"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بدانید و آگاه باشید که در پس هر بلاک کردنی(که شاید در طول زندگی هر کس فقط یک بار رخ دهد و درصدی در حد کمتر از نیم درصد دارد) اجباری هست، بلاک کردن رو به آدمی تحمیل میکنند.

:)))

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۰۴

نظرات  (۱۸)

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۱ سِناتور تِد
خاع
پاسخ:
:))
شما برید عسل میل کنید :)
(-:! من دلم نمیاد بلاک کنم
پاسخ:
:)
منم اوصولا بلاک نمیکنم.

۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۷ شرمندهٔ یابن الحسن
عجب عجب :)
پاسخ:
:)
عجب روزگاری شده جانیم :)
آخرش بلاک شدن ایشون یا نع؟!

پاسخ:
فک کنم آره دیگه :)
من یه لیست بالا بلند از مزاحم تلفنی هام رو دارم که مسدود کردم :)))
یاعلی
پاسخ:
چه جالب :)
من اوصولا مزاحم تلفنی ندارم.
تو عمرم سیمکارت عوض نکردم :)
:|
پاسخ:
:||
اوه
پاسخ:
:))
اوه 
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۰۱ پرنده‌‌ی آبی
ولی من خیلی راحت بلاک میکنم کسیو دوس نداشته باشم :د
پاسخ:
صرفا دوست نداشته باشین؟؟ جالبه :)
آخه من زیاد با گوشی کاری ندارم و فعال ترین جا وبلاگ هستم، زیاد پیش نمیاد :)
منم تا حالا سیم کارت عوض نکردم ۷ ،۶ساله همینه:)
یه مدته متاسفانه از طریق یه برنامه شماره ام تا حدودی مزاحم پیدا کرد از اونجا حذف کردم الان نمی دونم از کجا میارن.هر چند وقت یه بار باید بلاک کنم:))
یاعلی
پاسخ:
خوبه. مثل من :)
ای جان، فرشته ای که گرفتار مزاحما شده :))
خوبه تنوعه :)
الان من تو بلاک لیستم هیچی ندارم :)
بلاک کنید ولی رد تماس نکنید! برزخ خیلی دشواریه برا اونی که زنگ میزنه :))
پاسخ:
چشم حاج مهدی :)
آخه قبل رد تماس یه دریافتی هم هستا :))
والا من که زنگ خود ندارم رد تماس بدم یا نه :)
از اونجایی که هیشکی بهم زنگ نمیزنه هیچ وقت کسیو بلاک نکردم :)))
پاسخ:
آفرین آفرین، همینجوری ادامه بده :))
دقیقا نودونه درصد مواقع شرایط گوشی منم همینه :)
فقط همراه اولحالمو میپرسه :))
:))
صحیح
پاسخ:
:))
دیگه آقاگل هم تایید کردن پس حله :)
۰۴ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۷ مرتضی خیری
متاسفانه بلاک شونده، فک میکنه بلاک کننده بی شعوره. در حالی که نمیدونه کارهای خودشه فرد بلاک کننده رو به این تصمیم میرسونه
پاسخ:
روایت غیر موثقی داریم که میگه:
بلاک شونده عزیز مقصر خودتی :)
فشرده شده جمله شماست..
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۳۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
مزاحم تلفنیم کجا بود که بخوام بلاکش کنم!!
اگر هم باشه، چند وقت دیگه مشخص میشه یه آشنایی بوده که می خواسته سربه سرم بگذاره!!!


پاسخ:
عزیزم تو همین زمانایی که انتظار نداری پیدا میشه، از من گفتن :)
اون آشنایی که میخاد سر به سر بزاره رو اصلا توجیه نمیشم..

چَش چَش :))
من هر وقت شارژم زیر 400 بشه همراه اول حالمو می پرسه! هعی روزگار :/
پاسخ:
سلامت، سلامت :**
هعی روزگار، عجب زمانه ای شده خواهری :)
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۰۰ ماهی کوچولو
من که فقط یه نفر رو بلاک کردم و جالبه روزی عزیزترینم بود :) حالا باید تو بلاک باشه
پاسخ:
پس بزار همونجا بمونه :)
معلومه دیگه مهم نیست.
پارسال بود فکر کنم یه بیشعوری یه پیامای بدی بهم میداد و از اونجایی که تلفن غریبه رو جواب نمیدم این پیاماش بیشتر و بیشتر شد، دنبال راه حل گشتم تا اینکه بلاکش کردمو خودمو راحت کردم. بعد یه ماه به اون لیستم یه نگاهی انداختمو دیدم اوه ماشاءالله چی سریشیم بوده :| اصن یه وضی....
پاسخ:
اه اه واقعا یکی که پیامای بد میده خجالت نمیکشه؟؟ :||
اصلا سیریش بدترکیب :)
من اوصولا شناس ناشناس جواب میدم ولی شکر خدا زیاد اذیت نشدم.
چقدر هم پیگیره ...گناه داره آخه :)
پاسخ:
:))
والا مردم حوصله دارنا, سماجت تا کجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">