"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عکس از من، متن از شما (تقلید نه یک ایده دزدی کوچک)

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲ ق.ظ


"چند روزی هست وقت نکردم وبلاگ ها رو بخونم، ماشالا چقد هم ستاره پر نور دارم"

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۱۹

نظرات  (۱۴)

دل بر این پیرزن عشوه گر دهر مبند!
کاین عروسی است که در عقد بسی داماد است!

از خواجوی کرمانی. :)


پاسخ:
:)
بح بح خیلی خیلی عالی...
من این تصویر رو فرستادم توی کانالم با همین بیت :)

پاسخ:
بله بله دیدم :)
خیلی هم خوب.
یک سمت تویی و عشق : مرگی ساده ، یک سمت :جهان به قتل من آماده!







برگرفته از سیلاک_seelak.blog.ir
شعر از سید مهدی موسوی
پاسخ:
ماشالا همه یه پا هنرمند و دارای ذوق هنری ان :)
مرسی.
۱۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۷:۳۶ شرمندهٔ یابن الحسن
الله اکبر !
پاسخ:
ای جان :)
خدا بزرگه.
پیرم و گاهی دلم یاد جوانی میکنم
بلبل شوقم هوای نغمه خوانی میکند:)
#شهریار

پاسخ:
واااای فرشته ذهنامون خیلی نزدیکه خیلی :)
مرسی مرسی.. 
جدی؟ چه خوب:))
بیا با هم دوست بشیم:)))
یاعلی
پاسخ:
آره والا جدی جدی :)
خیلی هم عالی، دوستیم خب و من واقعا مشتاق دوستی ام اونم با دختر گلی مثل تو :)
علی همراهت...
من تو راهِ دادگاهم
پاسخ:
به جوونیم رحم کنید، به ننه بابام، من آرزو دارم هنوز...
:))
مادر جاان سنی ازتون گذشته اینکارا چیه آخه :/
حالا شما اینکارو میکنید از جونا چه انتظاری باید داشته باشیم :|

پاسخ:
آقا دل باید جوون باشه مهم دله دل :))
انواع پرتز لب و دهن، گونه، واسه ناخن(اصطلاحش یادم رفته) و ...

چون پیر شدی ز کودکی دست بدار

بازی و ظرافت به جوانان بگذار


پاسخ:
هییییم...
خیلی مطابقت داره :)
از زبون این پیر زن میگم:

جوان هم جوان های قدیم.ما جوونای قدیمیم که با بد و خوب روزگار راحت کنار اومدیم و خودمون رو با هر شرایطی وفق دادیم.

جوونای امروز به پنجاه سنشون قد بده با این همه مشکلات و دغدغه و نگرانی شانس آوردن.(خودمونیما،حرف دل خودم بود!)
پاسخ:
به اسم پیرزن به کام آقا علی :)

متاسفانه یه نوع زندگی معمول شده.
اخه یکی نیست بیاد بگه مادر جان از شما سنی گذشته؟؟
پاسخ:
:))))
عه مادر جان حرف گوش کن خب :)
ای جوووونممم^_^
گوگولی مگولی :)))

همین یادم اومد یهویی با دیدن عکس:)))) 
پاسخ:
ای جان دلم :)

محو صداقت کلام و بیان شیوات ام :)
اینجوری ازم تعریف نکن تعریف خونم زد بالا خو:))
گل بودن از خودته عزیزم عمرت عین گل نباشه:)

پاسخ:
تعریف نیست که یه چیز واضحه :)))
یکی اینجا رو بخونه از خنده غش میکنه از بس که خوبیم، ما گلیم :)
ای جونم به این  دل خوش :)
پاسخ:
ای جووونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">