"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تفاوت

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

برادززاده من "زهرا" دقیقا نصف من سنشه من 22 اون 11 کلاس پنجم ابتدایی .....

بماند ک خانم دوسوم شبانه روزو جلو آینه با خودش ور میره و دماغشو بالاپایین میکنه و رنگ چشاشو آنالیز و این حرفا واسه بحث واز کردن میگه عمه جون نمیدونی مدرسه ما چ خبره میگم چ خبره ؟؟ زهرا: باید ببینی مدرسه غیرانتفاییه ولیعصر هم ک هست بچه ها هم همه خوشگلیم و پر ادعا معاون و مدیرامونم حق ندارن زیادی گیر بدن بهمون طفلی دانش آموزای مامانم الان اونا مث ما آزادی ندارن و  ... من: زهرا جان نرو حاشیه حرفتو بگو عزیزم . زهرا: ی شیطنتایی میکنیم ک نگو و نپرس تو کلاس سلفی میگیریم بچه ها با خودشون رژ میارن ولی من فوقش ادکلن دارم تو کیفم حالا خوبه من با سرویس میرم میام دوستم میگف تازگیا چن تا پسر همش سرراهشون سبز میشن البته دوستای من رو نمیدنا بهشون بین خودمون بمونه یکی از دوستامم چن روزه بدجور ناراحته انگار مث دختر دانشگاهیا شکست عشقی خورده . فقط مامانم نفهمه ها آخه ی بار با خاله ندا حرف زدم گذاش کف دست مامانم اونم دعوام کرد ...

و اما من !!!!!!!! جان ؟؟

من 11 سالم ک بود ی عروسک داشتم ی دختر زردمو با چشای آبی بود وسط سینشه اشو فشار میدادم "سیا نرمه نرمه" میخوند :)

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۲/۲۶

نظرات  (۵)

:|
من یازده سالم بود واسه هواپیما دست تکون میدادم ک برام بوق بزنه :)))
پاسخ:
:)
تفاوت نسل ما با دهه هشتادیاس دیگه دهه نود ب بعدا رو دیگه کاری ندارم اصن ...
آفرین ب شما :)))))
حتما خیلیم ذوق میکردین مث من .
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۱۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
:-D
پاسخ:
:)
نظر من نیومده ؟ 
پاسخ:
اومده بود .. فقط من یکم سرم شلوغ بود تایید نکرده بودم :)

I feel other website proprietors need to take this internet site as an model, quite clean and great user friendly style and design, as properly as the content. Yo‚¬â¢uÃâ„¢re an expert in this subject!
پاسخ:
این همه تعریف و تمجید از اینجا از ی وب ک بیشتر ب ی دفتری شبیه ک روزمرگیامو مینویسم ؟؟؟ واقعا ؟؟
تمیز .. جالب .. محتوا عالی .. الگو :|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۳ علی گوهری
جان؟!!! :/
خداروشکر دختر نشدیم :/
این cordy چی میگه این وسط :/
پاسخ:
هیچی مهم نیس شما راحت باشید ..
دختر بودن خوبه :) ولی بازم شکر ..
یحتمل سرش ب جایی خورده بیخیال :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">