"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چاووشی به شکل خوبی حال آدمو خراب میکنه ..

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ق.ظ

همین الان "حمید عسگری" در خندوانه گفت ....

نظر خوبی بود.


پ.ن: و حتی به شکل بدی حال آدمو خوب میکنه. (از فرمایشات بنده)

:: کامنتا فردا تایید میشه، ببخشید ...

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۱۱

نظرات  (۱۰)

چاووشی عالیه
پاسخ:
بله خیلی عالیه ..
عه آهنگ زندانش رو دیدم یا شنیدم قشنگ بود :)
پاسخ:
خیلی قشنگ میخونه :)
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۲۲ ما جــــــــღــــــدہツ
با نظرش موافقم بدجورررر
پاسخ:
خیلی هم خوب کاری میکنی ..
الکی میگه! (با لحن بابا پنجعلی)
پاسخ:
واقعا؟؟
لحن و صداش تو گوشمه الان :)
بستگی به حالِ آهنگش داره دیگه :/
بازارِ خرمشهر و شیدایی و دلِ من و دوست داشتم و دیوونه و  ... خیلی آهنگای دیگه ش حال خوب کن هستن :/
پاسخ:
خیلی کارش درسته خیلی :)
البته حرف آقای عسگری بار مثبت داشت، میگفت: حس خیلی نابی داره موقع خوندن .
خواننده هابعضی وقتهادوس داشتنیدواهنگاشون دوس داشتنیندچون انوقت خودتودوس داشتنی میبینی واعتمادبه نفست بالاست
ولی بعضی خواننده هابدمیخونندودوسشون نداشتی انوقت شایداعتمادبه نفست کم
شده

ولی بعضی آهنک هااصلاااا چیزخوبی برای شنیدن نیستند
پس بهتره نشنویمشون
اون آهنگهاهم خودتویاخودمن بایدانتخابشون کنیم:)
پاسخ:
اعتماد به نفس .... هیییم .
بله حق انتخاب داریم به هرحال ...
:)
واسه من همیشه به شکلِ خیلی خوبی حالم رو عالی می کنه!
پاسخ:
و این خیلی خوبه :)
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۶ 💖 miss fatemeh 💖
من زیاد چاوشی گوش ندادم ولی خواجه امیری بدجوررررر آرام بخشه :)))
پاسخ:
من چاووشی و حامد همایون میدوستم :)
خوبه که آرامش پیدا میکنی...
۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اعلام موافقت!!
پاسخ:
اعلام تشکر :)
بعضی وقت ها از ندیدن تی وی احساس عقب ماندگی می کنم :/ 
پاسخ:
من هم خیلی کم تی وی میبینم :)
فک نکنم در حد عقب موندگی باشه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">