"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بگم: ولی من ناراحت شدم :) و...

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۴۹ ب.ظ

دلم میخواد با یکی قهر کنم، نه اینکه قهر بمونما نه، آخه واقعا دلیلی برا قهر هم ندارم، شاید چون دلم میخواد بهونه ای باشه برا پرحرفی :)


+ چهارتا پست پیشنویس در عرض سه، چهار ساعت زیاده...


و ....

دلم یه آهنگ "سه بعدی" میخواد.

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۴

نظرات  (۱۶)

:|
پاسخ:
:)
منم مدتیه همین حسو دارم!
دوست دارم یکی باشه که یکم زیاااد حرف بزنیم و شاید مثلا قهر بهونه و مقدمه خوبی باشه . .
اما در واقع کسی کنارم نیست برای این لوس بازیا!
پاسخ:
برا من یه حس لحظه ایه.
مقدمه....
خیلی ریز گفتی لوسم :)))
:/
پاسخ:
:)
خخخخخ به حق چیزهای ندیده و نشنیده :)))
یاعلی
پاسخ:
خوب شد اون چهارتا رو انتشارش ندادم :))
با علی..
قهر صلاح اول خانوماست :) معمولا هم جواب میده! 
پاسخ:
:) 
جمله اتون یه بار "تجربه" همراه داره.
جواب دادنش خوبه :)
پست ارزشی باشه، اره
پاسخ:
متوجه کامنتتون نشدم..
قهری خونت کم شده لابد:|:))
پاسخ:
لابد..
نمیدونم چرا دیروز یاد تو افتادم :)
یادم باشه آدرست رو بزارم تو قسمت وبلاگ هایی که دنبال میکنم.
آهنگ سه بعدی؟!
منم دلم میخواد یه هم صحبت داشته باشم که مثل خودم باشه... که بشینم باهاش درمورد کتاب‌ها، فیلم‌ها و انتخابات صحبت کنم:) 
پاسخ:
اوهوم با هندزفری :)
منم دلم خواااااست.

اهنگ سه بعدی؟!!!
اون فیلم سه بعدی نبود احیانا؟؟!:))
پاسخ:
فیلم خیلی خیلی کم نگاه میکنم. نه آهنگ :)
(:
پاسخ:
:)
صدای سه بعدی داشتم ولی آهنگ نه. اونام تو لپ تاپم هستند و نیاوردم با خودم تهران.

منم دلم نمی آد با کسی آشتی نباشم ولی خب واقعا هیچ کی نیست باهات قهر باشه؟!
پاسخ:
همون، صدا یا آهنگی که متن هم داره :)

من اوصولا آدم قهر کنی نیستم ولی الان هرکسی هم نمیخام که باهاش قهر کنم...
در مورد این مطلب که فرمودین :)) راستش هیچی نفهمیدم.
یعنی قهر می کنید که زیاد حرف بزنید؟ اون وقت با کی؟ با اون یکه قهر کردید؟
بعد اون وقت یه سوال این آهنگ سه بعدی رو از کجا باید دانلود کرد؟!

---------------------------

فقط با خوندن نظر اسمارتیز و پاسخ شما فهمیدم که شما ها به هم صحبت احتیاج ندارید.بلکه به یک همسر هم کفو احتیاج دارید.
میگی نه زنگ بزن به دوستات بگو حوصله دارید همدیگه رو ببینیم و یه کم گپ بزنیم اگر یکی گفت آره من نظرمو پس میگیرم. :))))
ولی خداوکیلی با اینکه امکانات ازدواج اصلا برای هیچ جوانی فراهم نیست(چون خودم پیگیر آگهی های استخدامی تقریبا از تمام سایت های استخدامی هستم) اما ازدواج راه حل خیلی از تنهایی ها و افسردگی ها و خیال پردازی ها و .. است. 
که اتفاقا در خیلی از وبلاگ های دخترونه تنهایی و خیال پردازی به چشم میخوره و در خیلی از وبلاگ های پسرونه افسردگی و انزوا متاسفانه.
پاسخ:
آهنگ یا صدا سه بعدی، نمیدونم از کجا قبلا یکی دوتا داشتم.
.......
والا من نه افسرده ام، نه خیال پردازی میکنم و نه فکرم به سمت و سویی که شما گفتین میره، یعنی حداقل تا یه زمانی یه مشغولی های فکری دارم که تا حل نشه نمیتونم فکرمو متمرکز کنم و صدالبته که اینجور پست ها پس از یه حس های لحظه ای که ناشی از یه خستگی یا یه برنامه ریزی است و مقطعی هست.
چی بگم والا شکر خدا من تو شرایط نرمالی به سر میبرم :)
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۸ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:))
پاسخ:
:)))
۲۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
@محمود بنایی
منظور سِلاح یا واقعا صَلاح؟!

دلت میخواد ناز کنی؟ ؛)
پاسخ:
اتفاقا منم به هر دو مورد فکر کردم، هر دوش میتونه باشه :)
آقای بنایی جواب بدید :))

نمیدونم یه لحظه بود :) شاید....
من که عملی اش کردم نزدیک ده روزه!
هنوزم نمردم:)
پاسخ:
قهر رو؟؟
پیش نمیاد با کسی قهر کنم، راستش مفهوم قهر کردن رو درک نکردم :)
دور از جون سلامت باشی...
اسمش قهر نیست
آدم ها یه جایی میرسن که ترجیح میدن به جای تحمل کردن طرف و به جای سوهان روح همدیگه شدن دیگه با هم ارتباطی نداشته باشن قهر مفهوم منفی داره ولی قطع ارتباط منفی به نظرم به سلامت روانی آدم کمک میکنه. حتی اگه طرف رفیق جانی بوده باشه یه روزی ممکنه تحملش رو نداشته باشی
پاسخ:
اهوم دقیقا.
بنظرم این تعریف واقعی تره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">