"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یادش بخیر....

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۰ ب.ظ

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۲

نظرات  (۱۵)

۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۳۳ شرمندهٔ یابن الحسن
واقعا یادش بخیر 
پاسخ:
:)
هیییییم...
همش خاطره شده.
هیچ دورانی
ب اندازه ی دوران بلاگفا خوب نبود
ادم هایی ک قلمشون خوب بود فکرشون خوب بود و کلی پر بودن
راستش دیگ احساس میکنم اون دوران تکرار نمیشه...
پاسخ:
منم حس میکنم همین اندازه قاطع میگم "هیچ دورانی"
یا شاید سخت تکرار بشه.
پر پر پر و باز هم پر 
:)
((-:چه بلاگفا خوب بود
پاسخ:
:))
شاید اندازه بیان گسترده نبود ولی واقعا خوب بود :)
بلاگفااز بیان گسترده تره بیان خلاصه شده داخل چندتا وب،،،،
پاسخ:
اون زمان ها بلاگفا برا ما خلاصه شده بود در چند نفر از اون لحاظ گفتم.
ولی آره حق با توئه :)
چقد غم داره این عکس!:"(
پاسخ:
هیییییم...
همراهش خاطرات خوب داره.
از تبلیغاتش متنفر بودم
پاسخ:
اون که رو صفحه میاره؟؟
بلاگفا رو بیشتر دوست داشتم، مثل یک شهر بزرگ بود و تو بودی با دوستات. 
اما اینجا عین دهاتیه که بعضیایی رو که نمی خوای ببینی هی جلو چشماتن!
پاسخ:
الان کامنت "میس ریکا" عزیز رو بهتر درک کردم...
من با این دید نگاه نمیکنم، اینجا رو هم دوست دارم، یعنی کلا فضای وبلاگ برام مطلوبه فقط خاطرات بلاگفا تکه :)
امان از این صفحه ...
ولی من زیاد دلم تنگ نشده واسه اون زمان 
پاسخ:
خیلی امان..........
خوبه. 
:)
من اولین وبم تو پرشین بلاگ بود و خاطرات خوب و بد زیاد داشت بعدیش هم تو بلاگفا بود و اره خاطرات خوبی داشت.
اما من بیان رو بیشتر دوست دارم انگار:)
یاعلی
پاسخ:
:)
کلا وبلاگ داشتن خوبه :)
خوبه.
علی همراهت.
عه بلاگفا چچ
هیییم با قالب های زیادش با تیک سبزش که پست شما منتشر شد :)
من یه کاری کرده بودم با قالبم که اولین دفعه هر کی میدید فکر میکرد سایت خخ سه ستونه :)
مال من هنوز هست قشنگ یادمه 22 بهمن 92 افتتاحش کردم و عکس های آتش بازی گذاشتم هی می نوشتم از استکبار جهانی از آمریکا فکر میکردم همه دارن میخونن و وبلاگ مهمیه چقدر از این ور و اون روایت یا تصویر کپی کرده بودم فکر میکردم الان من گذاشتم همه ارشاد شدن فکر میکردم دارم تو عرصه فرهنگی کار میکنم هعی یه روزایی بود تو وبلاگ آهنگ ورودش کد زده بودم علیزاده میخوند یادش بخیر ولی انصافا من اینقدر نظر نداشتم فوقش 3تا یا دو تا :)) باز میکردم میدیدم با رنگ قرمز نوشته 1نظر جدید روحیه میگرفتم بعد میدیدم رباته 
تشکر یاد آوری قشنگی بود
خیلی وقته نرفتم این صفحه رو ندیدم :)

 
پاسخ:
:)
آره تیک سبز...
اووه سایت :)
مال مام هست. یعنی عجب فازی داشتین با این تعاریف :))
من بیشتر از 10 تا مخاطب نداشتم، بلاگفا رو زندگی من تاثیرگذار بود...
خواهش میکنم، سربزنید ..
نمیدونم چرا ولی اینجا اصلا نمیتونم راحت(محاوره)بنویسم.بلاگفا بهتره برای راحتیش.
اینجا هم برای مقالات و داستان ها و تحلیل ها و ... به نظر من خوبه.خود بیانم گفته.
پاسخ:
جالبه...
نمیدونم، من تغییرات رو تو خودمون میدونم نه تو بلاگفا یا بیان :)
بلاگفا محیطی ساده، امن (؟) و راحت! :)
بی شرف نصفِ بیشتر نوشته های من رو به فنا داد، ولی با این حال خیلی کیف داشت نوشتن در اونجا.
یاد باد آن روزگاران، یاد باد! :)
پاسخ:
مثل خونه :)
واقعا خیلی کیف داشت، برا من آغاز نوشتن بود، آرامش میداد بهم..
البته که نوشته های من در حد زیادی سطحی بود ولی با همون فضا و پست ها خیلی چیزا یاد گرفتم :)
استاد یاد باد یاد .....
بلاگفا
پاسخ:
هییییییم.... بلاگفا
واقعا یاد بلاگفا بخیر ....چه روزهایی ...چه سالهایی بود . 
پاسخ:
همه بلاگفا بودنا :) 
یادش بخیر....
یادش بخیر
ولی من از بیان بیشتر راضی ام:)
پاسخ:
:)
رضایتت مستدام بانو. ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">