"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

زن ذلیل بودن یه جور باکلاسیه؟؟

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ

جدیدا چیزی که زیاد میبینم و اصلا هم خوشم نمیاد، زن ذلیل بودن بیشتر مردای ایرانیه. حتی دیده شده، هستن کسایی که زن ذلیل نیستند و در مواقعی دوست دارن خودشون رو زن ذلیل نشون بدن. هزارماشالا تلویزیون و فیلم و سینما هم تا حدودی در فرهنگ سازی این مورد همراهی میکنن، یک جوری نشان میدن که الان خانمه پا میشه شوهرش رو کتک میزنه، بالا بردن صدا و داد زدن که کاملا عادی شده .....

"احترام، حرمت، عزت نفس، تحقیر نکردن، ارزش به شخصیت"

والا کار سختی نیست کافیه اینا رعایت شن، چه از طرف خانم چه از طرف آقا...


+ رسوایی هم نمیدونم چی شد، من تو زیرنویس خونده بودم :)) فعلا 90 میبینم :)

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۸

نظرات  (۱۴)

من مرد زن ذلیل دوست دارم ....
پاسخ:
من مرد زن ذلیل و زن مرد ذلیل دوست ندارم ...
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۱۹ ما جــــــــღــــــدہツ
ساعت 00:30پخش میشه:))))
پاسخ:
آره داره پخش میشه :))
اره نود داره خخخخ
پاسخ:
خودمم فک نمیکردم نود زودتر از 12:30 تموم شه :))
اصلا صدا و سیمای ایران مرد رو کرده زن زن رو کرده مرد به خدا!
+ نگفته بودین فوتبالی هستین ؟! یا شاید مجبوری :)
پاسخ:
خب قرار نیست که مردا زن ها رو تحقیر کنن :) 
+ قبلنا فوتبالی بودم اساسی، ولی الان هرازگاهی وقت داشته باشم فوتبال میبینم، بعضی وقتا هم نود میبینم :)
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۲ ما جــــــــღــــــدہツ
اعلام هم فکری!
پاسخ:
ایول، بزن دست قشنگه رو :)
واقعا زن ذلیلی خیلی بده
باید سعی کنیم مرد سالاری رو رواج بدیم
باید فرهنگ سازی بشه که خود این ضعیفه ها هم بفهمن عددی نیستن:))

+رسوایی رو بعد نود میده
پاسخ:
چی؟؟ مردسالاری؟؟ ضعیفه؟؟ :|
عجب جوک خنده داری گفتین :)))

+ بله بله مینگاهم ..
نسل داره به سمت بچه ذلیلی پیش میره. کم کم باید شاهد این پدیده باشیم. و البته هستیم! زن ذلیلی که هیچی نیست! :d

پاسخ:
آره آره واقعا ها ...
اصلا به کجا چنین شتابان با این اوضاع :))
من خودم جز بچه ذلیلام، جونمم برا بچه ها میدم بخصوص برادرزاده ام، عمه فداش شه لاک خریده برام :)
نود؟ !!!!! شما نود می بینی؟
وقتی خانوما نود  ببینن خب بایدم انتظار داشت که آقایون هم برن برنامه آشپری ببینن!
اونوخ میگید چرا مردا زن دلیل شدن!؟
پاسخ:
حوصله داشته باشم آره ولی نه در حد پسرونه :))
اتفاقا بهترین آشپزها آقایون هستن ...
نه دیگه اینکه شد توجیه اونم از نوعی که من قبول نمیکنم استاد :))
۰۸ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۷ 💖 miss fatemeh 💖
زن و مرد باید عین آدم زندگی کنن و باهم کنار بیان!
نه خیلی لوس نه خیلی دعوایی نه زن و مرد ذلیل :/
پاسخ:
آفرین دختر خوب، یه زندگی ایده آل :)
متاسفانه یه چیزایی هست که احترامه و زن ذلیلی برداشت میشه...و بالعکس!!
هیچیمون اعتدال نداره!!-_-
پاسخ:
احترام خیلی خوبه و حتی واجبه باید باشه ..
آخ آخ ....
اتفاقا منم از مردهای زن ذلیل خوشم نمیاد!
مردی که عاشق باشه ذلیل نمیشه
زنی هم که عاشق باشه ذلیل نمیشه
پاسخ:
حتی جا داره بگم این ذلیل ها چه مرد و چه زن قابلیت اییییییییش شنیدن دارن :)
دقیقا ... حرف حق رو باید از خانوم معلم شنید ..
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
با کلاسی نیست!!!
فکر کنم بعضیا خودشون رو گم کردند!
پاسخ:
آره واقعا ....
و جای تاسف داره ..
رسوایی رو من درست ندیدم
قشنگ بود؟
پاسخ:
نه قشنگ چیه مسخره بود ..
اگه قراره زن مردذلیل باشه
مردهم بایدزن ذلیل باشه
تامساوات کاملااارعایت بشه
چراراه دوری برمم زندگی آینده خودمومیگممم
من اجازه نمیدم خانوممم بتونه کوچیکم کنه چون جوابشورک وراست وباآرامش
میدمم که من رونمیتونی باذلالیت کنتزل کنی بایدبامحبت واینجورلوس بازیاکنترل کنی
ولی ازاین حرفم سفت ترااین الان یکم شله
نه خودت بکو
پاسخ:
در واقع یه چیزی میشه تو مایه های آتش در جواب آتش :)
خب بحث اینه که همین آرامشه حاکم باشه، هیچ کدوم چه زن چه مرد به فکر زور گفتن نباشن. وقتی زندگی که بهم گره خورده و شاد شدن و خوشبخت بودن و آرامش دو نفر بسته به هم هست چه لزومی داره با کوچک کردن هم با خودخواهی آرامش همدیگه رو خراب کنن. .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">