تومن بهتون عیدی میدن؟:)

کار خوبی میکنید که خونه هیچکی نمیرید:دی.

خواهر من تو سال جدید یه مقدار خوش اخلاق‌تر،مهربون‌تر
چرا خشونت عاخه:)
پاسخ:
نمیدونم بر چه اساسی انتخاب میکنه, دختر خودش که از من کوچکتره فقط 5 تومن :)
نه عیدی نیست, من کلا عیدی دوست ندارم و همه هم میدونن :)

چه کاریه اصلا :))

خواستم یه نمه از خشونت رو نشون بدم :))) 
با پشت دست فقط یکی بزنیم تو دهنش؟!همین؟!در این مورد بخصوص موافق حجم بیشتری از خشونت هستم!^_^
پاسخ:
ایول خشونت ^-^
آورین آورین خودم مثل کوه پشتت ام :)
نامحرم نیس؟
پاسخ:
یه بار به جایی برنمیخوره که :)
خداجونم خیلی خوبه یکم چشم پوشی میکنه حتما :)
"رکود دست منه" درسته هکسره رو رعایت نکردی :دی

پاسخ:
تصحیح اش میکنم استاد :)
من از غلط املا گیرا و غلط نگارش گیرای بیان خوشم میاد :دی
دیی:
خوش بحالت پس  *ـ*
سال نوت مبارک ...
ممنونم از کامنتت :)
پاسخ:
قرباانت *-*
سال تو هم مبارک خانوم ...
قابلی نداشت و تشکر هم نمیخاد, دلم خواست :))
۰۲ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۴ 🍁 غزاله زند
در فامیل ما هیچ رکوردی نیست،همه با هم برابرن! :))
آفرین آفرین،کار بسیار پسندیده‌ایه :))
عیدت مبارک ;) ;) 
پاسخ:
آفرین به خونواده مخالف با تبعیضِ(درسته؟؟) شما :))
خواهش خواهش :))
عید تو هم خیلی مبااارک :)
عیدی دوست ندارید؟
من به شخصه متاسفم براتون:دی.
پاسخ:
آره عیدی ندوست :)
:))) اگه قرار بود عیدی بدین بجای تاسف تحسین ام میکردین :))
الان که بیشتر فکر میکنم میبینم چه اخلاق نیک و پسندیده ای دارید که عیدی نمیگیرید.
در حفظ این ویژگی کوشا باشید
پاسخ:
الان که بیشتر فکر میکنم میبینم شما خیلی خسیس این :))
در حفظ این ویژگی سعی کنید اصلا کوشا نباشید...
یه عیدی هم ندادین :))
فکر می کردم برای این پست نظر گذاشتم :دی 

چقدر فکرم مشغول شده :))
پاسخ:
نه نظر نذاشتین :)

خیر باشه ایشالا، فکرای خوب بکنیدااا :))
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چشم:)
پاسخ:
چشمت سلامت :)
آفرین دختر حرف گوش کن ...
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۳۶ یا فاطمة الزهراء
سال نوت مبارک
جریان این قیمت گذاری چی بود؟ نفهمیدم :)) 
منم مرد خونه میخواستم بشم دوستم نذاشت :))
اون شخص پشت دست براش کفایت نمیکنه :) باید رنده اش کرد :)) 
پاسخ:
سلاام سال نو تو هم خیلی مباارک 
من خودمم زیاد سردرنمیارم چیه، الان من از همه گرون ترم :))
دوست فرق داره باهاش خوش میگذره :)
تو خیلی خشنی :))
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۱۹ یا فاطمة الزهراء
تازه رو خودم کار کردم لطیف شدم :)))) 
پاسخ:
ای جانم لطیف شدی اینی :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">