"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

شاید بتونیم با هم دوست شیم.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۶ ب.ظ
تو همایشِ چند ماه پیشِ دانشگاه من رو شناخته، بعد از همایش برای حفظ اعضا اجرایی گروهی در تلگرام تشکیل دادیم، اسمش رو اونجا میدیدم، از من بزرگتره الان گفت متولد 64، ارشدش رو دانشگاه ما تمام کرده، و اونروز مقاله ارائه داده بوده، اطلاعتم درمودش در حد برداشت از لا به لای چت هاش در گروه هست، یک چیز که برام جالب است گرم صحبت کردنش با منه، حتی صمیمی تر از کسایی که قبل از همایش باهم آشنا بودن، حتی بی هوا احوالم رو میپرسه و قربونت برمی نثارم میکنه، دیشب کمی در پی وی حرف زدیم و در اواخر عید به من عیدی داد چیزی که انتظارش رو نداشتم و در پایان پیشنهاد دوستی تا همیشه بهم داد. فقط هر چقدر فکر میکردم چهره اش یادم نمیومد و بهش گفتم: چهره ات یادم نیست, تو عکسا هستی؟؟ گفت نه ولی یک عکس از خودش فرستاد و البته یادم هم نیمود کدوم بوده :)

قراره کنسرتش دعوت ام کنه و حتما میرم, دوست داشتم بزارم اینجا شما هم بشنوید ولی خب چون همراه نواختن ترانه ای هم خوانده بود و نمیشد تک خوانی یک "خانم" رو عمومی کنم ...



موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۱۲

نظرات  (۱۳)

چقدر خوب
پاسخ:
آره :)
:) یه بار یادمه می خواستم بنویسم که چقدر پست هاتون ماجراجویانه است و چتین :)  تا آخرش نخونی نمیشه حدس زد گفتم بی خیال  فضولیه :)
 ولی این چندمین باره که حدسیات رو مثل یه کارگردان به فنا میدید :)

پاسخ:
نه بابا چه فضولی :) 
راستش خودمم زیاد از قصد ماجراجویانه اش نمیکنم ولی خب میشه :)
اینم واقعا برام جالب بود، یه حس خاصی داره این دوستم، منم نسبت بهش حس خوبی دارم :)
حالا این به فنا دادن حدسیاتتون خوبه یا بد؟؟
مبارکه....
پاسخ:
ممنون :)

ooppss! Chi Fekr Mikardimo Akharesh Chi Shod ! :) Chera Ba Ehsasate Adam Bazi Mikonid Akhe... (: Vali Kheili Khoob Bood.
پاسخ:
:))
خب از این به بعد تا ته نوشته ای نرسید بیخیال فک کردن شید :)
احساساتتون :)))
مرسی خوب خونید :)
فقط ویرایش نکردم، دیمی نوشتم ...
۱۲ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۳۴ 💖 miss fatemeh 💖
آخی :))
دوستیتون مستدام :))
پاسخ:
مرسی مرسی فاطی جونم :))
۱۲ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۳۸ 🍁 غزاله زند
یک دوست جدید :) 
دوستیتون پایدار و رفاقتی‌ ماندگار ;) 
پاسخ:
اوهوم :)
امیدوارم :)
مرسی ..
از این دوستی های اتفاقی چند بار برام پیش اومده اونم توی فضای مجازی بیشتر که الان چند تاشون شدن دوستای صمیمی و واقعا غمخوارم.
برات یه دوستی با کیفیت با این خانم هنرمند آرزو میکنم:)
پاسخ:
چقدر خوب :)
امیدوار شدم ...
مرسی مرسی :)
خوش به حالتون که همچین دوست خواننده ای دارید :)
پاسخ:
مرسی :)
امروز هم خودجوش ساز نواخت برام فرستاد :)

خوبه فقط زمانشو زیاد کنید :))

نه آخه شما یه بار به چشم مخاطب نگاه کنید :) تا به کلمه خانم نرسی اصلا هیچی معلوم نیست :)
خوبو و بدش هم که،  شما راضی باشید پس خوبه نباشید نه 
پاسخ:
زمانش رو :)) اصلا تصمیم گرفتم برم تو کار فیلم :)
یکمم شیطنت قاطییش میکنم :)
نه دیگه کسایی که اینجا رو میخونن هم مهم ان   ....
 ایشالا دوست شید!
پاسخ:
مرسی :)
به به چه خوبه که دوست هنرمند داشته باشی:)
دوستیتون مستدام:)
یاعلی
پاسخ:
منم حس میکنم خوبه :)
مرسی :)
علی یارت ..
اینجور دوستی ها خیلی هیمان انگیزند...:)
پاسخ:
فک کنم آره :)
^______^
چه خوبه این مکالمه ها
پاسخ:
ای جانم ... ^____^
مرسی ...
کامنت دونی ات هم که بستی !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">