"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

جمعه 15 اردیبهشت

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

هر سال اواسط اردیبهشت در مناطق عشایرنشین آذربایجان شرقی مسابقات اسب سواری برگزار میشه، امسال هم چندین کیلومتر رفتیم تا رسیدیم به محل مسابقه، صبح ساعت شش بر پا زدم و بار و بندیل رو جمع کردیم و زدیم به جاده. بیست و چهارمین دوره مسابقات بود، قبل از مسابقه اسب سواری مسابقات کشتی، دو میدانی، طناب کشی و تیر اندازی بر روی اسب یک بانو انجام شد، برادر جان بلیط جایگاه برامون گرفته بود قشنگ به محیط اشراف داشتیم، فقط طبق معمول کمی بی نظمی بود که اونم گویا همیشه هست. بعد تموم شدن برنامه هم رفتیم کوه :)

مسابقه آقایان

مسابقه بانوان

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۱۵

نظرات  (۹)

فکر کنم هیجان‌ انگیز باشه:)
امیدوارم خوش گذشته باشه:)
یاعلی
پاسخ:
بدک نبود :)
جات خالی خوش گذشت :)
علی نگهدارت...
به به کلی خوش گذشته :)
پاسخ:
آره آره خوب بود :)
ازین کارا دوست دارم ولی نه سن کافیش رو دارم نه جراتشو :|
هعی :)
پاسخ:
اسب سواری؟؟؟
منم جراتشو ندارم :))
الهی :)
به به ! 
اسب سواری تو هوای بهاری
پاسخ:
:)
میچسبه، یه چیزی مثل سیزده بدر شده مرسوم شده :)
دمتون گرم. حتما خیلی حال میده. کوه بعدشم که یه چیز دیگس. خَستَه نباشید :)
پاسخ:
مرسی.. آره خوش گذشت :)
چه جالب
پاسخ:
اوهوم :)
خوشم میاد از مود شکلک اومدین بیرون :)
اخبار امروز(شنبه بعد از ظهر)نشون داد یه لحظه تصاویری شبیه به این عکسها.

بعدا متوجه شدم از متنی که گوینده گفت اون عکس های توی اخبار در یزد بود.
بعدش همون لحظه یاد مطلب شما افتادم چون نخونده بودم گفتم لابد رفتید یزد مسابقات رو از نزدیک ببینید،اما الان متن مطلب رو خوندم افتاد.(دو زاریمو میگم)

وبلاگ جدید زدم و مطلب عجیبی که راجع به مورچه ها فهمیدم نوشتم،ببینید.
پاسخ:
فک کنم من هم شنیدم که یه جای دیگه همچین برنامه ای بوده :)

خیلی هم خوب، برسم خونه میخونم :)
چه باحال بود.
جای این مسابقات بین مردم واقعا خالیه.

پاسخ:
آره خیلی :)
اوهوم.. امسال استقبال کم بود، البته مردم حق هم دارن مکانی که چند ساله انتخاب میکنن بی راهه است و جاده اش درست و حسابی نیست.
۱۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۳۳ یــاسـᓄـךּ ●‿●
چه جالب ! :)
پاسخ:
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">