"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تا حالا شده بخاطر بلند بودن "مو" سر کسی منت بذارین؟؟؟

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶ ب.ظ

من حتی باج هم میگیرم.....

از داداشم.

حتی تا جایی که میشه سرم رو خم میکنم و سشوار هم میکشم تا بلندتر و پرپشت تر نشون بده، در واقع کلک هم میزنم.


+"عید همگی مبارک"

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۱

نظرات  (۲۰)

نه والا. سر ما غر میزنن کوتاه کن :)) همه‌اش باید مو از روی زمین جمع کنیم
پاسخ:
شاید هم ما جز باگ های خلقت محسوب میشیم :)
حالا اون موهای رو زمین رو جمع کنید تا بعد :))
من در مقابل این حرکت سکوت اختیار میکنم :|
:)))
دارم میرم مسجد [ تف تو ریا ] دعاتون میکنم شفا پیدا کنید :))))
پاسخ:
:))) 
تصمیم عاقلانه ایه :)
ممنون :) واقعا التماس دعا. :)
نه والا به ما که همیشه میگفتن مو هات  رو کوتاه کن سرت بزرگه :))))
دختر باید موهاش بلند باشه خب!
پاسخ:
:))
خب سربزرگ موش بلندتر باشه بهتره ها نمیدونم حالا :)
بله ولی کلا هر انسانی که دختر باشه خوبه :))
چی شد؟!!!!
هر انسانی که دختر باشه خوبه!!! 
به حق چیزای شنیده و باور نکردنی! :)))
پاسخ:
:))
خب دختر شیرینی زندگیه :)
اونوقت چرا باج میدن؟ بگید شاید برای باقی دوستان درآمدزایی بشه. :))) 
پاسخ:
تهدید میکنم که کوتاه میکنم :)
یا میگم: بلندیش اذیت میکنه :)
پس چرا خونواده من برعکسن؟!=|
امروز داشتم میگفتم مو رو کیلویی دو میلیون میخرن...داداشم گفت خب کوتاه کن دیگه!!:|
پاسخ:
از خانواده بپرس.
داداشت اقتصادی فکر میکنه :))
خانم گوارا شما که حتما باید برید از ته بزنید با 0
پاسخ:
راهکاریه اینم :))
قابل توجه خانم گوارا
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۶ شرمندهٔ یابن الحسن
خخخخخخخخ

عیدت مبارک عزیزم
پاسخ:
:)))

عید تو هم مبااااارک عزیزم.....
منم تجربه مو بلند کردن داشتم
اون موقع موهام از موهای خیلی از دخترا بلندتر بود
هر روز هم بهم میگفتن کوتاه کن
دخترا در مورد مو خیلی خوش شانسن. هر کاری بکنن هیشکی ایراد نمیگیره

عیدتون مبارک :)
ما اینجا برخلاف سالهای قبلی اصلا عید احساس نکردیم. شاید به خاطر انتخاباته
پاسخ:
:)
واسه دخترا در هر صورت خوب میشه ولی برا آقایون امکان داره موی بلند خوب باشه امکان داره زشت نشون بده.

ممنون :)
شاید... امسال حس میکنم یکم کم رنگه.
عید شما هم مبارک خانوم برادر آزار!!!
پاسخ:
ممنون :)
چی چیو برادر آزار به این میگن برادردوست :))
والا منم موهام بلنده اما هیچ وقت پتانسیل باج گرفتن رو نداشت؟:)))
ملت از چه چیزهایی بلج میگیرن ها:))))
عیدت هم مبارک عزیزم:)
یاعلی
پاسخ:
و حتی احتمالا از مال منم بلندتره :))
زرنگ باش دختر...
مرسی عزیزم :)
یاعلی
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا برادر هارو حفظ کنه! ما که از داشتنش محرومیم:(
عید مبارک باشه:)
پاسخ:
خدا حفظشون کنه... الهی اشکالی نداره.
مرسی :)
تا وسط کمرمه:)
حالا هر چی هم زرنگ باشم دیگه خدایی با مو نمی تونم باج بگیرم:)))

پاسخ:
خوبه، برا منم :)
آخه این مورد یک عدد برادر عاشق دختر میخاد که دوست داره 8 تا دختر داشته باشه :)
شما کلا جزو خوش شانس های روزگاری در این زمینه:)
پاسخ:
قربونت :)
شکر خدا یه جا شانس در خونه مارم زده :)
وووو ۸ تا؟؟
خدا حفظش کنه:)
یاعلی
پاسخ:
والا یه بار یکی گفت: 8 تا دختر داشتن مستلزم داشتن چهارتا زن زرنگه :))
مرسی قربانت :)
یا علی..
فقط میتونم بگم خوش به حالت عزیزم...
إن شاءالله موهات بیشتر از این برات برکت داشته باشه (;
پاسخ:
قربان تو :)
مرسی مرسی ایشالا :)
|: تامیگم موهامو کوتاه کنم بابامو داداشم شروع میکنن به جیغ کشیدن(((-;
پاسخ:
و تو باید سواستفاده کنی و بساط باج گیری و منت راه بندازی :))
عالی
پاسخ:
:))
پس ادامه میدم :)
مای که برادر نداریم سرمون حسابی بی کلاه مونده :) 
پاسخ:
شدید :)
ایشالا از شوی آینده باج میگیری....
۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۹:۱۹ مریــــ ـــــم
این حرکت تو واقعا تکبیر داره
:)
پاسخ:
:))
حتی یه دقیقه سکوت هم لازم داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">