"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

مروری بر چند ماه قبل

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۳۰ ب.ظ

1. تنها مسکن کاری تو آنتراکت بین درس سیستم

2. سمیه و من و بد گذشتنای خوابگاه

3. آزمایشگاه ریزپردازنده

4. پشت پرده سیر شدن دانشجویی

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۱۰

نظرات  (۱۷)

۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۱ ما جــــــــღــــــدہツ
:)
پاسخ:
:)
در رابطه با عکس چهارم بگم که ...
 اهم [صدا را صاف میکند]

سمیههههههه 

سمیههه نخور ! 

اگرم خوردی به کسی نگوووو 

سمیههههه 

اگرم به کسی گفتی دیگه ادعای رژیمت نشه ! 

چون نمیگن میخواد لاغر کنه 

میگن میخواد ***کلاس بذاره ! 

😂😂😂 
پاسخ:
والا منو سمیه هر دومون لاغریم، رژیم چاقی لازم ایم :)
انتظار همچین کامنتی رو داشتم، طفلی سمیه ها اینروزا مواجه ان با این لحن...
صدا رو صاف میکند رو خوب گفتین :))
۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۳۸ قالب بلاگ رضا
موفق باشید
پاسخ:
خیلی ممنون. همچنین :)
عه سمیه :)))
پاسخ:
سمیه میگه: بله سناتور امری باشه در خدمتم :))
همچینم بد داره نمیزگره ها! (عکس 2)
 :)
پاسخ:
کاریه که از دستمون برمیاد :))
واقعا باید یکی از اولویت های رییس جمهور رسیدگی به سلف باشه :)

با کدوم برنامه مینوشتین؟ پروتئوسه فکر کنم 

پاسخ:
ما خیلی کم سلف میرفتیم، اون روز هم چون سلف من رزرو بود نخواستیم حیف شه :)))

آره پروتئوسه، زرنگی کردم اسم خودمو نوشتم :))
یادش بخیر غذاهای سلف:)
و چایی های خوابگاه
پاسخ:
آره یادش بخیییر....
عکس ۲ رو خیلی دوست میدارم :)))
ولی از ۴ خوشم نمیاد اگه غذای دانشگاه باشه :/
پاسخ:
عکس دوم خاطر خواه زیاد داره :))
آره غذای دانشگاهه.
4نفره یک غذا رو خوردید آیا؟ چطوری آخه؟

پاسخ:
آره 4 نفری یه غذا رو خوردیم :)
هفته پروهش بود قبلش تو مراسم میوه شیرینی خورده بودیم، قبلترش صبحونه هم خورده بودیم، از منم تجلیل شده بود اشتها نداشتم :) یه جوری خوردیم داا
سمیه !!! 

استیکراش هم اومده . 
مثلا میگه : درم ببند ! 
آشغالارم ببر !

یا مثلا : نه توبرو !!!

یکی هم هست میگه :استاد سمیه !!! نمره بده :/ 

وای اصلا این  جو منو گرفته بدجور بایدیه وویس بدم در رابطه باهاش 
پاسخ:
:))
طفلی سمیه.
حالا من وقتی سمیه رو صدا میزدم بلند میگفتم: سووووموووو :)) اگه میتونست میکشت منو

آره وویس بدین یکم بخندیم شاد شیم :))
ما نیز دلمان دانشگاه خواست:(
منم از اون کاکائویی ها میخوام:)
یاعلی
پاسخ:
الهی برو برو :)
ای جان دلم، فردا شیرینی سرا سر خیابون منتظرته :))
علی یارت. ..
کاکائویی نمیدن که:) از اونایی که میدن من نمی خورم:)) 
پاسخ:
عزیزم باید بیام باهاشون مذاکره کنم :)
عرضی نیست جز: نرو سمیه! اگه بری نمیگن رفیقِ هلما خانم بود رفت! میگن باهم قهر کردین که رفتی!
نرو سمیه که اگه بری نمیگن مشکل از هلما خانم بود میگن خودت سوسول بازی در آوردی که رفتی!
نرو سمیه که اگه بری وبلاگِ هلما خانم بو میگیره!! نروو سمیییه!
پاسخ:
بمون سمیه، بری میگن بخاطر کامنت سناتور رفت!
بمون سمیه، بری شایعه میکنن قهر کردیم!
بمون سمبه، بری میگن دخترا مشکل دارم!
بمون سمیه، بری واقعا سوسولی!
بمون سمیه، من به بو حساسم آلرژی دارم!
(4) سیر میشدین؟ :|
پاسخ:
فاطی جون یه روز بود، نهار داشتیم خودمون صرفا واسه خوش گذشتن و یکم خندیدن چهار نفری رفتیم سروقت قیمه ولی جات خالی چسبید :))
قیمه دورهمی میچسبه دیگه :)))
از طرف منم خوش میگذروندین :))
پاسخ:
آرررره چسبید :))
ایشالا دفعه بعد :))
ولی وقتی براونی میخورید ازش عکس نگیرید! ما هم دلمون میخواد :(( :دی
پاسخ:
حق باشماست...
این بار رو بر من ببخشید :)
۱۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۵:۲۶ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خخخخخخخخ
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">